Vierailija

Kuukautiset ovat nyt 4 päivää myöhässä (vaalean rusehtavaa minimaalista vuotoa lukuunottamatta) vaikka kuukautisten alkamisoireita ollut jo 5 päivää. Raskaustesti näyttää negaaolen tehnyt toissapäivänä yhden testin ja tänään aamulla toisen. Onko silti mahdollista että olisin raskaana?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulle tuli pahoinvointia kahdessa raskaudessa jo ennenkuin  kuukautisten olisi pitänyt edes alkaakaan.Luulenkin jokaisella olevan omanlaisensa merkit ja ajankohdat milloin ne huomaa.Molemmissa oli myös tuhruvuotoa alussa.

Vierailija

On täysin mahdollisa, jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä miehen kanssa ja annat vätyksen laueta sisääsi. Odotellaan muutama kuukausi, ehkä se selviää hitaammallekkin.

Vierailija

Olen vakituisessa parisuhteessa ja käytämme ehkäisyn kondomia, se ei tietävät ole hajonnut, mutta koskaan ei voi tietää. Mitään hormonaalista ei ole käytössä.
AP

Vierailija

Mulla oli samoin. Kyllä ne menkat sitten alkoi kun olivat viisi päivää myöhässä. Ovulaatio oli mullakin hieman myöhemmin kuin normaalisti. Ja menkkakipuja ja turvotusta oli monta päivää ennenkuin menkat alkoivat. Kyllä ne Sullakin kohta pitäisi alkaa.

Vierailija

Eikö tuo nyt ole päivänselvä asia, jos on seksiä harrastanut voi tulla raskaaksi. Oli sitten mitkä ehkäisymenetelmät tahansa. Jopa sterilisaation hankkinut voi tulla raskaaksi, toki pienellä todennäkoilyydellä, mutta mahdollista.

Vierailija

Minulla saattaa välillä alkaa menkkakivut jo useaa päivää ennen menkkojen alkamista, viime kierrossakin alkoi viisi päivää ennen. Odottele ihan rauhassa ainakin muutama päivä ja seuraile tilannetta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat