Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jäin sairaslomalle jo tammikuussa raskauden takia, lapsi syntyi kesäkuusss.
Tähän kotonaolemiseen on niin tottunut, voi tehdä mitä haluaa kun haluaa.
Mieheni on työtön, joten on aina jäänyt kotiin lasten kanssa kun olen vanhempainvapaan jälkeen palannut töihin.
Esikoisen jälkeen oli ihan kamala koti-ikävä, vuorotyötä tein silloinkin ja välillä ei ehtinyt näkemään lasta hereillä yli vuorokauteen.
Ekat askeleetkin otti kun olin töissä, mies laittoi videoviestin.
Toisen jälkeen oli vielä kamalampaa lähteä töihin, esikoinen oli jo niin iso että protestoi ja itki varsinkin kun lähdin iltavuoroon. Kun vielä oli aamuvuoro illan jälkeen ei taas nähnyt lapsia hereillä yli vuorokauteen.
Nyt esikoinen täyttää kohta 5 ja toinen 3, ja pienin täyttä 9kk viimeisenä vapaapäivänäni..
Vuorotyö taas kutsuu.
Ensinnäkin jännittää lasten takia, miten taas suhtautuvat siihen että olen poissa "koko ajan" niin kuin esikoinen jo ajatteli.
Toiseksi jännittää työ... paljon muutoksia henkilökunnassa, pieniä (ja isompiakin....) riitoja joista osa oli jo ennen kuin jäin pois.
Asiakkaat ja sen myötä työtehtävät muuttuneet.
Itsellä maitoaivosyndrooma, tuntuu että mikään tieto ei mene.päähän eikä ainakaan pysy siinä, ja pitää olla vastuussa muista. Ollaanhan me tiimi, asiakkaiden luona kuitenkin yksin. Kotihoito siis kyseessä, ennen kuin joku keksii omiaan mitä työtä teen =D
Tutut varmaan tunnisti, joten terkkuja vaan jos luitte.
Töihinpaluukokemuksia olisin nyt vailla...
Ja.ehkä vähän tsemppejä.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä se siitä lähtee, selviät kyllä. Turha pelätä ongelmia ennen kuin niitä on tullutkaan. Enkä itse olisi huolissani lasten takia, jos isä kerran on kotona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vielä ala jännittämään.

Tämä 6kk vauvan syntymästä on kulunut niin äkkiä että tuntuu kuin töihinpaluun olisi vain pari viikkoa jos aika kuluu jatkossakin näin nopeasti =D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat