Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lihaville!!

Vierailija
26.12.2015 |

Miksi ette käy salilla?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käynkin salilla. Kolme kertaa viikossa, kahdesti uimassa ja kerran joogassa. Entäs sitten? Mullakin se ongelma on syömispuolella , BED on hauska probleema ratkottavaksi :)

Vierailija
42/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en mahdu kämpän ovesta ulos. Pizzalähetillä on avain, joten ruokaa on saatavilla. Hoitajat käy kolme kertaa päivässä Hesen kautta. Tekevät suolihuuhtelun, vaihtavat vaipat ja pesasevat alapään ym.Täällä on kyllä niin paljon vehkeitä nosturista lähtien, että olo on kuin salilla. Dippadaijaa, nyt iltapalalle :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä käynkin salilla. Kolme kertaa viikossa, kahdesti uimassa ja kerran joogassa. Entäs sitten? Mullakin se ongelma on syömispuolella , BED on hauska probleema ratkottavaksi :)

Täällä toinen BED:istä kärsivä :(

Vierailija
44/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on kodissani oma kuntosali spaosaston yhteydessä. Altaassa myös uin ja harrastan vesijuoksua.

Vierailija
45/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekä halua tehdä asialle mitään?

(tarkoitan syömisten korjaamista)

Vierailija
46/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kahden lapsen yh ja minulla pn vakava perussairaus. En pääse salille.

Vierailija
47/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en mahdu kämpän ovesta ulos. Pizzalähetillä on avain, joten ruokaa on saatavilla. Hoitajat käy kolme kertaa päivässä Hesen kautta. Tekevät suolihuuhtelun, vaihtavat vaipat ja pesasevat alapään ym.Täällä on kyllä niin paljon vehkeitä nosturista lähtien, että olo on kuin salilla. Dippadaijaa, nyt iltapalalle :P

rakastan rehellisyyttäsi <3

Vierailija
48/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna käydä. En saa kuulemma laihtua grammaakaan! Pitää pehmeydestä ja sellaisesta söpöstä taikinamaisuudesta, kuten itse asian ilmaisee. On niin rakastunut, että leipoo ja silleen värisyttää sormillaan takapuoltani aina ohi mennessään.

Vierailija
49/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakastan rehellisyyttäsi <3

Kiitos, mä olen reilu ja suora, kuin kaiken nielevä kurkkutorvi. Palolaitoksen kanssa vaan on vähän erimielisyyksiä ollut, kun pitäis karmeja siirtää ja pelastustietä leventää taloyhtiössä.

Vierailija
50/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali ei ole minun juttuni. Itse tykkään uinnista ja juoksusta. Miksi te jotkut ette koskaan käy uimahallissa? 

Lihava olen, koska ruoka ja suolaiset herkut maistuu liikaa. 

Ps. Täällä ei pääse edes kunnan uimahallin kuntosalille kympillä kuussa. Ei edes se työtön tai eläkeläinen. 

Vierailija
51/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette käy salilla?

Tänään viimeksi kävin. Miksei sua näkynyt siellä? Oliko kinkkuvauva?

Vierailija
52/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he varmaan haluavat ja yrittävätkin tehdä asialle jotain, mutta BED syömishäiriöstä, kuten muistakin syömishäiriöistä ei useinkaan parannuta ihan tuosta vain. Jos näin olisi, niin tuskin täällä maailmassa ainuttakaan syömishäiriöistä olisi. Syömishäiriöt voi olla monia vuosia kestäviä sairauksia, mutta niistä voi myös parantua nopeastikin. Mitä aikaisemmassa vaiheessa syömishäiriöön reagoidaan ja sairastunutta autetaan, sitä nopeampaa hän voi parantua. Mutta joissan tapauksissa sairaus istuu kuitenkin tiukassa, vaikka siihen olisi yritetty puuttua jo alkuaikoina. Nämä ei aina ole mitään yksinkertaisia asioita. 

Vierailija
53/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo etten käy?

Vierailija
54/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he varmaan haluavat ja yrittävätkin tehdä asialle jotain, mutta BED syömishäiriöstä, kuten muistakin syömishäiriöistä ei useinkaan parannuta ihan tuosta vain. Jos näin olisi, niin tuskin täällä maailmassa ainuttakaan syömishäiriöistä olisi. Syömishäiriöt voi olla monia vuosia kestäviä sairauksia, mutta niistä voi myös parantua nopeastikin. Mitä aikaisemmassa vaiheessa syömishäiriöön reagoidaan ja sairastunutta autetaan, sitä nopeampaa hän voi parantua. Mutta joissan tapauksissa sairaus istuu kuitenkin tiukassa, vaikka siihen olisi yritetty puuttua jo alkuaikoina. Nämä ei aina ole mitään yksinkertaisia asioita. 

Älä selitä.

Vierailija
55/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käydä kun olen kahden alle kouluikäisen lapsen täysipäivätyössä käyvä totaaliyksinhuoltaja. En tosiaan voi käydä työn lisäksi missään kodin ulkopuolella, missä ei voi olla lapset mukana. Ja kun on huono omatunto jo pitkistä työpäivistä, niin kaiken vapaa-ajan käytän laatuajan antamiseen lapsille. Vaikka sitten olenkin sen takia lihava. 

Vierailija
56/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea käydä kun olen kahden alle kouluikäisen lapsen täysipäivätyössä käyvä totaaliyksinhuoltaja. En tosiaan voi käydä työn lisäksi missään kodin ulkopuolella, missä ei voi olla lapset mukana. Ja kun on huono omatunto jo pitkistä työpäivistä, niin kaiken vapaa-ajan käytän laatuajan antamiseen lapsille. Vaikka sitten olenkin sen takia lihava. 

Voisitko sitten panostaa ruokailuun? Varsinaista laatuaikaa on touhuta keittiössä lasten kanssa. Lapset oppivat siinä samalla ja saavat hyvää ravintoa.

Vierailija
57/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sitten panostaa ruokailuun? Varsinaista laatuaikaa on touhuta keittiössä lasten kanssa. Lapset oppivat siinä samalla ja saavat hyvää ravintoa.

Yritän parhaani, mutta valitettavasti mulla on taipumusta että kun stressi menee yli, niin syön. Lapset saavat aina terveellistä ruokaa, mutta kyllä minä sen myönnän että välillä kun on töissä kova stressi, univelkaa, ei meinaisi jaksaa koko ruuhkavuosirumbaaa, niin lohdutan itseäni suklaalla, leivoksilla ja pizzoilla työlounaaksi. En tässä elämänvaiheessa jaksa edes oikein välittää siitä että painan 90 kg (olen 165 cm pitkä), ajattelen aina että ehkä sitten kun lapset on isompia, kun menevät kouluun vaikka.

Vierailija
58/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän parhaani, mutta valitettavasti mulla on taipumusta että kun stressi menee yli, niin syön. Lapset saavat aina terveellistä ruokaa, mutta kyllä minä sen myönnän että välillä kun on töissä kova stressi, univelkaa, ei meinaisi jaksaa koko ruuhkavuosirumbaaa, niin lohdutan itseäni suklaalla, leivoksilla ja pizzoilla työlounaaksi. En tässä elämänvaiheessa jaksa edes oikein välittää siitä että painan 90 kg (olen 165 cm pitkä), ajattelen aina että ehkä sitten kun lapset on isompia, kun menevät kouluun vaikka.

90 kg ja 165 cm? olet läski, jolla ei ole minkäänlaista itsekuria... piste

Vierailija
59/115 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei anna käydä. En saa kuulemma laihtua grammaakaan! Pitää pehmeydestä ja sellaisesta söpöstä taikinamaisuudesta, kuten itse asian ilmaisee. On niin rakastunut, että leipoo ja silleen värisyttää sormillaan takapuoltani aina ohi mennessään.

ällöttävää

Vierailija
60/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyynne olla menemättä tänään salille? Joulu on ohi ja kiloja on tullut varmasti lisää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi