Vierailija

Olemme seurustelleet 3kk ja hän on 19-vuotias, minä 25v.

Hän meikkaa mielestäni omituisesti ja epäsiististi. Käyttää liian vaaleaa meikkivoidetta ihoon nähden, laikukkaasti, kulmat on nyppinyt lähes kokonaan pois ja piirtänyt tilalle viivat. Huulet kirkkaanpunaiset (ei kotona mutta jos menemme johonkin)

Lisäksi käyttää mielestäni liikaa koruja, neljä korvista molemmissa korvissa, ja kolme kaulakorua. Onneksi ei lävistyksiä.

Näin hänet ensimmäisiä kertoja suht. luonnollisena enkä osannut aavistaa että näyttäytyy ihmisten ilmoilla tuollainen maski päällä.

Olen vihjaillut että hän oli nätimpi vähemmällä meikillä mutta hän kohauttelee olkiaan ja sanoo että se on hänen tyylinsä, halusin tai en.

Mitäs tässä nyt sitten?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

1, no kun en pidä mistään koruista. Epäluonnollisen näköistä. Ja tapasin tämän naisen naturellina, ilman koruja. Menin ja ihastuin. Nyt en pidä hänen tyylistään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän meikkaa mielestäni omituisesti ja epäsiististi. Käyttää liian vaaleaa meikkivoidetta ihoon nähden, laikukkaasti, kulmat on nyppinyt lähes kokonaan pois ja piirtänyt tilalle viivat. Huulet kirkkaanpunaiset (ei kotona mutta jos menemme johonkin)

Lisäksi käyttää mielestäni liikaa koruja, neljä korvista molemmissa korvissa, ja kolme kaulakorua. Onneksi ei lävistyksiä.

Näin hänet ensimmäisiä kertoja suht. luonnollisena enkä osannut aavistaa että näyttäytyy ihmisten ilmoilla tuollainen maski päällä.

Olen vihjaillut että hän oli nätimpi vähemmällä meikillä mutta hän kohauttelee olkiaan ja sanoo että se on hänen tyylinsä, halusin tai en.

Mitäs tässä nyt sitten?

Seurustelleet 3 kk? Tuossa vaiheessa ei vielä minkään pitäisi haitata. Eroa ja etsi itsellesi niin iällisesti kuin ulkonäöllisesti sopiva kumppani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1, no kun en pidä mistään koruista. Epäluonnollisen näköistä. Ja tapasin tämän naisen naturellina, ilman koruja. Menin ja ihastuin. Nyt en pidä hänen tyylistään.

Ap

Aika sokea on jos ei huomaa lävistysreikiä korvissa. Joka tapauksessa, sinä et kontrolloi toisen tyyliä. Eroa jos ei miellytä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis saunassako tapasitte :)

Vierailija

no eroa sitten jos olet noin saatanan kapeakatseinen pikku saatana. ihme että kukaan tollasen kaa ees pilaa 3kk elämästään kun tuut itkemään _vauva.fi_ foorumille muijas ulkonäöstä for real

Vierailija

Oikeassahan hän on. Jos tuo on hänen tyylinsä, sinulla ei ole mitään oikeutta yrittää muuttaa tyttöä. Hänenkin kannaltaan olisi varmasti parempi, että nostaisit kytkintä ja etsisit itsellesi ihmisen, jonka voit hyväksyä omana itsenään. Tyttökin nimittäin ansaitsee parempaa eli ihmisen, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.

Vierailija

Mökillään tapasimme, juuri uinnin ja saunan yhteydessä, tosin miehet ja naiset erikseen. Hän ei tiennyt tulostani, olen hänen veljensä ystävä ja reissu sovittiin yhtäkkiä. Ennen nähnyt naista vain kerran baarissa mutten muista mitä hänellä silloin oli naamassaan kun olin humalassa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mökillään tapasimme, juuri uinnin ja saunan yhteydessä, tosin miehet ja naiset erikseen. Hän ei tiennyt tulostani, olen hänen veljensä ystävä ja reissu sovittiin yhtäkkiä. Ennen nähnyt naista vain kerran baarissa mutten muista mitä hänellä silloin oli naamassaan kun olin humalassa.

Ap

No ihastuitko ensinäkemältä ja rupesitte heti välittömästi seurustelemaan vai miten ihmeessä olet nähnyt hänet vain luonnollisena, mutta vasta seurustelun aloittamisen jälkeen rupesit näkemään häntä myös niin, miten hän aina julkisissa tiloissa meikkaa? Jokin tässä stoorissa mättää. Mutta eniveis, jos ei meikkityyli miellytä, niin eroa nyt heti. Noin lyhyt suhde, että ei tuossa vielä mitään suurta rakkautta ole voinut kummallekaan kehittyä. Naisen ei meikkityyliään tarvitse muuttaa kenenkään takia. Antaa tytön tykätä siitä, mistä tykkää.

Vierailija

Eli "tuksutyyli" olisi parempi? Liian tumma, oranssiin taittava meikkivoide ja barbipinkki huulipuna joka korostaa hampaiden keltaisuutta? :DDDDD

Suomalaisille nyt sattuu sopimaan vaalea ihon värinen meikkivoide ja punainen huulipuna ihan kuin ranskalaisille vaaleaihoisille naisille, sitä paitsi ne nuorentavat.

Vierailija

Ei tuossa nyt oikein mikään auta, jos vihajilukaan ei tuota tulosta. Joko hyväksyt tytön meikki- ja korutyyleineen, tai sitten päätät suhteen. Et voi painostaa toista muuttumaan vuoksesi, eikä se luultavasti onnistuisikaan. Varmaankin tytön tyyli jalostuu vuosien kuluessa kun on kuitenkin vielä niin nuori, mutta et sinä siitäkään voi olla varma.

Mäkin haluan vastauksen miten et esimerkiks ensitreffeillä nähnyt toisen tyyliä? Ei kuulosta yhtään haluamaltasi naiselta. Harva nyt pitää punk-tyyliä hautaan asti, mutta jotkut kyllä. Varaudu siihen.

Oma mies inhosi mun rusettipantoja ja minihameita, isoja neuleita, ja kukkia hiuksissa. Lopetin niiden käytön (aika kauheaa, mutta toisaalta paransin katukuvaa 😆)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tässä nyt sitten?

Se on hänen tyylinsä joka muuten elämän aikana muuttuu vielä moneen otteeseen. Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena kuin hän on, niin lopeta suhde. Sinulla ei ole oikeutta alkaa muokata häntä mielesi mukaan. Eihän hänkään tee sitä sinulle.

Vierailija

Miksi muuten naiset vetää kynällä sellaiset järkyttävät ja luonnottomat mustat viivat kulmakarvoiksi? Näyttävät naurettavilta ja kamalilta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat