Vierailija

Mitä te tekisitte tilanteessani?
Mieheni on reissuhommissa ja on uuden vuoden tien päällä ja tulee vasta 2.1 kotiin. Olemme muuttaneet paikkakunnalle vasta vuosi sitten, enkä ole kerennyt tutustumaan kehenkään..
Miten viettäisitte uuden vuoden yksin kun kavereita ei ole?
Niin, ja jos sillä on mitään merkitystä niin olen 24-vuotta..

Kommentit (9)

Vierailija

Poppareita, leffa, ja youtubesta kato niitä kiinalaisten sekopäisiä ilotulituksia?

Tarviiko yhestä vuodenvaihteesta niin isoa diiliä tehdä.

Vierailija

Ei olisi mikään ongelma keksiä tekemistä. Hakisin kaupasta naposteltavaa ja tarvikkeet vaikka johonkin hyvään salaattiin. Saunoisin, söisin hyvin ja katsoisin netflixistä jonkun leffan tai dokkarin. Jos kaupunki järjestää ilotulituksen niin voisin käydä sitä katsomassa. Hakisin kirjastosta hyviä kirjoja mitä lukea jos ei uni maistu. Maratoonipuheluita miehelle ja kavereille jos olo käy yksinäiseksi. Nauti! Kyllä oma aika välillä kelpaisi näin taaperon äitinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jep, viettäisin uudenvuoden tehden jotain mukavaa. Menisin varmaan aamupäivällä lenkille, sitten ottaisin pitkän suihkun ja sitten alkaisin laittaa jotain suosikkiruokaa. Illalla katsoisin elokuvaa tai lukisin. Raketteja näkyy mun makuun tarpeeksi ikkunasta, mutta voithan niitä yksinkin katsella jos tykkäät niistä.

Vierailija

Niin.. Taidan tehdä uudesta vuodesta itse niin suuren asian.. Olisi niin ihanaa viettää iltaa kavereiden ja miehen kanssa raketteja paukutellen. Mutta minkäs teet kun on yksinäinen luuseri..

Vierailija

Ymmärrän fiiliksesi, vaikka yksi uusi vuosi nyt on "vain" yksi uusi vuosi. Juhlapäivät on vaikeita jos kokee olevansa yksinäinen (ei sama kuin luuseri!). Kokemusta on.
.
Muut ovatkin jo ehdottaneet asioita jouta tehdä yksin. En tiedä minkäkokoisella paikkakunnalla asut, mutta ainakin isoimmissa kaupungeissa on tehty Facebookiin Uusia ystäviä -ryhmiä, joista voi kysellä uv-seuraa.

Vierailija

Kiinnostaisko yhteinen ilta? Pidän itseäni suhteellisen komeana..eikä sosiaalisissa taidoissakaan mitään vikaa ole :)
M21

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat