Vierailija

Vielä hetki sitten minulla oli perhe. Ihana mies ja pienet lapset. Täysin yllättäen mies ilmoitti haluavansa eron ja muutti heti pois. Tietysti kuvioissa oli heti toinen paljon nuorempi nainen. Miehellä alkoi samantien uusi ihana elämä ja minä jäin yksin pienten lasten kanssa. Toinen vasta vauva. En vain millään pääse yli tästä. Elämä on niin tuskien taivaltamista aamusta iltaan. Odotan vain, että päivä olisi ohi ja pääsisin nukkumaan. Kaikki suunnitelmat, perheen yhteiset reissut ja muut hävisi silmänräpäyksessä ;( miten tästä ikinä voi selvitä? Haluaisin vain elämäni takaisin.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika auttaa. Miehelle tais tulla yllätyksenä pikkulapsiajan kuormittavuus.

Aika tosiaan parantaa, mutta älä nyt miestä kuitenkaan noin aliarvioi etteikö muka pikkulapsiajan työmäärää olisi ymmärtänyt. Nuoremmasta naisesta ja uudesta rakkaudesta tässä oli kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis kuinka äskettäin tämä tapahtui? Erosta toipuminen voi viedä vuoden, useammankin. Jos mies just karautti pihasta, niin kuka siitä nyt olisikaan päässyt "millään yli"?

Vierailija

Voi sinua :/  MinäKIN sanon, että vielä se aurinko nousee kuule, ja paremmat ajat koittaa!!! Kärsittävä on, mutta ilo pintaan, vaikka syän märkänis! Koettu täälläkin! Selvittykin myös!

Miehelle taisi tosiaan tulla yllätyksenä perhearki ?, mutta vielä suurempi arki koittaa, kunhan tajuaa kuinka joutuu repeämään useammalle taholle (jos meinaa olla lapsille välittävä isä) uuden nuorikon ja muiden velvollisuuksien kesken. Voi tulla entistä ikävä, kunhan se kiima tuosta laantuu. Ja jos pikkurouva saa päähänsä hankkiutua raskaaksi, uiskentelee mies ojasta suoraan allikkoon :D

Nyt räjähtävällä voimalla kaikki asiat kuntoon, lasten oikeudet myös, kunnes lopuksi kiitos seisoo! Entisiä asioita älä ajattele, ne eivät koskaan palaa, joten käännäpäs kompassia ja uusi kartta esiin! Uskoa ja toivoa!!!

Vierailija

Voihan ihmiseltä vaikka kuolla puoliso, ja silloin kaikki oli vielä äsken hyvin ja nyt toivoo vain, että saisi kaiken takaisin. Vaan kun tilanne on se, että se elämä meni jo eikä takaisin tule. Joten turha haikailla. Nyt alkaa uusi elämä.

Vierailija

Ite vaan unelmoin että voisin tehdä noin - jättää lapset ja pettävän huoran.

Sanoisin ettei se sun mies niin ihana ollut, kun teki noin, osasi vain esittää hyvin. Oispa mun vaimollakin näyttelijänlahjoja...

Vierailija

Hei meitä on tuhansia, jotka olemme tuosta selvinneet. Käy nyt tuskasi läpi, sillä se loppuu aikanaan vaikka nyt ei siltä tunnukaan.
Minulla kesti kaksi vuotta, jollain puoli, jollain kolme. Mutta se loppuu kuitenkin.

Vierailija

Oliko suhteenne muuten hyvä? Oliko rakkautta ja läheisyyttä? Yleensä miehet lähtevät jos kokevat etteivät saa rakkautta ja jäävät "yksin" suhteeseen.

Vierailija

Lisäksi mies ei maksa elatusmaksuja ja meillä on vielä yhteisiä laskujakin, joista täytyy joka kk tapella. Asunto vasta myytävänä ja lastenvalvojalle ollaan menossa. Olen nyt 3kk tiennyt erosta. Mies valehtelee joka asiasta eli en voi luottaa enää yhtään mihinkään. Lasten takia on pakko nähdä muutaman päivän välein.

Ap ;(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei meitä on tuhansia, jotka olemme tuosta selvinneet. Käy nyt tuskasi läpi, sillä se loppuu aikanaan vaikka nyt ei siltä tunnukaan.
Minulla kesti kaksi vuotta, jollain puoli, jollain kolme. Mutta se loppuu kuitenkin.

Mun exällä ei ole vieläkään sivu kääntynyt, jätin sen 7 vuotta sitten ja vielä jatkuu. Kannattaa näydä asioita läpi vaikka jonkun ulkopuolisen kanssa niin on elo jatkossa helpompaa. Ero ei koskaan ole helppo asia, ei ainakaan jos se tapahtui noin kun ap kertoi.

Vierailija

Minutkin jätettiin rumasti ja yli siitä vaan on ollut pakko tarpoa. Keskity miehen huonoihin puoliin älä haikaile hyvien aikojen perään. Loputon vellominen ja exän ajattelu ei kuitenkaan vie eteenpäin. Keskitä ajatuksesi tarkoituksella muualle niin paha olo ei ole jatkuvasti läsnä. Liikunta auttoi minua. Kotonakin voi jumpata, jos on kiinni lapsissa. Raha-asiat saatte toivottavasti ratkaistua lastenvalvojan luona. Ero-oppaista voi saada apua asioiden käsittelyyn. Jotta pääset eteenpäin sinun on hyväksyttävä tapahtunut ja annettava anteeksi. Tuntuu vaikealta, lähes mahdottomalta ajatukselta aluksi mutta auttaa pääsemään elämässä eteenpäin. Mitään anteeksi pyyntöä tai hyvitystä mieheltä tuskin tulet saamaan joten katkeruudesta saat vain itsellesi pahan olon. Päästä irti ja keskity hyvään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat