Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele jouluna syömäsi suklaat

Vierailija
26.12.2015 |

Itellä mennyt puoli pakettia budapestejä, 1 kerros pandan juhlapöydän konvehteja, paketti toffifeeta ja pari riviä joulusuklaalevystä parissa päivässä. Voi yök mitkä överit!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kpl suklaakonvehteja.

Vierailija
2/19 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Thorntonin konvehtia ja kourallinen tummalla suklaalla päällystettyjä kahvinpapuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivi Fasun joulusuklaata kahdessa erässä. Minusta se on aika pahaa. Lindtin tumma pallokonvehti juuri äsken. 

 

Teini on aloittanut aamut kourallisella Lindtin appelsiinipalloja aamiaiseksi  :D

 

 

Vierailija
4/19 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan pehmeä toffee koko paketillinen ja Da-Capoa melkein koko paketti.

Vierailija
5/19 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200 g Pandan joulusuklaita, yksi rivi Fazerin sinistä. Voisin syödä lisääkin, jos ei tulisi närästystä...

Vierailija
6/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet noin puolen kilon irtokonvehti pussista, yksi kerros Fazerin Present konvehtirasiasta ja muutama pipari Dumle. Vielä olisi aikamoinen määrä suklaata (plus muutakin karkkia), mutta ei ainakaan ihan heti maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari feisan sinistä, paketti em. puljun konvehtisekoitusta, jotain random konvehteja 200-300 grammaa, kaksi Tobleronea, iso Twix ja mahdollisesti jotain muuta mitä en juuri nyt muista.

Vierailija
8/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perinteinen Panda -konvehtirasia ja yksi "Maître Truffout Assorted Pralines" rasia (nämä oli tosi hyviä, mistä mahtaa saada... muistelen joskus Lidlissä nähneeni?). Plus sellaisia käsin tehtyjä "kulhollinen". 

Kauheena läskinä vedetty täällä :D

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit.

Vierailija
10/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet Lidlin 350 g konvehtirasiasta ja 100 g Geisha Dark -levy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmestaan on vedelty aaton aaton jälkeen yksi pandan konvehtirasia, juliaboksi ja joku ulkomaalanen rasia puoliksi syöty tällä hetkellä sekä muutama fazermintti. Muutaman yksittäisen kappaleen noista ottivat vieraat. Ei tee enää mieli kellään, saa nähdä mitä lopuille tapahtuu. 

Vierailija
12/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINPPALIISA1 kirjoitti:

Läskit.

Not. Joskus voi syödä mitä huvittaa, kun 350 päivää suunnilleen syö terveellisesti ja liikkuu paljon, myös jouluna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehti, kohvehti, kohvehti, kohvehti ja konvehti. Kaksi niistä oli pahaa, kookosmakua.

Vierailija
14/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joulusuklaalevyn (mantelia ja karpaloa) ja Budapesteja, joita meni boksi. Paras oli kuitenkin luomusuklaa, jossa oli limea ja merisuolahippusia.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman konvehdin fazerin present konvehtirasiasta, after eightejä ehkä 10 kpl, fazerin sinistä pari palaa, suolakaramelli suklaatryffeleitä muutama ja mooonta da capo konvehtia namm!! :)

Vierailija
16/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona ehkä 5 kpl after eightejä.

Joulupäivänä 2 konvehtia

Tapanina 2 after eightia

Muuten on tullut syötyä joulutorttuja, pari piparia, juustoja jne. joten kyllä herkkuja on riittänyt.

Vierailija
17/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, minä ylitän nyt sitten kaikki, ja näkyyhän se päätäpäinkin kyllä: noin 1,5 kg erilaisia konvehteja eli sikamäärä rasioita..

Vierailija
18/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kesän jälkeen pistänyt suuhuni yhtään makeista enkä pistänyt joulunakaan. Joku kymmenkunta joulupiparia on mennyt yhteensä kahvin kanssa. Siinäpä ne makeat sitten olivatkin. Kieltämättä mieli tekee joskus lakua, mutta olen pysynyt lujana, ei palaakaan! Suklaasta en perustakaan, on rasvaista ja tuppaa todellakin närästämään. Suuhunkin jää ällöttävä rasvakuorrute. Yäk!

Vierailija
19/19 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan pari Fazerin sininen -konvehtia ja kymmenkunta Fazerin jogurttisuklaakonvehtia. Ei lasketa paljonko söin suklaata ennen joulua ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä