Pettynyt

Perheen joululoma meni ihan pilalle. Turun Caribia on epähygieninen ja likainen. Huoneet ovat vanhat ja kuluneet. Todellinen pettymys. Naantalin kylpylä on sata kertaa parempi! En voi suositella Caribiaa kenellekään!

Kommentit (16)

Vierailija

Epähygieeninen?? Onhan Caribia hiukan kulunut, mutta on se aina ollut hyvin siisti, kun olen siellä ollut (about 10 kertaa vuosien aikana). Minusta se on lasten kanssa paljon kivempi kuin Naantalin kylpylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Me olimme siellä kesällä. Kamalin hotelli missä olen Suomessa ollut. Likainen, tahrainen kulunut ja osittain paskainen huone. Ikkunaa ei saanut auki, ilmastointi ei pelannut. Kylpylän puoli nuhjainen ja sottainen, altaassa oli mm altaan reunusvalo, siinä se vaan retkotti. Alakerran ruokaravintolat olivat pimeät ja mahdollisimman epäsiistit, kamala rasvan käry ja haju löi Hesessä vastaan, tahmaista muovia koko paikka ja se toinen oli kuin 84 vuodelta. Pimeä ja epäviihtyisä. Kamala kokemus koko Caribia. Naantali, Tampere ja Imatra ova ihan ok, ei mitään luksusta mutta niihon voin ja olem mennyt uudelleenkin, Caribia on aivan kauhea.

Vierailija

Ihan kuin mun kirjoitus!
Odotimme perheen joululomalta paljon. Kuin olisi perseensä pyyhkinyt 500 eurolla. Täysin ala-arvoinen, nuhjuinen ja vanhanaikainen paikka.
Pölyä, sormenjälkiä, siellä täällä läikkiä kokolattiamatolla, semmoista epäsiistiä ja suttuista.
Allasosastolla en käynyt, onneksi, kun näin jälkeenpäin ajattelee.
Kaiken kruunasivat hiukset aamupuurossa ja juustossa x(.
Jouluruoka oli mautonta eikä tarjoilukulhojen vieressä lukenut yhdessäkään mitä ne sisälsi. Ruokalista oli pöydän päässä ainoastaan, siellä sai ravata edestakaisin jos halusi tietää mitä mikäkin kippa sisälsi. Miksei voitu laittaa lappuja ruokien viereen niinkuin aamiaispöydässäkin oli että syöjä tietää, mitä syö. Itse olen kasvissyöjä ja piti arpoa, mitä uskalsi ottaa.

Huoneet hämäriä koppeja, kylpyhuoneen ovet liuskoittuneet kosteudesta, sängyn aluspuut törrötti nauloja...
Laitoin heille palautetta mutta siinä ei ollut missään kohtaa yhteystiedoille, joten hyvitystä ei ole tiedossa.
Meidän perhe äänestää jaloillaan. Ei enää koskaan kyseiseen kylpylään.

Vierailija

Kyllä ja meillä oli isoja pölypalloja sänkyjen alla, lepotuolissa isoja vaaleita tahroja, lattia naarmuilla ja kylppärissä lattiakaivossa ja altaan reiän kohdalla pinttynyttä likaa. Paikat eivät pysy puhtaina ja siisteinö, kun pinnat kulahtavat. Ne ihan imevät likaa. Annoin palautteen paikasta, mutta lähes olankohautuksella se sivuutettiin.

Vierailija

Onkohan hotellien taso lasjenut Suomessa? Itse olin Järvenpään Scandicissa kesällä. Oli selkeästi kauan huonosti siivottu ja vielä kulunut. Kreikassa on hotellit aina olleet siistejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perheen joululoma meni ihan pilalle. Turun Caribia on epähygieninen ja likainen. Huoneet ovat vanhat ja kuluneet. Todellinen pettymys. Naantalin kylpylä on sata kertaa parempi! En voi suositella Caribiaa kenellekään!

Caribian altaat on paremmat kuin naantalissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koko hotelli remontoidaan kevään aikana.

Toivottavasti sulkevat koko paikan siksi aikaa. Caribia on ollut remontin tarpeessa jo pitkään.

Vierailija

Mulla oli tapana joskus käydä Caribian hesessä opiskeluaikoina. Ikinä en oo missään joutunut odottamaan ruokaa niin pitkiä aikoja. Voi niitä aikoja!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat