Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Iha mitä vaa :)

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse saman sairauden sairastettuani en osaa samaistua tähän ":)". Minun hampaani on tuhottu, kärsin rytmihäiriöistä, suoleni on ärtynyt ja ihoni ja kynteni ja hiukseni on tuhottu. Että onnea vaan matkaan, suosittelen hakemaan apua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi hymiö? Bulimiassa ei ole mielestäni mitään erityisen hauskaa.

t. huumorintajuton ruokavammailija

Tykkään hymyillä :)

Vierailija

Kuinka kauan olet sairastanut? Oletko hakenut apua? Yritätkö parantua vai vietätkö sairautesi kanssa kuherruskuukautta?

t.toinen bulimikko, joka on niin kyllästynyt tähän, mutta on aivan liian koukussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet sairastanut? Oletko hakenut apua? Yritätkö parantua vai vietätkö sairautesi kanssa kuherruskuukautta?

t.toinen bulimikko, joka on niin kyllästynyt tähän, mutta on aivan liian koukussa.

1v. Oon avun piirissä. Yritän lopettaa tätä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen oot? Miten sairautesi alkoi? T. Toinen (epätyypillinen) bulimikko/ex-anorektikko

16. Söin ruokaa tunteisii ja ahdistuin täydestä mahasta. Sitten koitin oksentaa ja aloin tekee sitä viikottain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen kehonkuva sinulla on? Koetko inhoa omaa kehoa kohtaan?

Tsemppiä parantumiseen!

Huono. Koen. (oikee alottaja)

Vierailija

Minulla sama, tosin diagnosoimaton. Mutta en koe tarvitsevani diagnoosia, ts tiedän itsekin mistä kyse kun oksennan 1-5krt joka päivä monen kuukauden ajan. Olen menettänyt kokonaan käsitykseni siitä milloin on nälkä, milloin pitäisi syödä ja erityisesti milloin olen syönyt tarpeeksi. Ahmimisessa ajatus hämärtyy ja on vain mielessä se, että suussa on oltava ruokaa. Se on äärimmäisen pelottava tunne. Sitä seuraa uskomaton ähky ja itseinho jota en osaa helpottaa muuten kuin oksentamalla. Olen väsynyt, stressaantunut ja huolissani itsestäni. Kadun lähteneeni tähän kierteeseen.

Vierailija

Mikä teitä hymiöitä niin loukkaa? T. Se toinen bulimikko/ex-anorektikko, jonka mielestä hymiöitä voi viesteissä käyttää esim. pehmentämään vaikutelmaa, ei siis pelkästään ilon ilmaisemiseen

Vierailija

Nro 16 jatkaa: en ole huomannut äänessäni käheyttä eikä ns. Russellin merkkiäkään ole koska oksennan hammasharjan avulla enkä sormillani. Fyysisistä merkeistä minulla on ajoittain verenpurkaumia silmien ympärillä ja turvonneet kasvot. Verenpaine on heitellyt joten silloin tällöin pyörryttää. Vaikeinta on peittää henkinen kuormitus esimerkiksi kylässä.. söin kerran ystävän luona kaikki keksit ja pullat noin viidessä minuutissa melkein huomaamatta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat