Vierailija

Tapasimme kesällä.Molemmilla paljon elettyä elämää takana,minä yh,mies vuoroviikkovanhempi.Mies on hyvin hiljainen,varautunut ja varovainen.Alussa hän piti pitkään profiiliaankin yhä auki,vaikka oli oma-aloitteisesti kysynyt olisinko hänen kanssaan.Minun asiaa ihmeteltyä poisti sen.Mies puhuu sitoutumisesta ja rakkaudesta,mutta ei tulevaisuudesta muuta kuin että haluaa minut.Minun on kuitenkin vaikeaa uskoa häntä.Jotenkin tuntuu,ettei hän tiedä,mitä hän haluaa.Hän haluaisi tuntea tarpeeksi,jotta voisi tietää,mutta ei osaa sanoa,mitä se tarpeeksi olisi.Mies ei puhu historiastaan,ei siitä,mikä on mennyt pieleen aiemmin tai mitkä asiat ovat olleet hyvin ja mitä haluaa ja tarvitsee jatkossa.
Minä olen joutunut pettymään monta kertaa .Minua on petetty aina.Itsetuntoni on surkea.Pelkään,että tämäkin mies vielä hylkää minut yllättäen - eihän hän puhuisi epäkohdista etukäteen,koska ei ole puhuja.Minun kanssani tosin kuulema puhuu enemmän kuin aiemmin ja minulle on laittanut viestejä enemmän kuin kenellekään ikinä.Silti minun on vaikeaa luottaa.Pelkään etten selviäisi jätetyksi tulemisesta,joten ajattelen jättää hänet,koska olen kiintynyt häneen liikaa.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat