Jouluna syntyneet "ihmevauvat" :DD
Minua on aina ärsyttänyt se, että jos lapsi sattuu syntymään joulun pyhinä tai muuten suht lähellä joulua, niin vanhemmat (ja/tai sukulaiset) tekee siitä kauhean numeron "joulun ihme syntyi" voi lässynlää.. Muutama vuosi sitten yks fb-kaveri sai kersan tapaninpäivänä ja eikö sille ollut joku joulupuku puettu päälle ja "tapaninpäivän ihme"-selostukset :DD Ei se lapsi ole sen kummempi ihan oikeesti ja lopettakaa se typerä jouluhehkutus..! Nyt yks kaveri on viimeisillään raskaana ja oon niin onnellinen, että ei ole vielä merkkejä synnytyksestä.. koko joulun toivoin, ettei syntyis vielä just sen hehkutusrumban takia :D
Kommentit (23)
Tiedän lapsen joka syntyi 2 päivää sitten eikä avioparilla ole ollut edes seksiä. Se jos jokin on joulun ihme!
No kyllä mulla on pari jouluna syntynyttä ihmevauvaa. Kun lasta toivoo kuusi vuotta, niin tuntuu melko ihmeelliseltä katsella omaa lastaan sähkökynttilän loimotuksessa aatonaattona sairaalassa.
Meillä joulupäivänä syntynyt, nyt jo aikuinen. Oli kiva jouluaamuna nousta kakkua vääntämään, kun mummot ja kummit oli tulossa kylään.