Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lihaville!!

Vierailija
26.12.2015 |

Miksi ette käy salilla?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin salilla vuoden, en laihtunut grammaakaan. Salikortti oli kallis ja myös nälkä ja sitä myötä ruokakustannukset kasvoivat. 

Eihän salilla käydäkään laihdutus tarkoituksessa.

Miksi niiden lihavien siellä sitten tulisi salilla käydä? Siis varta vasten lihavien?

Ei tarvitsekaan. Saavat tietenkin, jos haluavat, mutta laihdutukseen sopii toisenlainen liikunta.

Ohis, mutta minusta on ikävää, että lihavan tulee harrastaa liikuntaa ennen kaikkea laihduttamisen nimeen. Kun eikö hedelmällisempää ole se, että se laihdutus on itselle nautintoa tuottavaa, ja jotakin sellaista, mitä jaksaa ja haluaa tehdä päivästä ja viikosta toiseen? Kun se laihdutus pääasiallisena kiintopisteenä tuo IMO lähinnä verenmaun suuhun: salille on mentävä, kun sinne on mentävä, kun pitää olla laiha! On pakko juosta, koska juoksu laihduttaa! Jne.

Kaikki liikunta on parempi kuin ei mitään. On totta, että jokin muu liikuntalaji "laihduttaa" enemmän kuin jokin toinen, mutta totuus on se, että laihdutus on ennen kaikkea kiinni syömisistä. Liikunta on hyvä bonus, mutta ei (yleensä) riitä pääasialliseksi toimenpiteeksi laihdutuksen suhteen. Niinpä minusta on järjetöntä viedä liikunnan ilo tekemällä siitä jokin ikävä velvollisuus, jota harrastetaan lähinnä kiintopisteenä saavuttaa jotakin muuta. Miksei liikuntaa voisi harrastaa ihan liikunnan itsensä vuoksi, ilman sen ylevämpiä tavoitteita? Se voisi sitäpaitsi olla paljon viisaampaa ja pitkäjänteisempää kuin tehdä yksi kausi jotakin laihdutusliikuntaa verenmaku suussa.

Vierailija
102/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin: siis lihavathan eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa missään tilanteessa, vaan makaavat sohvalla ja syövät sipsiä tai ehkä vaihtelun vuoksi hampurilaisia. Eikä ole olemassakaan mitään muuta liikuntamuotoa kuin sali. 

Olen lihava. Ja käyn salilla 2-3 krt viikossa. Tämän lisäksi harrastan myös 1-2 krt viikossa erästä toista liikuntalajia. En ole poikkeus: käyttämäni sali ei ole mikään trendimekka, joten siellä käy ihmisiä laidasta laitaan - myös esimerkiksi iäkkäitä eläkeläisiä sekä ihan tavallisia, pyyleviä ihmisiä tavallisissa verkkareissa. Käydessäni uimassa siellä on tämän tästä pyöreitä ihmisiä harrastamassa vaikkapa vesijuoksua. Eräs ylipainoinen tuttavani harrastaa aktiivisesti ratsastusta.

Jos joskus luopuisitte stereotypioist... ei kun hetkinen. Entä, jos vain eläisitte omaa elämäänne ja yrittäisitte vaikka itse olla lihomatta?

Miksi sä olet pullukka jos liikut noin paljon?

Oletat, että olen aina ollut, ja tulen aina olemaan pullukka?

Sepä se: nähdessäsi lihavan näet vain ja ainostaan hänen lihavuutensa. Et sitä, laihduttaako hän, onko hänellä jokin sairaus, tai millä elintavoilla hän ylläpitää lihavuuttaan, saati, mikä kuntotaso hänellä on lihavuutensa vuoksi/lihavuudestaan huolimatta. Et yhtään mitään, joten ei kannata tehdä liian selviä johtopäätöksiä jonkun ventovieraan ylipainoisen elintavoista.

Juuri näin!

Jos nyt näkisit minut ensimmäisen kerran näkisit lihavan ihmisen.

Et kuitenkaan tietäisi sitä, että olen tehnyt ison työn ja pudottanut jo sen 18kg (ps. ilman kuntosalia, pienentämällä ja järkeistämällä ruokailua ja lisäämällä muuta liikuntaa).

Ja jos näet minut ostamassa kaupassa herkkuja. Saatampa joskus, n. kerran kk ostaakin. Sillä ei elämän kuulu olla hampaat irvessä kalorien laskemista, kunhan se ei ole jokapäiväistä ja kulutan taas seuraavana päivänä vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Jos nyt näkisit minut ensimmäisen kerran näkisit lihavan ihmisen. [/quote]

Laihdu, läski :D

Vierailija
104/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko. En oikeasti siedä sitä, että olen ahtautuneena pieneen purkkiin muiden ähkivien ihmisten sekaan. Harrastin ennen juoksemista ja yritin käydä talvisin juoksemassa salilla - en pysynyt, ahdisti. Olin silloin ihan normaalipainoinen.

Vierailija
105/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikuntoilu ei ole minun juttuni. En halua mennä sinne julkisesti rääkistelemään. Kokemusta on. En myöskään halua mennä sinne pullistelevien äijien ja naisten sekaan.

Vierailija
106/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikuntoilu ei ole minun juttuni. En halua mennä sinne julkisesti rääkistelemään. Kokemusta on. En myöskään halua mennä sinne pullistelevien äijien ja naisten sekaan.

Ei sit kannata mennä.. Mita vikaa on ottaa parit poset jos paikat on pumpissa?

Vierailija
107/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYÖNNÄN SEN! OLEN HEIKKO JA HAAVEILEN ESTEETTISESTÄ JA LIHASKUNNOLLISESTI YLIVOIMAISESTA VARTALOSTA.

En vain ole valmis tekemään sen eteen mitään.

Vierailija
108/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit on perseestä! niiden pitäis laihduttaa jo senkin takia että rumentavat katukuvaa.

Vierailija
109/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuodesta 2006 käynyt 2krt viikossa (paitsi ulkomaanmatkojen aikana). Siitä huolimatta BMI nyt ennätyslukemissa (30). Revi siitä, jos luulit että salilla käynti laihduttaa. Ja ihan PTn laatimilla ohjelmilla mennään.

Vierailija
110/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lihava mutta vastaan silti 😋

käyn salilla 3krt viikossa ja 2 kertaa juoksulenkillä ja 2 kertaa ryhmäliikuntatunnilla, siinä tavoite lihaville 😇

Vierailija
111/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynhän minä. Jo vuosia olen käynyt. Ja toivottavasti käyn vielä vuosikymmeniä tulevaisuudessakin. En minä kylläkään käy salilla laihtuaakseni, minä käyn siellä tullakseni vahvaksi.

Vierailija
112/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyn salilla 3krt viikossa ja 2 kertaa juoksulenkillä ja 2 kertaa ryhmäliikuntatunnilla, siinä tavoite lihaville 😇

Milloin vietät laatuaikaa miehen, lasten ja ystäviesi kanssa??

Vierailija
113/115 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin vietät laatuaikaa miehen, lasten ja ystäviesi kanssa??

Onko mielestäsi sohvalla makaaminen ja karkin mussuttaminen laatuaikaa?

Vierailija
114/115 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno mies

115/115 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Käyn uimassa, siellä on muitakin läskejä. En oo edes pahimmasta päästä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi