Menin ihastumaan väärään mieheen
Loistava keskustelukaveri, samat harrastukset ja ajatukset, seksi ok. Mutta ei vaan kiinnostus herännyt tarpeeksi miehen puolelta. Olikin koko ajan ollut tekemisissä entisensä kanssa. Eihän sitä intoa moneen suuntaan riitä. Terveiset vaan Annelle.
Kommentit (37)
Jos tuo alkuperäinen nainen tai vaimo on autuaan tietämätön miehen seikkailuista ja ottaa miehen avosylin takaisin. Mies varmaankin selittää olleensa selibaatissa ilman häntä ja harrastanut mietiskelyä ja laittanut elämänsä uuteen järjestykseen ja haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä.
V'''U, minkälaisia miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tilanne tääkäkin. Mies oli ollut kokoajan yhteyksis entiseen ja kärkkyi tätä takaisin. Ilmeisesti käytti mua vain houkutuslintuna, koska 4 kk päästä palasivat mulle täytenä shokkina yhteen.
Ei voi olla totta! Ihan kuin kirjoittaisin itse tuota tarinaa. Koko ajan ollut entinen taustalla,olivat julkisestikin liikkuneet yhdessä,vaikka olevinaan eronneet. Omat asunnot kyllä eron jälkeen olivat hankkineet. Lopulta selvisi, että minun lisäkseni oli vielä ainakin yksi nainen kierrossa mukana. Ja tuskin tuo entinen nainen mitään tietää. Jos tietää ja silti tuollaisen miehen kanssa jatkaa, niin missä omanarvontunto.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tuo nainen?
Ainakin mun tuntemani tietää ja on tekemisissä edelleen ja ilmeisesti suunnittelevat paluuta yhteen. Erosivat, kun mies petti ja miehellä ainakin 10 naista vuoden aikana ollut. Ei kai se kaikkia naisia haittaa, jos muuten hyvä mies.
Entinen on aina parempi kuin tusina uusia.
Aistin joka kerralla uutta miestä tavatessa, ettei se ole täysillä mukana. Ei ainakaan sen jälkeen , kun lurittelut olivat tehonneet. Hölmö nainen kun olen, ihastuin tyystin. Valitteli usein väsymystä ja huonoa unta ja työkiireitä. Kuinka ollakaan, aikaa menikin naisen kanssa, josta oli eronnut viime vuonna. Oksettava mies, olisi keskittynyt korjaamaan suhdetta siihen naiseen, eikä saalistaa muualla. Lapsia heillä ei ole, mutta toki yhteisiä vuosia toistakymmentä. Mielestäni hienoa, jos saadaan välit entisiin kuntoon, mutta miksi aiheuttaa mielipahaa ulkopuolisille? Ja tuo vaimo tuskin tietää minusta ja niistä toisistakaan. Tai voi tietääkin ja ajatella, että on tuolle miehelle lopultakin se ykkönen.
Se vaan inhottaa, kun tuollaiset miehet eivät joudu vastuuseen toisten huonosta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Loistava keskustelukaveri, samat harrastukset ja ajatukset, seksi ok. Mutta ei vaan kiinnostus herännyt tarpeeksi miehen puolelta. Olikin koko ajan ollut tekemisissä entisensä kanssa. Eihän sitä intoa moneen suuntaan riitä. Terveiset vaan Annelle.
Ja syykin tuli boldatussa. Jos seksi on vain "ok", suhde ei ainakaan minulla kantaisi edes siihen seurusteluun asti. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syykin tuli boldatussa. Jos seksi on vain "ok", suhde ei ainakaan minulla kantaisi edes siihen seurusteluun asti. M36
On sitä elämässä muutakin kuin seksi. Tai jos on rakastunut, niin kaikki tuntuu taivaalliselle. En edes haluaisi sellaista kuin sinä, jolla on noin kylmät ajatukset. Enkä kyllä annakaan ennen seurustelua. Oletko sä edes löytänyt mitään pysyvämpää tuolla ajattelullasi?
Harvoin seksi on naisen kannalta yhtä ilotulittelua muutaman seksikerran jälkeen. Kun suhdetta jatkuu jonkin aikaa, paranee seksielämäkin koko ajan. Näin ollut kohdallani ja kaksi pitkää suhdetta olen elänyt. Mekaaninen seksi vailla tunteita tyydyttää varmaankin osan miehistä, ehkä naisistakin.
On kyllä väärin että jotkut miehet saavat sitä pillua ja huomiota enemmän kuin laki sallii, ja toisaalla ne kiltit ja mukavat miehet jäävät lehdellä soittelemaan. Välillä oikein miettii että mistä vitusta ne naiset niitä miehiänsä aina löytävätkin.
Yksi mies ehtii hoidella monta naista.
En nyt niin helpolla luovu tuosta miehestä. Hyvä elin ja elintaso.
T Anne
Olen elämäni aikana ihastunut monta kertaa väärään mieheen. Kun aikaa kuluu jokunen viikkokin, alkaa suuntautua muihin ajatuksiin. Jossain vaiheessa alkaa itseäkin naurattaa, miksi koko tyyppi on innoittanut millään tavalla.
Erosin syksyllä pitkästä liitosta. Jo muutamaa viikkoa myöhemmin ihastuin palavasti puolituttuun mieheen, joka oli myös eronnut. Ihastus oli lopultakin enemmän haaveilua ja mielikuvani tuotosta. Tavattiin muutama kerta, mutta ei syntynyt mitään sähköä välillemme. Kyllähän meillä oli seksiäkin, mutta tulipa koettua seksi vailla tunnesidosta. Herätti aikamoisen itseinhon muutamaksi viikoksi. Olen järkinaisena pidetty ihminen ja en koskaan halua kertoa tuttaville tapahtuneesta.
Yksipuolinen ihastus oli toisaalta ihanaa, toisaalta olin surullisempi kuin koskaan.
Player parhaimmillaan.