Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lihaville!!

Vierailija
26.12.2015 |

Miksi ette käy salilla?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla haisee.

Vierailija
62/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä, on vaan syy: ei kiinnosta:D katson muksujen kanssa leffaa, sit mennään vähän ulos. Syödään suklaata ja juodaan kaakaota:) ollaan fädäriperhe, ollaan olemassa, jotta muut voi tuntea ylemmyyttä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla haisee.

Muista laittaa deodoranttia kainaloon niin ei haise ;)

Vierailija
64/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyynne olla menemättä tänään salille? Joulu on ohi ja kiloja on tullut varmasti lisää :)

Sali ei laihduta, laihtuminen riippuu syömisistä.

Vierailija
65/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tekosyytä, on vaan syy: ei kiinnosta:D katson muksujen kanssa leffaa, sit mennään vähän ulos. Syödään suklaata ja juodaan kaakaota:) ollaan fädäriperhe, ollaan olemassa, jotta muut voi tuntea ylemmyyttä;)

Toivottavasti lapsesi joskus heräävät ja tajuavat miten huono roolimalli olet heille.

Vierailija
66/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille läskejä haukkuville pumppiksille sellaisia terveisiä, että tuhansia kertoja mielummin olisin läski kuin sivistymätön retardi, joka arvottaa ihmisen sen mukaan, miltä tämä näyttää.

Terveisin hoikka nainen, joka ei käy salilla, koska te idiootit käytte siellä.

Vierailija
67/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyynne olla menemättä tänään salille? Joulu on ohi ja kiloja on tullut varmasti lisää :)

Sen jouluturvotuksen saa parhaiten pois syömällä.

Vierailija
68/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon paljon miellyttävämpiä tapoja harrastaa liikuntaa kuin joku hikinen sali. Joskus vuosikausia sitten kävin silloin tällöin, ja silloinkin se ahdisti vaikka olin huomattavasti nykyistä paremmassa kunnossa eikä silloin vielä ollut nykyisen kaltaista sali-on-ainoaa-oikeaa-liikuntaa -mentaliteettia.

Vierailija
69/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille läskejä haukkuville pumppiksille sellaisia terveisiä, että tuhansia kertoja mielummin olisin läski kuin sivistymätön retardi, joka arvottaa ihmisen sen mukaan, miltä tämä näyttää.

Terveisin hoikka nainen, joka ei käy salilla, koska te idiootit käytte siellä.

Skinny fat :D

Vierailija
70/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat (teko)syyni.

No ensinnäkin, en pidä salilla raudan pumppaamista mielekkäänä. Liikun mielummin ulkona.

Lähimmälle salille on matkaa 25km (kyllä olen maalaistollo) ja maksu 50e/kk joista voisin käyttää vain kaksi viikkoa, vuorotyöni takia. Eli tulisi melko kalliiksi.

En koe itsetuntoni olevan niin hyvä että haluaisin mennä sinne selfieitä ottavien fittnes sofiaruusila 4eva pimujen kanssa bändi t-paidassa heilumaan ja päätymään keskustelupalstalle otsikolla "näin nolon läskin salilla".

Tässä olisikin liike idea jollekin salinpitäjälle. Perustakaa "läskisali" jonne pääsee vain ne oikeasti ylipainoiset ihmiset, jotka saisivat siellä ohjausta juuri siihen mitä itse tarvitsevat. Ja jos ja kun se paino on tippunut niin ohjaatte jatkamaan harjoittelua sinne tavalliselle salille.

Vierailija
71/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat (teko)syyni.

No ensinnäkin, en pidä salilla raudan pumppaamista mielekkäänä. Liikun mielummin ulkona.

Lähimmälle salille on matkaa 25km (kyllä olen maalaistollo) ja maksu 50e/kk joista voisin käyttää vain kaksi viikkoa, vuorotyöni takia. Eli tulisi melko kalliiksi.

En koe itsetuntoni olevan niin hyvä että haluaisin mennä sinne selfieitä ottavien fittnes sofiaruusila 4eva pimujen kanssa bändi t-paidassa heilumaan ja päätymään keskustelupalstalle otsikolla "näin nolon läskin salilla".

Tässä olisikin liike idea jollekin salinpitäjälle. Perustakaa "läskisali" jonne pääsee vain ne oikeasti ylipainoiset ihmiset, jotka saisivat siellä ohjausta juuri siihen mitä itse tarvitsevat. Ja jos ja kun se paino on tippunut niin ohjaatte jatkamaan harjoittelua sinne tavalliselle salille.

Muistaakseni tällainen sali on olemassa, tai ainakin siitä on joskus ollut juttua.

Vierailija
72/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat (teko)syyni.

Muistaakseni tällainen sali on olemassa, tai ainakin siitä on joskus ollut juttua.

Muuallakin kuin kehä III sisäpuolella?

Vierailija
73/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimmälle salille on matkaa 25km (kyllä olen maalaistollo) ja maksu 50e/kk joista voisin käyttää vain kaksi viikkoa, vuorotyöni takia. Eli tulisi melko kalliiksi

Vitun maalainen

Vierailija
74/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskit aina keksivät tekosyitä ja parjaavat muita?

Vierailija
75/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähimmälle salille on matkaa 25km (kyllä olen maalaistollo) ja maksu 50e/kk joista voisin käyttää vain kaksi viikkoa, vuorotyöni takia. Eli tulisi melko kalliiksi

Vitun maalainen

Ikävää kertoa, mutta meitä maalaisiakin tarvitaan jotta sinäkin saat maitorahkasi, salaatinlehtesi ja kananmunasi haettua sieltä lähikaupastasi.

Vierailija
76/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läskit aina keksivät tekosyitä ja parjaavat muita?

Miksi salilla käyminen on ainoa oikea liikuntamuoto?

Vierailija
77/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat (teko)syyni.

Muuallakin kuin kehä III sisäpuolella?

Nimenomaan kehä 3 ulkopuolella. Muistaakseni Joensuu tai joku muu siellä päin. En muista tarkemmin kun ihan eri suunnalla asun.

Vierailija
78/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä kumpuaa luulo että salilla naurettaisiin lihavalle? Itse en kyllä ehdi vilkuilemaan onko kanssakuntoilijat lihavia vai laihoja. Olen tullut salille reenaamaan, en tuijottamaan muita.

Eikö se ole hyvä että pulska käy salilla, ainakin tekee itselleen jotain. Sinne vaan te lihavatkin! Itse en ainakaan katso kieroon, saati naura!

Vierailija
79/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen ikäinen, että minun nuoruudessani kuntosalit oli tarkoitettu lähinnä miehille ja silloinkin vain kehonrakennusta harrastaville. Tai no joo, olihan näitä nyljetyn oravan näköisiä naisiakin jonkin verran kuntosaleilla. Ajat ovat muuttuneet ja nyt itsetuntokin sen verran hyvä, että aion aloittaa kuntosalilla käynnit tammikuun alussa. Hyvä ystäväni, joka hänkin on ylipainoinen, lähtee mukaani. Jos koemme kuntosalilla arvostelua lihavuudestamme, olemme aika sanavalmiita ja varautuneet siihen, että voimme alkaa arvostella salilla kävijöiden ulkonäköä mekin. Aina jokaisessa on jotain, jota voi arvostella.

Vierailija
80/115 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä kumpuaa luulo että salilla naurettaisiin lihavalle? Itse en kyllä ehdi vilkuilemaan onko kanssakuntoilijat lihavia vai laihoja. Olen tullut salille reenaamaan, en tuijottamaan muita.

Eikö se ole hyvä että pulska käy salilla, ainakin tekee itselleen jotain. Sinne vaan te lihavatkin! Itse en ainakaan katso kieroon, saati naura!

Onhan se jokavuotinen ilmiö, että valitetaan kuinka lihavat tunkevat salille tammikuussa, eikä siellä pysty tekemään mitään kun lihavat sitä ja tätä. Ei mahdu jumppiin kun lihavat kansoittavat ne vaikakeivät jaksakaan tehdä mitään, ei mahdu laitteisiin kun lihavat jäävät niihin istuskelemaan, ei pysty menemään laitteisiin kun lihavat eivät pyyhi yököttävää läskihikeään niistä jne jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi