Jonde

Itse olen 30v hyväkroppainen mutta mulla tosi pieni kulli, kiinnostaa tietää mitä te naiset ajattelette jos ny oltais samassa seka/höyrysaunassa ja näette sen, mietittekö mitään et ompa pieni yms?

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sekasaunominen oli otsikko!
Minkälaisia kokemuksia, todellisesti sekasaunomisesta, ystävien kesken?
Meillä mökillä riitävän kokoinen sauna että sellainen on edes mmahdollista. Olemme kyllä tykänneet hommasta, erityisesti me nuoret naiset olemme olleet tyytyväisiä hommaan. Onpahan mahdollisuus näyttää kaikki itsestään muillekkin miehille. "Vieraiden" miesten viipyilevät katseet nostavat itsetuntoa. Miehetkin ovat olleet sitten illan mittaan tyytyväisiä, kun on esilämmitettyä tavaraa ollut itse kullekkin tarjolla kukin on toki silti saanut vain sitä "omaansa".

N29

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sekasaunominen oli otsikko!
Minkälaisia kokemuksia, todellisesti sekasaunomisesta, ystävien kesken?
Meillä mökillä riitävän kokoinen sauna että sellainen on edes mmahdollista. Olemme kyllä tykänneet hommasta, erityisesti me nuoret naiset olemme olleet tyytyväisiä hommaan. Onpahan mahdollisuus näyttää kaikki itsestään muillekkin miehille. "Vieraiden" miesten viipyilevät katseet nostavat itsetuntoa. Miehetkin ovat olleet sitten illan mittaan tyytyväisiä, kun on esilämmitettyä tavaraa ollut itse kullekkin tarjolla kukin on toki silti saanut vain sitä "omaansa".

N29

"me nuoret naiset" :DDDDDDDDDDDDDDDDD

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat