Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Välttyy monelta murheelta, kun valitsee sinkkuuden. Onneksi on lapsia, joten elämässä on sisältöä ihan riittävästi. Kaksi pitkää suhdetta olen saanut elää ja molemmissa hyvät puolensa. Valitettavasti menin vielä kerran rakastumaan enemmän kuin koskaan ja se juttu musersi minut täysin. En ole vieläkään toipunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välttyy monelta murheelta, kun valitsee sinkkuuden. Onneksi on lapsia, joten elämässä on sisältöä ihan riittävästi. Kaksi pitkää suhdetta olen saanut elää ja molemmissa hyvät puolensa. Valitettavasti menin vielä kerran rakastumaan enemmän kuin koskaan ja se juttu musersi minut täysin. En ole vieläkään toipunut.

Sama juttu. Evvk yksikään mies tällä hetkellä.

Vierailija

Joo eiköhän se elämä ole jo eletty. Mukavampi sinkkuna. Ainoa oikeestaan missä kaipaisin miestä on matkustelu. Karvaranteet kun on heti kimpussa kun huomaavat ettei ole miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo eiköhän se elämä ole jo eletty. Mukavampi sinkkuna. Ainoa oikeestaan missä kaipaisin miestä on matkustelu. Karvaranteet kun on heti kimpussa kun huomaavat ettei ole miestä.

Kyllä Suomessakin jo joissakin paikoissa tarvitsisi miehen seuraa, että karvaranteet ei ole kimpussa.
Sinkkunainen

Vierailija

Täh? En minä ole pettynyt miehiin. Nehän on ihania! Monikossa! Sinkku olen sen takia, etten osaa valita, enkä halua.

Miksi sitoutua, jollei näe syytä? Sinkkuudenhan pitäisi olla se oletusarvo, josta luovutaan vasta kun parempaa on tarjolla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat