Kysymys lihaville!!
Kommentit (115)
Koska se on uskomattoman tylsä ja puuduttava liikuntamuoto. Käyn paljon mielummin lenkillä ja pyöräilemässä ihan ulkona luonnossa kuin salilla tuijottelemassa muita ihmisiä ja juoksumattoa. Tykkään myös esim tanssia koska siinä ei ole mitään sääntöjä vaan voi käyttää luovuutta, ilmaista itseään ja pitää hauskaa ilman että se edes tuntuu treeniltä. Painojen nostelu on vain sellaista mekaanista toistoa, se ei motivoi eikä kiinnosta minua. Salilla käynti ei ole hyvän peruskunnon kannalta edes välttämätöntä jos harrastaa tarpeeksi monipuolisesti hyötyliikuntaa. Ja kyllä, harrastan liikuntaa vaikka olenkin ylipainoinen. Tykkään vain vastapainoksi herkutella vähän liikaa, ainut onni on että kilot ovat jakautuneet onneksi edes hyviin kohtiin. :D
Joko ap vastasi kysymykseen? Ois kohteliasta, jos kyselet näinkin henkilökohtaisia juttuja! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla?
Ruokailutottumukset sen painon määrää. Ei mikään vitun salilla käynti.
luuseri
älä valehtele itsellesi
LOL
Kyllä se näin on että olet mitä syöt. Salilla kyllä saa lihakset mutta jos painoa haluat pudottaa niin tulee keskittyä siihen mitä syö. Normi salimarkulle, joka on aivot pilanneet hormoneilla, niin tämä on tietenki liian monimutkaista astrofysikkaa, joten turhaa varmaan tätä kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
1. Raha ei riitä kalliiseen salikorttiin, koska opiskelen.
2. En osaa tehdä salilla mitään, eli tarvitsisin personal trainer -palveluita ja ne vasta maksaakin.
3. Sairastan masennusta, mikä jumiuttaa mut sohvan nurkkaan.P.s. Ongelma on ennemminkin ahmimisessa kuin salilla käymättömyydessä.
1. Salikortin saa halvimmillaan kympillä kuussa. Se vastaa yhtä pitsaa ja limsapulloa.
2. Netistä löytyy ohjeita, opastusta ja valmiita ohjelmia niin paljon kun vain jaksaa etsiä.
3. Liikunta auttaa masennukseen paremmin kuin mielialalääkkeet. Salitreeni ei kuitenkaan välttämättä ole masentuneelle se paras aloitustapa, kannattaa aloittaa ensin vaikka kävelylenkeistä.
Miten voi toisten kilot ottaa noin koville? Miksi et itse mene terapeutille ja hanki itsellesi apua ? Kuntosali on tuommoselle viimenen paikka ennen kun pää on kunnossa. M30
1. En uskalla mennä, kerran jo kävin, mutta ei ollut ketään tiskin takana myymässä mulle mitään, toista kertaa saa odottaa.
2. Minulla ei muka ole aikaa. Työ, työmatkat, oma perhe, vanhusomainen, miesystävä, täditettävät, järjestötoiminta. Paskapuhetta, mutta puhetta kuitenkin.
3. Minulla ei muka ole rahaa mennä. Muutenkaan rahat riitä kuukauden menoihin. Paskapuhetta tämäkin, mutta kuitenkin.
4. Minulla ei ole salivaatteita. Tämä nyt kyllä on aivan totta, vaikka aivan hyvin voisin varmastikin mennä sinne näillä ainoilla päälle mahtuvilla housuillani ja virttyneillä liian lyhyiksi käyneillä mainospaidoilla. Se ei tässä komeudessa kyllä mitään painaisi.
5. Minulta puuttuu itsekuri. Jos menisinkin salille, olisi vielä suuri kynnys tehdä siellä minua hyödyttäviä asioita.
6. Kaikenlaiset vaivat. On polvivaivaa, selkäongelmaa, päätä särkee, kynnet katkeilee...
7. Olen niin laiska ja saamaton.
8. Minulta puuttuu motivaatio. Mitä sitten, vaikka huhkisin salilla ja mitä sitten vaikka kiloni karisivat. Mitä sitten. Nahka vain jäisi lörpöttämään ja vaikka ei jäisikään (jäisi se!) niin en minä nätimmäksi muutu laihempanakaan.
9. Kuntoillahan voi kotonakin ilman salia. Ilmaista ja saa tehdä silloin, kun huvittaa. Ohjeita ja ohjelmia on netti pullollaan. Mullehan tämäkään ei toimi. Mulle ei toimi mikään.
10. Uusi vuosi on vasta ensi viikolla. Seuraavalla se on jo unohtunut.
Eikö ap saanu toivomaansa joululahjaa?
No muista ottaa ainakin huomen aamulla lääkkeesi jos jäi tänään ottamatta. Lol😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
2. En osaa tehdä salilla mitään, eli tarvitsisin personal trainer -palveluita ja ne vasta maksaakin.
3. Sairastan masennusta, mikä jumiuttaa mut sohvan nurkkaan.P.s. Ongelma on ennemminkin ahmimisessa kuin salilla käymättömyydessä.
semmoset läskin tekosyyt sieltä... nosta se vitun selluliitti perseesi ylös ja laita ne läskit liikkeelle
En osaisi tehdä siellä salilla mitään, kun en ole koskaan käynyt. Harrastan liikuntaa mieluummin ulkona ja yksin. Kävelen ja pyöräilen 1-2 tuntia päivässä enkä jaksaisi yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
semmoset läskin tekosyyt sieltä... nosta se vitun selluliitti perseesi ylös ja laita ne läskit liikkeelle
Ota happee toinen läski. Mitä sä täällä netissä oot?!?!?! Ylös ja ulos mamujen sekaan niin saat säkin vähän munaa ja turpaa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
1. Salikortin saa halvimmillaan kympillä kuussa. Se vastaa yhtä pitsaa ja limsapulloa.
2. Netistä löytyy ohjeita, opastusta ja valmiita ohjelmia niin paljon kun vain jaksaa etsiä.
3. Liikunta auttaa masennukseen paremmin kuin mielialalääkkeet. Salitreeni ei kuitenkaan välttämättä ole masentuneelle se paras aloitustapa, kannattaa aloittaa ensin vaikka kävelylenkeistä.
Vaikka salilla käynkin, niin tuohon ykköskohtaan on nyt pakko sanoa, että puhut paskaa. Ei kaikkialla ole noita halpoja saleja. Asun paikkakunnalla, jossa on yksi ainoa sali/liikuntaleskus, ja siellä kuukausimaksu on halvimmillaan 68 e/kk, mutta silloin pitää sitoutua kahdeksi vuodeksi. Lyhyemmät kaudet maksavat enemmän. Voit uskoa, että näin hoitovapaalla olevalle tuo on iso raha. Nyt sain onneksi lahjaksi puolen vuoden kauden. Sen jälkeen palaan taas halvempien liikuntamuotojen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
Ota happee toinen läski. Mitä sä täällä netissä oot?!?!?! Ylös ja ulos mamujen sekaan niin saat säkin vähän munaa ja turpaa samalla.
vituttaako kun olet ruma läski? :D
Mä käyn:) nostan penkistä oikein hyvän tuloksen. Kattos tonne voimailupuolelle, ei me olla mittää pajunvitsoja, me voimailijat. Salilla kyllä käydään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
Onko sulla jokin hätänä? Koet suunnatonta agressiota ylipainoisia kohtaan, vaikkei sen luulisi vaikuttavan juuri sinun elämääsi mitenkään? Oliko äitisi ylipainoinen alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on monia.
Vaikka salilla käynkin, niin tuohon ykköskohtaan on nyt pakko sanoa, että puhut paskaa. Ei kaikkialla ole noita halpoja saleja. Asun paikkakunnalla, jossa on yksi ainoa sali/liikuntaleskus, ja siellä kuukausimaksu on halvimmillaan 68 e/kk, mutta silloin pitää sitoutua kahdeksi vuodeksi. Lyhyemmät kaudet maksavat enemmän. Voit uskoa, että näin hoitovapaalla olevalle tuo on iso raha. Nyt sain onneksi lahjaksi puolen vuoden kauden. Sen jälkeen palaan taas halvempien liikuntamuotojen pariin.
tuli todella mieleen sellanen harvahammas läski maalaisjuntti
Tuli kieltämättä mieleen keskenkasvuinen pentu, joka ei vielä ole oppinut provoamaan tyylikkäästi. Kyllä se siitä, kun vähän kasvat ja kypsyt. Ota vaikka pullaa, söpöläinen, mamma tarjoaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käy salilla?
Maailmassahan ei ole mitään muuta tekemistä, kuin käydä salilla? Tulee mieleen, että tällaisen kysymyksen keksii heittää vain sellainen ihminen, jonka elämässä ei muuta olekaan kuin kuntosali. Maailma on oikeasti paljon isompi ja laajempi paikka, kuin ehkä osaat ollenkaan kuvitella.
Koska inhoan salilla käymistä. Ei ole lainkaan mun juttu. Teen fyysisesti raskasta työtä ja harrastan (ulko)liikuntaa. Mun lihavuus ei johdu liikunnan puutteesta, vaan siitä, että syön liikaa.
Voisiko aloittaja linkata fitnessmimmin näkösen painonnostaja naisen?
Mä käynkin. Ja teen kyllä ihan tehokasta treeniä. Pidän vaan herkuista liikaa :)
läskit on laiskoja ja tyhmiä