Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ilman takkia

Vierailija
28.12.2015 |

Näin tutun lapsen noin 1 km kotoaan kävelemässä ilman takkia,hanskoja,kaulahuivia ja pipoja.Päällä vain pitkähihainen ja housut.Lapsi on noin 10.

Olen aiemminkin huomannut vähäisen vaatetuksen,mutta nyt on pakkasta yli 10 astetta.Mitä tekisitte tilanteessani,pitääkö tässä ilmoittaa jonnekin?Olen itse lapseton,mutta tuntuu vaaralliselta tuollainen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmeissäni kuunnellut kun meidän lapset (7v ja 10v) ovat kertoneet, että juuri tuollaiset 10-12-vuotiaat naperot ovat koulunkin välitunneilla vain hupparit ja sisähousut päällään pihalla. Ilmeisesti on jotain tosi rajua heidän mielestään. Itsehän 80-luvulla oltiin älyttömän kovia kun ei pidetty pakkasella pipoa päässä. En ymmärrä miksei koulussa puututa moiseen, mutta eipä tuo minulle kuulu. Jos omat lapset yrittää olla ilman kunnon ulkovaatteita, niin sitten alkaa kuulua.

Vierailija
22/22 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.Tuntuu aika riskiltä jos vaikka avaimet jää kotiin ja ei ole ulkovaatteita.Tai jos vanhemmat makaa sammuneina eikä kuule ovikelloa 😞 .Tässä vois sekin olla mahdollista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla