Hei,

olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt noin pari vuotta ja tähän asti kaikki on ollut ok. Minua on kuitenkin alkanut häiritsemään hänen pieni kokonsa. Koska hän on ensimmäinen kenen kanssa harrastin seksiä en osannut ajatella asiaa aiemmin ja kuvittelin hänen olevan ns. normaalikokoinen - hänkin on kiusoitellessani asiasta väittänyt kavereidensa olevan lähes samankokoisia :)

Netin kuitenkin ollessa täynnä ns. vertailukuvastoa olen huomannut hänen olevan keskivertoa huomattavasti pienempi. Hän on kyllä ihan taitava käsistään ja kielestään, joten seksissä ei sinällään ole mitään vikaa mutta olen alkanut viime aikoina fantasioimaan ns. isosta, joka täyttäisi kunnolla... Seksistä ilman, että tarvitsee varoa "uloslipsumista" koko ajan :)

Ja nyt, pitkän johdannon jälkeen, itse kysymykseen :) Onko minun järkeä lähteä toteuttamaan fantasiaani ja jättää muuten ihana poikaystäväni? Onko isosta kuitenkaan niin paljon "iloa"? Vai onko tämä vain nettikuvien aikaansaamaa kuvitelmaa ja muutkin ovat oikeasti huomattavasti pienempiä ja joutuisin vain pettymään etsinnässäni?

Miten te muut "pienten" tyttöystävät? Oletteko tyytyväisiä vai haaveiletteko isommasta? Tai oletteko jopa toteuttaneet haaveenne? Tai onko teidän aiemmilla ollut isompi ja olette nyt tyytväisiä?

Pikaisesti napattu kuvakin löytyy, mikäli auttaa asiaa...
http://i.imgur.com/Pc7dqJy.jpg

Kysymyksiä olisi varmasti paljonkin mutta ymmärtänette mitä ajan takaa... Kommentoikaa, auttakaa, neuvokaa :)

Kommentit (16)

Vierailija

En jättäisi ihanaa poikaystävää tuon takia.
Mitä iloa on isomunaisesta poikaystävästä, joka on sängyssä hyvä, mutta muutoin kohtelee sinua huonosti?
Ja poikaystävällesi tuo on aivan hirveää, jos hän tulee jätetyksi sellaisen asian takia mitä hän ei pysty muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kai se stondatessa tosta kasvaa... jos ei niin ole onnellinen käsi ja suutyöläisen puoliso. Mulla on iso,mutta olen mulkku kyllä muutenkin. M32

Vierailija

Jos mies osaa muilla tavoin sinut tyydyttää, niin älä ihmeessä hyvää miestä heitä hukkaan. Sinulla ei ole käsitystä, millaista on yrittää löytää kunnollinen ja kiva mies.

Osta dildo mieluummin. Saattaa sekin loukata, mutta onhan se parempi kuin jättäminen.

Mieti nyt tärkeimpänä, että rakastatko miestä. Se on ainoa asia, millä on väliä.

Melkoisen kylmiä kommentteja tuossa ylle linkatussa ketjussa. En kyllä omastani noin julmasti ajattele, vaikkei hän nyt ilmeisesti kovin suuri ole :) Ja vaikka hieman toisenlaisestakin haaveilen...

Hyviä pointteja tässä ketjussa ja antavat ajattelemisen aihetta. Ja mieshän tosiaan on muuten oikein hyvä...

Vierailija

Kun nyt yleensä edes löytää miehen joka on kiinnostunut ja jopa saa naiselle orkun tuotettua, se on jo paljon se. Eikä tuo muna nyt ihan onneton ole, pienen puoleinen kyllä mutta jotenkin tosi sympaattinen, eikä sen koolle mitään voi.

Vierailija

Onhan toi aika nolo tappi, varmaan saa olla koko ajan laittamas takas, ku lipsuu ulos ja seksihalut lässähtää sitä myöten. nim.kokemusta on.

Kuten tuossa avauksessa mainitsinkin, niin yksi syy tuosta isommasta haaveilulle on toi uloslipsuminen. Olisihan se kivaa joskus vain panna, ilman että täytyy koko ajan keskittyä sen sisällä pysymiseen... :)

Vierailija

Mun miehellä on oikeasti todella iso, eikä sekään ole kauhean kivaa, tekee ihan kipeää usein. Ei se kunnolla täyttäväkään siis ole mitenkään  paras. Pienemmällä on tuntnut kivemmalta. Muttei tosi pieni ja uloslipsuvakaan varmaan ole kiva. Kuitenkin minun mielestäni poikaystäväsi kuulostaa aarteelta ollessaan innokas ja taitava. Ei kannata pilata hyvää suhdetta isomman peniksen perässä.
No mitä ehdotan sitten ratkaisuksi.... Dildoa. Olen vakavissani. Voitte ottaa sellaisen mukaan sänkyyn tai voit tyydyttää yksiksesi isomman peniksen fantasiaasi. Ei se aivan sama asia ole mutta huomaisit ettei se iso penis niin taianomainen ole. Kiihottavan näköinen muttei aktissa välttämättä edes mieluisa. Ei kyllä vamraan se tosi pienikään, aika tosi pieni on tuo kuvan penis. Mutta seksi on muutakin ja tyydytys varsinkin.

Tuo dildohan voisi tosiaan olla yksi ratkaisu asiaan, ainakin näin aluksi. Olenkin sitä joskus miettinyt mutta se on jotenkin jäänyt :)

Poikaystävälleni en taida uskaltaa asiasta mainita, koska en haluaisi häntä loukata...

Vierailija

No jopa on pieni kikkeli. En osaisi edes käsitellä tuollaista. Vähän jopa pelottaisi. Pinsettiotteellako tuota runkataan? Enpä tiedä miten tuossa kävisi vaikka kuinka olisi tunteita, jos omalle kohdalle tuollainen sattuisi... Ja älkääkä ainakaan viitsikö jauhaa mitään "kyllä kieli ja suu riittää :):)"-paskaa! Minä en ainakaan teeskentelisi, että tuollainen tappi antaa minulle minkäänlaista nautintoa vaikka olen nuori ja synnyttämätön, tiukkatavarainen nainen! :D

pienivehkeisen avovaimo

En tiedä tuon vehkeen pituutta, mutta minun avomiehelläni on 12-13 cm pitkä, samanpaksuinen kuin kuvassa. Exälläni oli 18 cm ja melko paksu, välilihani repeytyi haavoille joka kerta, vaikka olin tosi kostea ja liukkaria vielä apuna. Lisäksi se sattui vatsanpohjaan kipeästi, en voinut nauttia kun koko ajan piti varoa.Itselläni on nykyiseni mukaan ahtaat paikat, eli tunnun tiukalta ja napakalta. Ja minusta tuntuu paremmalta kuin koskaan kenenkään aiemman kanssa, saan ekan orgasmin usein jopa parissa minuutissa, saatan saada kolmekin kertaa yhdynnän aikana. Ei ole kertaakaan lipsahtanut pois kesken kaiken, ja on sen mallinen, että ratsastaessa vähän etukenossa terska osuu suoraan g-pisteeseen.

Minua on jopa 15-senttiset kalut sattuneet, joten ehkä vaan naisilla on erikokoisia pimppejä, ihan kuten miehillä erikokoisia kaluja? Pikkupimpille pikkukalu ja isolle pimpille iso mela. :) 

Vierailija

Jos on halua tuottaa toiselle mielihyvää nii yleensä siihen keinot löytyy ja pääosin värkit saadaan toisiinsa passaamaan tavalla tai toisella.

Näinhän se tietenkin on, kuten pari edellistä sanoikin, ettei yksi koko sovi kaikille :)

Ja kuten alussa totesinkin, niin seksi on sinänsä ihan ok, joten kyseessä lienee enemmänkin kokeilunhalu tai ihan vain puhdas fantasia... Kun vai tietäisi :)

Siksipä täällä ollaankin kyselemässä muiden mielipiteitä ja kokemuksia. Jospa se omakin ajatusmaailma siitä selviytyisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat