Olenko teistä hemmoteltu prinsessa?
Saan usein kuulla olevani "prinsessa". No tässä pari juttua miksi jotkut sanovat minulle niin... Mies tekee meillä aina ruuan ja käy kaupassa, hän myös leipoo esimerkiksi sämpylöitä. Hän maksaa minulle kaiken, ja jos lähden vaikka baariin saan 50-100 e käteistä huvitteluun. Olen ehkä vähän laiska, inhoan tiettyjä kotitöitä kuten roskien viemistä tai perunoiden kuorimista, en vaan suostu tekemään tiettyjä hommia.
Kaikki menee minun oloni ja mieleni mukaan, jos minua koskee päähän niin saan vain levätä sohvalla ja mies kantaa minulle sohvalle mitä haluankaan. Meillä on yhteinen koira, mutten halua huonolla säällä tai väsyneenä viedä sitä ulos.
Olen tavallista kauniimpi nainen ja käytän kyllä sitä hyväkseni. Tiedän löytäväni saman tien uuden minuun rakastuneen jos haluisin. Mutta tykkään kyllä tästä suhteesta ja rakastan miestäni.
Olen myös ruvennut olemaan töidenkin suhteen vähän laiska. Annan aina alaisille kaikki tylsät tehtävät vedoten tärkeämpiin tehtäviin. Tulen monesti aika myöhään töihin kun en vaan jaksa herätä aiemmin. Olen siis aika hyvässä asemassa ja minulla on ylempi kk-tutkinto.
Minulla on myös todella varakkaat vanhemmat jotka myös antavat rahaa ja tavaroita minulle. He odottavat jo lapsenlapsia, mutta pelkään asemani huononevan jos saisimme lapsen. Kukaan ei ehtisi passaamaan minua eikä välittäisi samalla tavalla minun voinnistani. Huoh mitä sanotte? Olenko prinsessa? Vai olenko vain masentunut? Omasta mielestäni olen uhri. Miksi ponnistella kun elämä soljuu näinkin eteen päin. Kohtalotovereita?
Kommentit (77)
Iha normitouhua nykyisin, what's the point?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon ikäinen ja saat "huvittelurahaa" mieheltäsi ja vanhemmiltasi. Jep, olet lapsellinen ja hemmoteltu. Toisaalta, mitäs ne muut hyysäävät sinua ja antavat rahansa sinulle, vika on myös heissä. :D Pelkään pahoin, että miehesi saattaa kyllästyä sinuun jossain vaiheessa. Parisuhde toimii parhaiten, kun se on tasapuolinen. Osoita teoillasi ja vastuunotolla, että kunnioitat miestäsi. Itsekin otin joskus nuorempana pitkäaikaisen poikaystäväni itsestäänselvyytenä ja hän passasi minua. Noh, sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu! :D Kieltäydy vanhempiesi rahoista, tai jos otat heiltä rahaa, niin laita vaikka säästöön tulevaa mahdollista lasta varten!
Olen tässä asiassa samaa mieltä! Ei mies kauan katselle tollasta sohvaperuna teiniprinsessaa...
No kyllä minä edelleen teen tässä talossa enemmän kotitöitä kuin mies. Se on vain nuo sovinistisuuden silmälasit joiden läpi katsot tätäkin asiaa. Eihän miesparat voi joutua tekemään kotitöitä uijui... Ap
Hemmoteltu, vanhaksi muttei aikuiseksi kasvanut yksitoistavuotias. Sinulla ei ole mitään arvoa, joten kompensoit sen tolla kakaramaisuudella. Syy siihen miksi yksikään lassukka ei ole koskaan täysin väärässä löytyy peilikuvastasi.
Onnittelut, olet syy siihen miksi geeniallas tarvitsee klooria ja napalmia
Vierailija kirjoitti:
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon ikäinen ja saat "huvittelurahaa" mieheltäsi ja vanhemmiltasi. Jep, olet lapsellinen ja hemmoteltu. Toisaalta, mitäs ne muut hyysäävät sinua ja antavat rahansa sinulle, vika on myös heissä. :D Pelkään pahoin, että miehesi saattaa kyllästyä sinuun jossain vaiheessa. Parisuhde toimii parhaiten, kun se on tasapuolinen. Osoita teoillasi ja vastuunotolla, että kunnioitat miestäsi. Itsekin otin joskus nuorempana pitkäaikaisen poikaystäväni itsestäänselvyytenä ja hän passasi minua. Noh, sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu! :D Kieltäydy vanhempiesi rahoista, tai jos otat heiltä rahaa, niin laita vaikka säästöön tulevaa mahdollista lasta varten!
Olen tässä asiassa samaa mieltä! Ei mies kauan katselle tollasta sohvaperuna teiniprinsessaa...
No kyllä minä edelleen teen tässä talossa enemmän kotitöitä kuin mies. Se on vain nuo sovinistisuuden silmälasit joiden läpi katsot tätäkin asiaa. Eihän miesparat voi joutua tekemään kotitöitä uijui... Ap
Sain ap aloituksestasi sen käsityksen, ettei sinun tarvitse tehdä kotitöitä. Nyt kerrot, että teetkin enemmän kotitöitä kuin miehesi.
En tee ruokaa, mutta esimerkiksi siivoan aina yksin. Ja pesen pyykit, tiskit jne. Mutta onhan se hyvä, että mies tekee edes jotain? Ilmeisesti monet eivät tee edes ruokaa mitä olen kavereiltani ymmärtänyt. Ap
Ainoa mikä tässä ihmetyttää on se, miksi saat mieheltäsi rahaa huvitteluun, jos olet itsekkin hyvässä asemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä tässä ihmetyttää on se, miksi saat mieheltäsi rahaa huvitteluun, jos olet itsekkin hyvässä asemassa?
Olisiko niin kuin Madonna lauloi jo 80-luvulla:
Because we are living in material worl and I am a material girl ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saan usein kuulla olevani "prinsessa". No tässä pari juttua miksi jotkut sanovat minulle niin... Mies tekee meillä aina ruuan ja käy kaupassa, hän myös leipoo esimerkiksi sämpylöitä. Hän maksaa minulle kaiken, ja jos lähden vaikka baariin saan 50-100 e käteistä huvitteluun. Olen ehkä vähän laiska, inhoan tiettyjä kotitöitä kuten roskien viemistä tai perunoiden kuorimista, en vaan suostu tekemään tiettyjä hommia.
Kaikki menee minun oloni ja mieleni mukaan, jos minua koskee päähän niin saan vain levätä sohvalla ja mies kantaa minulle sohvalle mitä haluankaan. Meillä on yhteinen koira, mutten halua huonolla säällä tai väsyneenä viedä sitä ulos.
Olen tavallista kauniimpi nainen ja käytän kyllä sitä hyväkseni. Tiedän löytäväni saman tien uuden minuun rakastuneen jos haluisin. Mutta tykkään kyllä tästä suhteesta ja rakastan miestäni.
Olen myös ruvennut olemaan töidenkin suhteen vähän laiska. Annan aina alaisille kaikki tylsät tehtävät vedoten tärkeämpiin tehtäviin. Tulen monesti aika myöhään töihin kun en vaan jaksa herätä aiemmin. Olen siis aika hyvässä asemassa ja minulla on ylempi kk-tutkinto.
Minulla on myös todella varakkaat vanhemmat jotka myös antavat rahaa ja tavaroita minulle. He odottavat jo lapsenlapsia, mutta pelkään asemani huononevan jos saisimme lapsen. Kukaan ei ehtisi passaamaan minua eikä välittäisi samalla tavalla minun voinnistani. Huoh mitä sanotte? Olenko prinsessa? Vai olenko vain masentunut? Omasta mielestäni olen uhri. Miksi ponnistella kun elämä soljuu näinkin eteen päin. Kohtalotovereita?
No en kyllä sanois että prinsessa,tulee mieleen paljon rumempia sanoja.Veikkaisin,että olet provo,mutta onhan tuollaisia ihmisiä oikeasti,tämä avaus on kuin kärjistetty versio bimbosta joka on tottunut saamaan kaiken näkemättä vaivaa.Itse asiassa kuulostaa aika paljon parhaalta ystävältäni.
Älä ole huolissasi,olet ilmeisesti vielä nuori.Ehdit vielä huomata,ettei tuollainen "passattavanan" olo jatku ikuisesti,siispä nauti vielä kun voit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikaisemmin sanoit että "vanhemmat osoittaa välittämistä rahalla" ja "mies maksaa extrajuttuja jotta olisit onnellisempi". Onko sinulle jokin henkinen tyhjiö,jota täytät rahalla ja materialla? Osoittavat läheisesi välittämistä muulla tavalla kuin rahalla ja aineellisilla asioilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAikaisemmin sanoit että "vanhemmat osoittaa välittämistä rahalla" ja "mies maksaa extrajuttuja jotta olisit onnellisempi". Onko sinulle jokin henkinen tyhjiö,jota täytät rahalla ja materialla? Osoittavat läheisesi välittämistä muulla tavalla kuin rahalla ja aineellisilla asioilla?
Juu olenkin miettinyt mitä tekisin hyväntekeväisyyden lisäksi täyttääkseni henkistä tyhjiötä. Kuten aiemmin kirjoitin niin johonkin uskontoon paneutuminen voisi olla kiinnostavaa. Myös se oma lapsi voisi tuoda merkityksellisyyttä elämääni.
Kai ne vanhempani minusta välittävät, ehkä tärkeimpänä olen kuitenkin heidän geeniensä jatkaja, ja he haluavat suvun jatkuvan kauttani. En vain tiedä onko minusta lapsenlikaksi :P ehkä se selviää aikanaan!
Onneksi nyt on loma, heräsin vasta yli 12 tunnin prinsessaunilta
Miksi ihmeessä miehellesi tulee edes mieleen antaa sulle 'taskurahaa' baarireissuun jos kerran olet itse hyväpalkkaisessa työssä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehellesi tulee edes mieleen antaa sulle 'taskurahaa' baarireissuun jos kerran olet itse hyväpalkkaisessa työssä?
Miksi tämä asia herättää näin paljon kysymyksiä? Eikö ole sitten yleistä muilla? Meillä on aina ollut kotonakin tapa, että vanhemmat heittää sen 50-100 euroa jos lähtee baariin tms jos olen heillä yötä. Luulin, että suhteellisen yleistä. Toki vanhempani ja mieheni ovat siis huomattavasti paremmin tienaavia kuin minä tavallisessa työssä oleva, en kai muuten mitään rahaa ottaisikaan vastaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä on kuin ap ja sitä ei halveksita. Ap sen sijaan haukutaan pataluhaksi. Hupaisaa.
Sinun mielestäsi siis 99% miehistä kieltäytyy tyystin ikävistä kotitöistä, laiminlyö lemmikin hoidon ja vastaanottaa vaimoltaan huvittelurahaa baariin lähtiessään, vaikka on itse esimiesasemassa eikä siis mikään työtön, puolisyrjäytynyt jantteri? Lisäksi sinusta tällainen ei miehen tekemänä ole halveksittavaa toimintaa?
No, ei voi muuta sanoa, kuin että onneksi me pyörimme tyystin erilaisessa tuttavapiirissä. Mun tuttavapiirissä tuollaista miestä pidettäisiin luuserina ja hyväksikäyttäjänä, samoin kuin naistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä on kuin ap ja sitä ei halveksita. Ap sen sijaan haukutaan pataluhaksi. Hupaisaa.
Sinun mielestäsi siis 99% miehistä kieltäytyy tyystin ikävistä kotitöistä, laiminlyö lemmikin hoidon ja vastaanottaa vaimoltaan huvittelurahaa baariin lähtiessään, vaikka on itse esimiesasemassa eikä siis mikään työtön, puolisyrjäytynyt jantteri? Lisäksi sinusta tällainen ei miehen tekemänä ole halveksittavaa toimintaa?
No, ei voi muuta sanoa, kuin että onneksi me pyörimme tyystin erilaisessa tuttavapiirissä. Mun tuttavapiirissä tuollaista miestä pidettäisiin luuserina ja hyväksikäyttäjänä, samoin kuin naistakin.
Hirmu ikäviä ihmisiä täällä liikenteessä :( Olen oikeasti hyvin kiltti ja empaattinen ihminen, ehkä siksi kärsinkin henkisesti tässä julmassa maailmassa, tuollaisten korppikotkien seassa kun joutuu killumaan. Ap
Miksi tätä pidetään provona? Minä tiedän tuollaisia naisia ja heitä yhdistää tosiaan se, että ulkonäöllä ovat saaneet mitä vain... Miehen ja jopa töitä. Osalle tulee töissä ongelmia, koska he eivät tee kaikkea heille kuuluvaa tai olettavat saavansa erivapauksia, kuten ovat ihmissuhteissa tottuneet saamaan. Tällaisen ihmisen saa pois tolaltaan, jos pitääkin puoliaan.
Apua kun ap menee sekaisin kirjoituksissaan :-DDD Mieti tarkemmin ensi kerralla, typerys :-D
Menette sitten ihan kyselemättä maailman vanhimpaan provoon. nyt ne silmät auki
-m35
Vierailija kirjoitti:
Apua kun ap menee sekaisin kirjoituksissaan :-DDD Mieti tarkemmin ensi kerralla, typerys :-D
No kirjoitin vain mitä mielessäni liikkui, miten niin sekaisin? Ja miksi haukut minua? Ap
Vierailija kirjoitti:
-m35
Kai sitten olen niin erikoinen ettette edes usko olemassaolooni :D Ihan oikea (prinsessa ;)) olen ja tässä siemailen aamukahvia koira kainalossa sohvalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m35
Kai sitten olen niin erikoinen ettette edes usko olemassaolooni :D Ihan oikea (prinsessa ;)) olen ja tässä siemailen aamukahvia koira kainalossa sohvalla <3 Ap
juujuu, ihan varmasti :D
-m35
Minä kirjoitin tuon 99% miehistä on ap:n kaltaisia. Ja kyllä, kaveripiirissäni on tuollaisia. Oma mies ahkera ja osallistuva.
S
Sain ap aloituksestasi sen käsityksen, ettei sinun tarvitse tehdä kotitöitä. Nyt kerrot, että teetkin enemmän kotitöitä kuin miehesi.