Vierailija

Olisiko tässä tilanteessa järkevintä päästää vaan itsensä ulosottoon...tai ei kai järkevintä mutta mielenterveydelle järjellisintä.
Olen jo pitkään ollut koukussa nettifirmoihin ja ostanut laskulle tappiin asti niin H&M:lle, Ellokselle, Halensille sun muihinkin. Sitten tajusin että noista Credit 24:ltäkin saa muutaman satasen ja sorruin niihin. Nyt on tilanne se, että yhdeltä pikavippifirmalta tuli joululahjaksi vaatimus 2500 euron maksamattomasta vipistä. Se muutama satanen on kasvanut pienessä ajassa tuohon summaan. Oli viimeinen vaatimus että jollei nyt maksa, menee summa perintään.
Minulla ei ole ketään sukulaista jolta voin lainata tai ylipäätään edes kehdata tunnusta että olen ottanut pikavippejä johonkin ihan olemattomaan.
En pysty tuollaista summaa maksamaan kerralla millään. Minun kahden kuukauden palkkatulot on tuo summa :/.
Pankista en saa lainaa koska se on miehen kanssa samassa tuo meidän nykyinen laina joten sieltä tarvitaan miehenkin suostumus lisälainaan ja miehelle en voi kertoa tästä.

Olisiko parempi vain päästää ulosottoon tuo summa. Sitten kun menee luottotiedot, en ainakaan voi tehdä lisävelka enää mihinkään postimyyntifirmaan. Auttakaa!!

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat