Olenko teistä hemmoteltu prinsessa?
Saan usein kuulla olevani "prinsessa". No tässä pari juttua miksi jotkut sanovat minulle niin... Mies tekee meillä aina ruuan ja käy kaupassa, hän myös leipoo esimerkiksi sämpylöitä. Hän maksaa minulle kaiken, ja jos lähden vaikka baariin saan 50-100 e käteistä huvitteluun. Olen ehkä vähän laiska, inhoan tiettyjä kotitöitä kuten roskien viemistä tai perunoiden kuorimista, en vaan suostu tekemään tiettyjä hommia.
Kaikki menee minun oloni ja mieleni mukaan, jos minua koskee päähän niin saan vain levätä sohvalla ja mies kantaa minulle sohvalle mitä haluankaan. Meillä on yhteinen koira, mutten halua huonolla säällä tai väsyneenä viedä sitä ulos.
Olen tavallista kauniimpi nainen ja käytän kyllä sitä hyväkseni. Tiedän löytäväni saman tien uuden minuun rakastuneen jos haluisin. Mutta tykkään kyllä tästä suhteesta ja rakastan miestäni.
Olen myös ruvennut olemaan töidenkin suhteen vähän laiska. Annan aina alaisille kaikki tylsät tehtävät vedoten tärkeämpiin tehtäviin. Tulen monesti aika myöhään töihin kun en vaan jaksa herätä aiemmin. Olen siis aika hyvässä asemassa ja minulla on ylempi kk-tutkinto.
Minulla on myös todella varakkaat vanhemmat jotka myös antavat rahaa ja tavaroita minulle. He odottavat jo lapsenlapsia, mutta pelkään asemani huononevan jos saisimme lapsen. Kukaan ei ehtisi passaamaan minua eikä välittäisi samalla tavalla minun voinnistani. Huoh mitä sanotte? Olenko prinsessa? Vai olenko vain masentunut? Omasta mielestäni olen uhri. Miksi ponnistella kun elämä soljuu näinkin eteen päin. Kohtalotovereita?
Kommentit (77)
Eniten mietin apn tilanteessa sitä jääkö hän tuollaiseksi vai muuttuuko tarpeen vaatiessa. Jos haluaa elää hemmoteltuna ja laiskana jatkossakin niin ei kannata koskaan hommata ainakaan lapsia eikä oikein lemmikkejäkään. Ajatteleppa jos mies vaikka loukkaantuisi pahasti. Joutuisit ottaa kokonaan vastuun teidän koirasta huonollakin säällä. Lapsista nyt puhumattakaan.
Eihän tuo ole paha tilanne jos kaikki ovat onnellisia. Mutta ap ei kuulosta tyytyväiseltä. Muiden mielipiteistään emme tiedä.
Tsemppiä ap. Koettaisit elää niin että voisit olla tyytyväinen kun katsot peiliin.
99% miehistä on kuin ap ja sitä ei halveksita. Ap sen sijaan haukutaan pataluhaksi. Hupaisaa.
Oletkohan päässyt liian helpolla? Mikään ei tunnu miltään kun kaiken saa kultalautasella?
Psykologi Bent Hougaardin käsite curling-vanhemmuus tarkoittaa sitä, vanhemmat haluavat raivata jokaisen pettymyksen lapsen tieltä, mutta tekevät samalla tälle karhunpalveluksen. Lasten elämä on kuin sileää curling-rataa, elo suojaisa kuin munankeltuaisella. Curling-lapsista kasvaa röyhkeitä aikuisia, jotka eivät kestä vastoinkäymisiä.
Olet nolo ja säälittävä ja toivon että elämässäsi kävisi jotain mikä opettaisi
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan päässyt liian helpolla? Mikään ei tunnu miltään kun kaiken saa kultalautasella?
Psykologi Bent Hougaardin käsite curling-vanhemmuus tarkoittaa sitä, vanhemmat haluavat raivata jokaisen pettymyksen lapsen tieltä, mutta tekevät samalla tälle karhunpalveluksen. Lasten elämä on kuin sileää curling-rataa, elo suojaisa kuin munankeltuaisella. Curling-lapsista kasvaa röyhkeitä aikuisia, jotka eivät kestä vastoinkäymisiä.
Ja masentuu, kun on niin helppoa. Noo, kyllä se palvominen loppuu, kun vähän rupsahdat.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mietin apn tilanteessa sitä jääkö hän tuollaiseksi vai muuttuuko tarpeen vaatiessa. Jos haluaa elää hemmoteltuna ja laiskana jatkossakin niin ei kannata koskaan hommata ainakaan lapsia eikä oikein lemmikkejäkään. Ajatteleppa jos mies vaikka loukkaantuisi pahasti. Joutuisit ottaa kokonaan vastuun teidän koirasta huonollakin säällä. Lapsista nyt puhumattakaan.
Eihän tuo ole paha tilanne jos kaikki ovat onnellisia. Mutta ap ei kuulosta tyytyväiseltä. Muiden mielipiteistään emme tiedä.
Tsemppiä ap. Koettaisit elää niin että voisit olla tyytyväinen kun katsot peiliin.
Ehkä minun pitäisi liittyä johonkin uskontoon, hindulaisuus esimerkiksi kiinnostaisi. Luulen, että minulta puuttuu se henkinen yhteys suurempaan voimaan ja siksi olen apea.
Uskon kyllä, että vanhempani huolehtisivat pitkälti lapsesta jos olisin itse väsynyt. Äiti on jo sanonut ostavansa heti asunnon meidän läheltä jos saamme lapsen. Hän haluaisi siis hoitaa lasta usein.
Ja onhan monet kokeneet sen lapsen tuovan elämään suuremman merkityksen. Meillä tosiaan on jo kaikki maalliset asiat joten mistään työntekemisestä tai varallisuuden kasvusta en lohtua saa. Ap
Sitä en ymmärrä, miksi mies ostaa meikkisi ja maksaa kulusi, jos saat itsekin palkkaa.
Ymmärrän, jos mies ostaa omat meikkinsä ja maksaa omat kulunsa, mutta että täysi-ikäisen vaimonsa...?
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, miksi mies ostaa meikkisi ja maksaa kulusi, jos saat itsekin palkkaa.
Ymmärrän, jos mies ostaa omat meikkinsä ja maksaa omat kulunsa, mutta että täysi-ikäisen vaimonsa...?
Jatkan ja koetan täsmentää, mitä mietin. Onko mieleesi koskaan tullut, mitä tapahtuisi, jos lopettaisit meikkaamisen? Miten tärkeää se on miehellesi?
No, tämä oli vain sivuajatus, mutta tulee mieleen, kun näyttelijöiden pitää meikata itsensä aina ennen esitystä.
Toisaalta on kiva, että mies hemmottelee, mutta tuota rahakuviota en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tulen monesti aika myöhään töihin kun en vaan jaksa herätä aiemmin.
Jos olisit tosissasi etkä provoilija, tietäisit että sisäinen vuorokausirytmi ei ole yhteydessä laiskuuteen tai ahkeruuteen.
En sanoisi olevani kohtalotoveri, mutta mä oon jumalatar. Aina vain multa kysytään onko ok ja kaikki tehdään kuin sanon. Olen arvokas ja varakas. Hävettää välillä kun voin hassutella, mutta toiset laskee senttejä. Olen kauniiksi kehuttu miesten ja naisten taholta. Mulle auotaan ovia ja autetaan aina jos apua tarvitsen. Vedän silti vaatimatonta osaa just sen takia, ettei kukaan kiinnostuisi minusta.
Mulle jäi epäselväksi tuo uhrihomma. Miksi siis ajattelet olevasi uhri?
Noin muutoin sanoisin että aika monelle olisi ok jos muut tekis puolesta (ikävät) kotihommat jne. Kyllä se mullekin passais jos joku passais. Olen myös perysluonteeltani aika laiska, joten varmaan sun tilanteessasi toimisin itsekin samoin. Mutta kyllähän se monia ärsyttää katsoa vierestä kun aikuista ihmistä passataan ja paapotaan joten ymmärrän kyllä kavereitasi.
Se myös ihmetytti kun mainitsit olevasi töissä hyvässä asemassa, sulla on kai oletettavasti kohtalaisen hyvä palkkakin? Miksi siis miehesi antaa sulle ?"huvittelurahaa"?
Mutta masentuneelta et kyllä kuulosta! Korkeintaan siltä että päääset liian helpolla.
Enemmänkin ehkä lapsi, joka ei halunnut aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi epäselväksi tuo uhrihomma. Miksi siis ajattelet olevasi uhri?
Noin muutoin sanoisin että aika monelle olisi ok jos muut tekis puolesta (ikävät) kotihommat jne. Kyllä se mullekin passais jos joku passais. Olen myös perysluonteeltani aika laiska, joten varmaan sun tilanteessasi toimisin itsekin samoin. Mutta kyllähän se monia ärsyttää katsoa vierestä kun aikuista ihmistä passataan ja paapotaan joten ymmärrän kyllä kavereitasi.Se myös ihmetytti kun mainitsit olevasi töissä hyvässä asemassa, sulla on kai oletettavasti kohtalaisen hyvä palkkakin? Miksi siis miehesi antaa sulle ?"huvittelurahaa"?
No minulla on vain yksi asunto, kun taas miehelläni on omaisuutta ainakin 10x, niin jotenkin hän näkee reilumpana maksaa minulle kaikkea ekstraa, jotta olisin onnellisempi. Minulla ei siis ole oikeutta hänen tileilleen tms, enkä sellaista menisi vaatimaankaan. Tällein hän tasoittaa tuloerojamme.
Miksei kukaan usko että olen tosissani?? Ahdistavaa. Ap[/quote]
Ai miksi sua pitää ottaa tosissaa? Nautitko noin paljon että pitää "prinsessaa" täälläkin somessakin palvoa ja kehua? Ei sua kehuta ja sä et täältä mitään hyvää saa aikaa. Sä et ole muuta kun hyväksikäyttäjä provo... yritä ottaa miehesi huomioon ja ota niskasta kii kukaa ei ole prinsessa koita tyhmä se tajuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan ja koetan täsmentää, mitä mietin. Onko mieleesi koskaan tullut, mitä tapahtuisi, jos lopettaisit meikkaamisen? Miten tärkeää se on miehellesi?
No, tämä oli vain sivuajatus, mutta tulee mieleen, kun näyttelijöiden pitää meikata itsensä aina ennen esitystä.
Toisaalta on kiva, että mies hemmottelee, mutta tuota rahakuviota en ymmärrä.
Hmmm taidat olla mies joka tuon kirjoitti. Ei niihin meikkeihin mene kuin jokunen satanen- tonni vuodessa, eli ei paljon mitään. Enemmän maksaa esimerkiksi ulkomaanmatkat, niihin uppoaa kymppitonneja vuodessa. En kyllä ymmärrä miksi joillekin on ongelma jos mies tarjoaa asioita rakkaalleen. Sitten jos pariskunnalla on lapsia niin onkin jo ihan normaalia, että mies maksaa. Ap
Ei sinusta mitään prinsessaa saisi kyllä tekemälläkään, kuten ei meistä muistakaan - uusavuton, laiska ja itsekäs sinä vain olet.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon ikäinen ja saat "huvittelurahaa" mieheltäsi ja vanhemmiltasi. Jep, olet lapsellinen ja hemmoteltu. Toisaalta, mitäs ne muut hyysäävät sinua ja antavat rahansa sinulle, vika on myös heissä. :D Pelkään pahoin, että miehesi saattaa kyllästyä sinuun jossain vaiheessa. Parisuhde toimii parhaiten, kun se on tasapuolinen. Osoita teoillasi ja vastuunotolla, että kunnioitat miestäsi. Itsekin otin joskus nuorempana pitkäaikaisen poikaystäväni itsestäänselvyytenä ja hän passasi minua. Noh, sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu! :D Kieltäydy vanhempiesi rahoista, tai jos otat heiltä rahaa, niin laita vaikka säästöön tulevaa mahdollista lasta varten!
Olen tässä asiassa samaa mieltä! Ei mies kauan katselle tollasta sohvaperuna teiniprinsessaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon ikäinen ja saat "huvittelurahaa" mieheltäsi ja vanhemmiltasi. Jep, olet lapsellinen ja hemmoteltu. Toisaalta, mitäs ne muut hyysäävät sinua ja antavat rahansa sinulle, vika on myös heissä. :D Pelkään pahoin, että miehesi saattaa kyllästyä sinuun jossain vaiheessa. Parisuhde toimii parhaiten, kun se on tasapuolinen. Osoita teoillasi ja vastuunotolla, että kunnioitat miestäsi. Itsekin otin joskus nuorempana pitkäaikaisen poikaystäväni itsestäänselvyytenä ja hän passasi minua. Noh, sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu! :D Kieltäydy vanhempiesi rahoista, tai jos otat heiltä rahaa, niin laita vaikka säästöön tulevaa mahdollista lasta varten!
Olen tässä asiassa samaa mieltä! Ei mies kauan katselle tollasta sohvaperuna teiniprinsessaa...
No kyllä minä edelleen teen tässä talossa enemmän kotitöitä kuin mies. Se on vain nuo sovinistisuuden silmälasit joiden läpi katsot tätäkin asiaa. Eihän miesparat voi joutua tekemään kotitöitä uijui... Ap
Miksi se on outoa sinusta? Hän osoittaa rahalla välittävänsä. Ja naisten vaatteisiin ja meikkeihin yms. juttuihin menee paljon enemmän rahaa kuin miesten. Pelkkä kampaaja on jo 150 euroa kuussa. Ap