Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minun on Aurora, minun tytön in Mulan, koska hän on arabialainen niinkuin meidän pikkuprinsessakin <3

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tykkään Pocahontasista. Itsenäinen ja vahva nainen, joka ei jää miehiin roikkumaan. Arvostan myös yleisesti ottaen alkuperäiskansoja, jotka osasi elää epäitsekkäästi ja tasapainossa luonnon kanssa.

Vierailija

No nää Frozen tyypit. Ihmettelen muuten, että em. elokuva on vuodelta 2013, mutta miksi se vasta nyt on niin kova juttu Suomessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nää Frozen tyypit. Ihmettelen muuten, että em. elokuva on vuodelta 2013, mutta miksi se vasta nyt on niin kova juttu Suomessa?

On kai se ollu jo just sen pari vuotta täälläkin? Olen päiväkodissa töissä ja meillä on näkyny jo viime jouluna se. Tosin Suomeen taitaa tulla kaikki hömpötys vähän myöhässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kova juttu on tällä hetkellä myös Ranskassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut kyllä kokoajan suuressa suosiossa. Ei vasta nyt :D

Täällä suosikki Tähkäpää.

Vierailija

No itsellä on suosikki, mitä varmaan kukaan muu ei edes muista: Atlantiksen Kida. Voimakastahtoinen itsenäinen nainen, jossa on taistelutahtoa ja myös tiettyä eksotiikkaa. Niin, ja hänestä tulee kuningatar elokuvan lopussa, joten tämä Frozenin tyttönen ei ole ensimmäinen siinä lajissa! :)

*

Vierailija kirjoitti:
Eipä kannattaisi Disney-elokuvia katsoa. Saattaa olla piiloviestejä niissä.

En Katso... Mutta silti tykkään en tiiä miten... Eniten tykkään Pocahontas, Tiana, Esmeralda, ja se uusin tumma...

eli just nää tummaihoiset ja tummahiuksiset... On nää Mulan Jasmine ja Kida myös ihan kivoja...

Ei ne kaikki edes virallisesti ole Disney Prinsessoja mutta minä sanon niin...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat