Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ihastumaan väärään mieheen

Vierailija
28.12.2015 |

Loistava keskustelukaveri, samat harrastukset ja ajatukset, seksi ok. Mutta ei vaan kiinnostus herännyt tarpeeksi miehen puolelta. Olikin koko ajan ollut tekemisissä entisensä kanssa. Eihän sitä intoa moneen suuntaan riitä. Terveiset vaan Annelle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin muutaman kerran syksyn aikana miestä, johon oli helppo ihastua. Ikää jo vähän yli 40v, mutta hyväkuntoinen urheilijataustainen. Vapaa sanoi olevan. Laitteli mukavia viestejä ja herätteli kiinnostukseni. Monesti kyselikin, voisinko kiinnostua hänestä, ihastua jne. Tuntui, että elämäni parhaat keskustelut kävin hänen kanssaan, tuli sellainen kohtaaminen ajatuksissa.  Seksi oli ainutlaatuista.

Vähitellen miehen kiinnostui hiipui ja tuli kaikkea estettä kuvioon. Harvakseltaan nähtiin ja tapaamisen jälkeen aina hyvä fiilis ja puheet, että nähdään pian.

Jossain vaiheessa mieheltä lipsahti, että oli käynyt ex-vaimonsa luona ja ovat tekemisissä usein. Haluaisi palata yhteen tämän kanssa. Ovat olleet erossa pari vuotta ja en suinkaan ollut ainoa tuolle miehelle.

Se siitä. Kusipää oli. Ja kesän aikana naisia ollut Helsingistä, Lieksasta ja pieneltä paikkakunnalta, jonka nimeä en halua laittaa. Tarkkaan kertoi ammatitkin ja paljon muutakin. Siis oikea kusipää.

Player parhaimmillaan.

Vierailija
22/37 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo alkuperäinen nainen tai vaimo on autuaan tietämätön miehen seikkailuista ja ottaa miehen avosylin takaisin. Mies varmaankin selittää olleensa selibaatissa ilman häntä ja harrastanut mietiskelyä ja laittanut elämänsä uuteen järjestykseen ja haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V'''U, minkälaisia miehiä on olemassa. 

Vierailija
24/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimi millä kirjaimella?

Vierailija
25/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tilanne tääkäkin. Mies oli ollut kokoajan yhteyksis entiseen ja kärkkyi tätä takaisin. Ilmeisesti käytti mua vain houkutuslintuna, koska 4 kk päästä palasivat mulle täytenä shokkina yhteen.

Ei voi olla totta! Ihan kuin kirjoittaisin itse tuota tarinaa. Koko ajan ollut entinen taustalla,olivat julkisestikin liikkuneet yhdessä,vaikka olevinaan eronneet. Omat asunnot kyllä eron jälkeen olivat hankkineet. Lopulta selvisi, että minun lisäkseni oli vielä ainakin yksi nainen kierrossa mukana. Ja tuskin tuo entinen nainen mitään tietää. Jos tietää ja silti tuollaisen miehen kanssa jatkaa, niin missä omanarvontunto.

Vierailija
26/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö tuo nainen?

Ainakin mun tuntemani tietää ja on tekemisissä edelleen ja ilmeisesti suunnittelevat paluuta yhteen. Erosivat, kun mies petti ja miehellä ainakin 10 naista vuoden aikana ollut. Ei kai se kaikkia naisia haittaa, jos muuten hyvä mies.

Vierailija
27/37 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen on aina parempi kuin tusina uusia.

Vierailija
28/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin joka kerralla uutta miestä tavatessa, ettei se ole täysillä mukana. Ei ainakaan sen jälkeen , kun lurittelut olivat tehonneet. Hölmö nainen kun olen, ihastuin tyystin.  Valitteli usein väsymystä ja huonoa unta ja työkiireitä. Kuinka ollakaan, aikaa menikin naisen kanssa, josta oli eronnut viime vuonna. Oksettava mies, olisi keskittynyt korjaamaan suhdetta siihen naiseen, eikä saalistaa muualla. Lapsia heillä ei ole, mutta toki yhteisiä vuosia toistakymmentä. Mielestäni hienoa, jos saadaan välit entisiin kuntoon, mutta miksi aiheuttaa mielipahaa ulkopuolisille? Ja tuo vaimo tuskin tietää minusta ja niistä toisistakaan. Tai voi tietääkin ja ajatella, että on tuolle miehelle lopultakin se ykkönen.

Se vaan inhottaa, kun tuollaiset miehet eivät joudu vastuuseen toisten huonosta kohtelusta.

Vierailija
29/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava keskustelukaveri, samat harrastukset ja ajatukset, seksi ok. Mutta ei vaan kiinnostus herännyt tarpeeksi miehen puolelta. Olikin koko ajan ollut tekemisissä entisensä kanssa. Eihän sitä intoa moneen suuntaan riitä. Terveiset vaan Annelle.

Ja syykin tuli boldatussa. Jos seksi on vain "ok", suhde ei ainakaan minulla kantaisi edes siihen seurusteluun asti. M36

Vierailija
30/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syykin tuli boldatussa. Jos seksi on vain "ok", suhde ei ainakaan minulla kantaisi edes siihen seurusteluun asti. M36

On sitä elämässä muutakin kuin seksi. Tai jos on rakastunut, niin kaikki tuntuu taivaalliselle. En edes haluaisi sellaista kuin sinä, jolla on noin kylmät ajatukset. Enkä kyllä annakaan ennen seurustelua. Oletko sä edes löytänyt mitään pysyvämpää tuolla ajattelullasi?

Vierailija
31/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin seksi on naisen kannalta yhtä ilotulittelua muutaman seksikerran jälkeen. Kun suhdetta jatkuu jonkin aikaa, paranee seksielämäkin koko ajan. Näin ollut kohdallani ja kaksi pitkää suhdetta olen elänyt. Mekaaninen seksi vailla tunteita tyydyttää varmaankin osan miehistä, ehkä naisistakin.

Vierailija
32/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä väärin että jotkut miehet saavat sitä pillua ja huomiota enemmän kuin laki sallii, ja toisaalla ne kiltit ja mukavat miehet jäävät lehdellä soittelemaan. Välillä oikein miettii että mistä vitusta ne naiset niitä miehiänsä aina löytävätkin.

Vierailija
33/37 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ehtii hoidella monta naista. 

Vierailija
34/37 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin helpolla luovu tuosta miehestä. Hyvä elin ja elintaso.

T Anne

Vierailija
35/37 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana ihastunut monta kertaa väärään mieheen. Kun aikaa kuluu jokunen viikkokin, alkaa suuntautua muihin ajatuksiin. Jossain vaiheessa alkaa itseäkin naurattaa, miksi koko tyyppi on  innoittanut millään tavalla.

Vierailija
36/37 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin syksyllä pitkästä liitosta. Jo muutamaa viikkoa myöhemmin ihastuin palavasti puolituttuun mieheen, joka oli myös eronnut. Ihastus oli lopultakin enemmän haaveilua ja mielikuvani tuotosta. Tavattiin muutama kerta, mutta ei syntynyt mitään sähköä välillemme. Kyllähän meillä oli seksiäkin, mutta tulipa koettua seksi vailla tunnesidosta. Herätti aikamoisen itseinhon muutamaksi viikoksi. Olen järkinaisena pidetty ihminen ja en koskaan halua kertoa tuttaville tapahtuneesta.

Vierailija
37/37 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen ihastus oli toisaalta ihanaa, toisaalta olin surullisempi kuin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi