Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli minulla oireilee silloin tällöin huuliherpes. On selvää etten pussaile ketään oireiden ollessa päällä. Mutta pitäisikö teidän mielestänne uudelle mahdollisille kumppanille kertoa asiasta jo ennen ensimmäistä suudelmaa? Missään nimessä en vaivaa haluaisi kellekään tartuttaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Minulle ei kerrottu kuin vasta sillon kun oireet oli päällä. Eihän se muuten tartukkaan kun tuolloin, joten en itse koe asiaa sellaiseksi että siitä täytyy heti samantien kertoa. Mutta miten itse sen koet niin mene sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sattuipa sopivasti, olin just itse kysymässä näistä. Joka paikassa lukee, että monilla on täysin oireeton herpes. Eli se voi tarttua, ilman että on yhtäkään rakkulaa ikinä. Siis voiko mulla olla herpes ja voinko tartuttaa sitä eteenpäin? Miten saan tietää sen, kun ilman oireita tai rakkulaa ei testata? Ei ole koskaan ollut suussa tai alakerrassa mitään siihen viittaavaa?

Vierailija

Huuliherpes ei tartu muuta kuin oireillessa. Ja huuliherpes on eri asia kuin sukupuoliherpes.

Tuosta sukupuolitaudista tulee kertoa heti.

Vierailija

Mä sain herpeksen alakertaani ex-mieheltä, jolla oli huuliherpes. Tiesin kyllä että huulessa sillä on se joskus, mutta ikinä ei mitään seksiin viittaavaakaan harrastettu, kun huuli kukki. Siitä huolimatta sain tartunnan suuseksin kautta. Ja hän sai rakkuloita jatkossa kikkeliinsä.

Vieraissa ei hypitty, eikä lähtötilanteessa herpestä ollut muualla kuin exän huuliherpes.

Että näinkin voi käydä. Ärsyttää.

Vierailija

Mä kerroin miehelleni sillon kun eka herpes puhkesi. Sanoin että mulla on ollut tää pienestä asti ja joskus sillon kun stressaan niin se puhkeaa. Mies ei ollut moksiskaan,nykyään aina harmittelee sitä kun ei voida 3-4pv pussailla jos herpes on huulessa. Mulla se tulee nykyään onneksi enää n.2-3x vuodessa

Vierailija

Olen ollut aina kateellinen niille, joilla huuliherpes oireilee muutaman päivän... Itselläni oireilee niin, että parin viikon karanteeni on aina edessä :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat