Vierailija

koska vaikeuksia tulee kun seurustelukumppani haluaa muuttaa sinne asumaan. Yksiöön eivät kehtaa yrittääkään, vaan yövierailut saavat riittää.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Miksei seurustelukumppani voisi asua samassa kämpässä? Kun hän maksaa osan kuluista (vastikkeesta, ja ruokaakin saa halvemmalla isommissa pakkauksissa), sehän on säästöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa mitä ongelmia ? Jos tosiaan asunto on ostettu lapselle eli lapsi omistaa sen niin sehän on hänen asiansa keitä siellä asuu.

Vierailija

Olen ostanut tytölle ja pojalle perintörahoilla asunnot ja ovat yksiöä isommat einole ollut ongelmia ainakaan Espoossa. k!aupungissa talot on varmaan kalliita

Vierailija

jos lapsi menee toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, niin järkevintä olisi vuokrata asunto koulun vierestä. olisi lyhyt matka kouluun ja ei tarvitse nähtä sitä vivaa että ensi ostaa huoneiston ja opiskelujen jälkeen myy. aika iso vaiva.

Vierailija

Kyllähän nuoret nyt yksiöön mahtuu ihan hyvin. Muistatteko nuoruudessa kun 80cm leveässä sängyssä mahtui nukkumaan poikaystävän kanssa ihan hyvin, 120cm oli jo luksusta. Vanhana ei edes parisänky tunnu riittävän. :D

Mutta oot kyllä oikeassa, eri syistä tosin, vastikkeen joutuu aina maksamaan neliöiden mukaan, jolloin jokaista ylimääräistä neliötä kannattaa välttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kämpän näköjään saa ostaa mutta i phonea ei! On se niin kummaa vaan!

Kämpän omistavat vanhemmat ja piltti on siellä vuokralla.

Ei pääse kulutusjuhla yllättämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai lapsen avopuoliso maksaa silloin vuokraa asunnosta! Vesimaksu, sähkölasku.. Jne

On vaarana että suhdetta jatketaan sen kämpän, ei rakkauden, takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Kiitos neuvosta, yksi koko kansakuntaa eniten vaivanneista ihmissuhdeongelmista on nyt ratkaistu iäksi.

Helsingin Lauttasaaressa yksiöiden hinnat pyörivät yli 200000 eurossa.

Joo ei se kannatakaan varmaan 300000 euron kaksiota ostaa, varaahan sinänsä monella olisi kyllä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lapsen avopuoliso maksaa silloin vuokraa asunnosta! Vesimaksu, sähkölasku.. Jne

On vaarana että suhdetta jatketaan sen kämpän, ei rakkauden, takia.

Totta kai sille kämpälle laitetaan käypä vuokra, jos sinne muuttaa joku muu kuin oma lapsi. Esimerkiksi 1100 e/kk (onhan se kalustettu ja siellä on astiat jne. valmiina) on sellainen summa, joka jo laittaa miettimään, että rakastanko tarpeeksi.

Vierailija

Ketkä muka ostaa asuntoja lapsilleen? Ainakin mun piti itse hankkia asunto ja se eka kämppä oli ihan vuokra-asunto. Ja itse piti todellakin maksaa.

Vierailija

Te vuokraa ehdottavat; miten meinaatte saada vuokrarahat toiselta, kun oma lapsikaan ei maksa asumisesta mitään? Not worth it.

Kokoomuksen äänestäjä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat