Vierailija

Saan usein kuulla olevani "prinsessa". No tässä pari juttua miksi jotkut sanovat minulle niin... Mies tekee meillä aina ruuan ja käy kaupassa, hän myös leipoo esimerkiksi sämpylöitä. Hän maksaa minulle kaiken, ja jos lähden vaikka baariin saan 50-100 e käteistä huvitteluun. Olen ehkä vähän laiska, inhoan tiettyjä kotitöitä kuten roskien viemistä tai perunoiden kuorimista, en vaan suostu tekemään tiettyjä hommia.

Kaikki menee minun oloni ja mieleni mukaan, jos minua koskee päähän niin saan vain levätä sohvalla ja mies kantaa minulle sohvalle mitä haluankaan. Meillä on yhteinen koira, mutten halua huonolla säällä tai väsyneenä viedä sitä ulos.

Olen tavallista kauniimpi nainen ja käytän kyllä sitä hyväkseni. Tiedän löytäväni saman tien uuden minuun rakastuneen jos haluisin. Mutta tykkään kyllä tästä suhteesta ja rakastan miestäni.

Olen myös ruvennut olemaan töidenkin suhteen vähän laiska. Annan aina alaisille kaikki tylsät tehtävät vedoten tärkeämpiin tehtäviin. Tulen monesti aika myöhään töihin kun en vaan jaksa herätä aiemmin. Olen siis aika hyvässä asemassa ja minulla on ylempi kk-tutkinto.

Minulla on myös todella varakkaat vanhemmat jotka myös antavat rahaa ja tavaroita minulle. He odottavat jo lapsenlapsia, mutta pelkään asemani huononevan jos saisimme lapsen. Kukaan ei ehtisi passaamaan minua eikä välittäisi samalla tavalla minun voinnistani. Huoh mitä sanotte? Olenko prinsessa? Vai olenko vain masentunut? Omasta mielestäni olen uhri. Miksi ponnistella kun elämä soljuu näinkin eteen päin. Kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (77)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Yritä ees vähän.

Olen kyllä ihan tosissani ja tuo kertoo elämästäni oleellisen. Olen muuten 26-vuotias jos jotain kiinnostaa. Ehkä olen tosiaan masentunut kun elämä on liian "helppoa". Ap

Vierailija

Minkä uhri sinä kuvittelet olevasi? Elämän? :D 

Hemmoteltu olet mutta et prinsessa, prinsessana olemiseen kuuluu sydämen kauneus ja hyvyyskin. 

Vierailija

Olet hyvä esimerkki siitä, mitä liian helppo elämä ihmiselle tekee. Miksi ponnistella tai edes yrittää, kun joku hölmö tekee sen kuitenkin puolestasi. Olet aika turha ihminen. Otat vain muttet anna mitään takaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä uhri sinä kuvittelet olevasi? Elämän? :D 

Hemmoteltu olet mutta et prinsessa, prinsessana olemiseen kuuluu sydämen kauneus ja hyvyyskin. 

No luulen, että olen masentunut, koska olen tosiaan aika väsynytkin nykyään. En jaksa panostaa esimerkiksi töihin niin kuin ennen. Olen ihan hyvä ihminen, erityisesti rakastan lapsia ja eläimiä :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä esimerkki siitä, mitä liian helppo elämä ihmiselle tekee. Miksi ponnistella tai edes yrittää, kun joku hölmö tekee sen kuitenkin puolestasi. Olet aika turha ihminen. Otat vain muttet anna mitään takaisin.

Hmmm eikös se ole viisas joka laittaa muut hommiin?

Vierailija

En ymmärrä mikä elämässä on muka liian helppoa käyt kuitenkin töissä ja teet kotona jotain? En minäkään tee kotitöitä jos on pääkipeä ja mies sen ymmärtää enkä myöskään kuori perunoita lol. Jokaisella on erilainen elämä ja jos itse on tyytyväinen niin mikä ettei. Inhoan myös kotitöitä mutta koska en käy töissä voin ne tehdä en ainakaan miestä laittaisi tekemään niitä eikö hän kyllä osaisikaan!

Vierailija

Et ole hemmoteltu, ihan normaalia tuollainen on. Olet todennäköisesti kylmän äitisi uhri.

Tämä oli ehkä vähän liian ylivedettyä, mutta ihan hyvä keskustelunavaus, sillä ei miestä tuossa kohtaa haukuta hemmotelluksi prinsessaksi vaikka nainen tekisi ikävät jutut ja töissäkin töiden delegoiminen on miespomolle ok. Minua etenkin äiti haukkuu jatkuvasti hemmotelluksi ja laiskaksi siksi että mies tekee meillä puolet kotitöistä. Itsehän teen kyllä enemmän palkkatöitä ja maksan enemmän yhteisiä kuluja, mutta onhan se nyt ihan kohtuutonta että mies tekisi puolet kotihommista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä elämässä on muka liian helppoa käyt kuitenkin töissä ja teet kotona jotain? En minäkään tee kotitöitä jos on pääkipeä ja mies sen ymmärtää enkä myöskään kuori perunoita lol. Jokaisella on erilainen elämä ja jos itse on tyytyväinen niin mikä ettei. Inhoan myös kotitöitä mutta koska en käy töissä voin ne tehdä en ainakaan miestä laittaisi tekemään niitä eikö hän kyllä osaisikaan!

Niin jotkut kaverit esimerkiksi ovat sanoneet minulle, että olen hemmoteltu jne, ja antaneet ymmärtää tekeväni jotenkin väärin elämässäni. Ehkä se on tämä yhteiskunnan perusoletus, että naisen kuuluu tehdä yksin kaikki ja passata miestä.
Jee olen siis normaali :D Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole hemmoteltu, ihan normaalia tuollainen on. Olet todennäköisesti kylmän äitisi uhri.

Tämä oli ehkä vähän liian ylivedettyä, mutta ihan hyvä keskustelunavaus, sillä ei miestä tuossa kohtaa haukuta hemmotelluksi prinsessaksi vaikka nainen tekisi ikävät jutut ja töissäkin töiden delegoiminen on miespomolle ok. Minua etenkin äiti haukkuu jatkuvasti hemmotelluksi ja laiskaksi siksi että mies tekee meillä puolet kotitöistä. Itsehän teen kyllä enemmän palkkatöitä ja maksan enemmän yhteisiä kuluja, mutta onhan se nyt ihan kohtuutonta että mies tekisi puolet kotihommista.

Joo meilläkin nimenomaan oma isäni on sanonut paheksuvasti siitä, että mieheni "passaa" minua ja jopa kieltänyt häntä esimerkiksi tuomasta minulle kahvia sohvalle vanhempieni luona. Ehkä se on toi vanha sukupolvi joka yrittää pitää naisen kotiorjan asemassa.

Vierailija

Minusta on outoa miten jotkut naiset suostuvat olemaan huonoissa suhteissa joissa mies ei tee lähes mitään kodin eteen. Se, että hankkii rahaa ei ole mikään tekosyy luistaa kotitöistä! Oikeat työt on miljoona kertaa kivempia kuin kotityöt, ja suurin osa naisista tekee vielä palkkatyötä kotitöiden lisäksi. Suomalaisten naisten pitäisi tuntea paremmin arvonsa, nouskaa kapinaan miehiänne vastaan! Lähtekää te baariin tanssimaan ja antakaa miehen hoitaa kaikki kotityöt muutaman päivän ajan!

Vierailija

Jos olet tuon ikäinen ja saat "huvittelurahaa" mieheltäsi ja vanhemmiltasi. Jep, olet lapsellinen ja hemmoteltu. Toisaalta, mitäs ne muut hyysäävät sinua ja antavat rahansa sinulle, vika on myös heissä. :D Pelkään pahoin, että miehesi saattaa kyllästyä sinuun jossain vaiheessa. Parisuhde toimii parhaiten, kun se on tasapuolinen. Osoita teoillasi ja vastuunotolla, että kunnioitat miestäsi. Itsekin otin joskus nuorempana pitkäaikaisen poikaystäväni itsestäänselvyytenä ja hän passasi minua. Noh, sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu! :D Kieltäydy vanhempiesi rahoista, tai jos otat heiltä rahaa, niin laita vaikka säästöön tulevaa mahdollista lasta varten!

Vierailija

Aika jännä, että miehesi tosiaan palvoo sinua. Olen luullut, että tuollaista on vain saduissa. Käyt töissä ja silti Mies maksaa kulusi. Ihmeellistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat