Vierailija

Miks se unohtaa sillon mut täysin? Miksi se tekee näitä katoamistemppuja? Muun ajan se laittaa viestejä monta kertaa päivässä.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

En nyt tarkoita loukata, mutta: Koska sillä on muutakin elämää kuin sinä, (niinkuin pitääkin olla)? Jos haluat jotakin pitää, et voi sulkea sitä lasipurkkiin. Ole iloinen siitä, jos muun aikaa saat niinkin paljon huomiota. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ok. Eipä sit tarvi enää muulloinkaan viestitellä. En halua ihmistä joka unohtaa mut välillä.

Toivottavasti mies tajuaa vaihtaa johonkin päästään terveempään yksilöön.

Vierailija

Tätä se on, kun koko ajan pitää olla tekemisissä, ellei naamatusten, niin somessa sitten pitää esittää paikalla olevaa. Jos uskaltaa tehdä tunnin tai kaks jotain muuta, niin heti on välinpitämätön ja unohtanut. Antakaa nyt hyvät ihmiset toisillenne tilaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ok. Eipä sit tarvi enää muulloinkaan viestitellä. En halua ihmistä joka unohtaa mut välillä.

Mahtavaa! Koit äsken ehkä elämäsi tärkeimmän valaistuksen! Miksi olla miehelle kakkonen  kun voi olla se ykkönenkin? Jokaisella on oltava omakin elämä, jopa omat ystävätkin, mutta se yhteys kumppaniin on se tärkein!

Tämä kaveri tekee kuten itse haluaa, eikä välitä sun tunteista. Mä ainakin suon miehelle omat rällästykset, mutta puhelimeen on aina vastattava. Ja yötä ei olla missään mun tietämättömissä. En itsekään piilottele mitään. Luurit ja muut saa vapaasti katsella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei se edes kerro menevänsä juopotteleen/baariin yms. Se vaan "katoaa" mun elämästä päiväks pariksi.

Ei kai se sulle mikään tilivelvollinen ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sua nyt enempi se, että mies on juomassa ja kavereidensa kanssa? Ei munkaan mies silloin sen kummemmin viestittele tms. Enkä siitä pahastu, viettää hauskaa kavereidensa kanssa. Eikä tarkoita, että olisi unohtanut, pettäisi tms.

Anna hyvä ihminen vähän ilmaa miehelle. Hyvä juttu voi päättyä turhaan liian omistushalun vuoksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Koit äsken ehkä elämäsi tärkeimmän valaistuksen! Miksi olla miehelle kakkonen  kun voi olla se ykkönenkin? Jokaisella on oltava omakin elämä, jopa omat ystävätkin, mutta se yhteys kumppaniin on se tärkein!

Tämä kaveri tekee kuten itse haluaa, eikä välitä sun tunteista. Mä ainakin suon miehelle omat rällästykset, mutta puhelimeen on aina vastattava. Ja yötä ei olla missään mun tietämättömissä. En itsekään piilottele mitään. Luurit ja muut saa vapaasti katsella.

Sehän on ihan eri asia, jos puoliso ei vastaa soitettaessa, kuin että ihastus ei viestittele monta kertaa päivässä ollessaan kavereidensa kanssa. 

Vierailija

Miksei se sit voi edes sanoa että menen nyt kavereiden kanssa baariin? Miks se vaan jättää vastaamasta viestiin ja katoaa? Eikä edes jälkeenpäin kerro? Sit vaan ilmestyy takas niinkuin mitään ei ois tapahtunut ja laittaa viestin mitäs sinä tms?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei se sit voi edes sanoa että menen nyt kavereiden kanssa baariin? Miks se vaan jättää vastaamasta viestiin ja katoaa? Eikä edes jälkeenpäin kerro? Sit vaan ilmestyy takas niinkuin mitään ei ois tapahtunut ja laittaa viestin mitäs sinä tms?
Siitä ei vaan varmaan tunnu, että teidän juttu olisi siinä vaiheessa, että teidän pitäisi raportoida tekemisiänne toisillenne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Seurusteletteko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei se edes kerro menevänsä juopotteleen/baariin yms. Se vaan "katoaa" mun elämästä päiväks pariksi.

Voisko sun reaktiosta löytyä vastaus tähän? Jos ilmottaisi olevansa menossa niin miten reagoit silloin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan eri asia, jos puoliso ei vastaa soitettaessa, kuin että ihastus ei viestittele monta kertaa päivässä ollessaan kavereidensa kanssa. 

Niin onkin, mutta millainen puoliso tuosta tulevaisuudessa tulee?

Jos viestittelee rakkauttaan useasti päivässä, niin miksi tekee täyskäännöksen ja häipyy kadoksiin? Asiasta voisi kertoa, että menen ryyppäämään, enkä ole tavoitettavissa useaan päivään. Käsitin, että katoilee sanomatta mitään ja katkaisee täysin yhteydet? Eli antaa toisen ymmärtää ihan jotain muuta kuin tarjoaa. Johan sitä alkaa huolestuakin, jos ei mitään kerro.

Vaikka kuinka vain vasta tapaillaan, voi kohdella naista fiksustikin, olematta silti selitysvelvollinen kaikesta. Puhuminen on keksitty. Ihan helppoa hommaa. Ja jos ei juttu pelitä, voi pyöriä sinkkuna omissa ympyröissään. Asenteesta nyt kyse.

Vierailija

Sitten kun ollaan niiden kavereiden kanssa, niin kaikki näprää puhelintaan, kun sille rakkaalle täytyy ilmoittautua vartin  välein, ettei se luule suhteen olevan ohitse.

Vierailija

Nykykulttuuria: Ensin rakkaustekstareita muutama päivässä. Sitten kaksi viikkoa täysi hiljaisuus, puhelimeen ei vastata. Paluu arkeen ilman selitystä ja taas tekstarirumbaa muutama päivä, kunnes jälleen täysi katoaminen, ilman mitään. Ihan normi juttu?

Mä en ainakaan tuota kattelis. Tuntisin olevani vain joku kaapista halutessa esiin otettava irtopill, jolle voi tehdä mitä vaan. Mitään ei tarvitse sopia, eikä selittää. (Vaikka on oma elämä, voi silti ilmoittaa, että aion nyt viettää sitä OMAA elämääni seuraavat kolme viikkoa, joten ole niin kuin mua ei oliskaan!!!)

Mites tuossa voi kumppani esim. suunnitella yhteistä aikaa/lomaa yms.?

Ja ihan kivaa varmaan olla "hiljaisuusaikana" täysin tietämätön siitä, seurusteleeko vai onko jo ehtinyt tulla jätetyksi? Jätkä siellä jyystää jo uutta ja itse odottelee lovetekstareita entiseen malliin?

Vierailija

Tällä miehellä on lapsia jo kahden eri naisen kanssa. Taitaa sitten tässä olla syy miksi ne on exiä?!? Mä en taida enempää sekaantua mieheen ja katoan minäkin nyt. Vaikka ei tää helppoa oo kun oon ehtinyt ihastua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat