Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienet ja sirot naiset ovat miesten mieleen

Vierailija
26.12.2015 |

Ei haittaa vaikka tissit on pienet jos nainen on siro.

M25

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt, että mihin sirojen, pienten ja heikompien naisten suosio perustuu evoluution näkökulmasta. Tai siis jos oletetaan, että jälkeläisille halutaan hyvät geenit. Suurempikokoinen nainen synnyttää todennäköisesti suurempikokosempia jälkeläisiä. Esimerkiksi, jos olisin mies, joka haluaa vahvoja poikia, jotka pärjäävät taistelussa muita vastaan, eikö parhainta olisi etsiä nainen, joka itsekin on vahva, pitkä ja isokokoinen? 

Ei minulla ole mitään tätä miesten taipumusta vastaan, päinvastoin, onhan oma äitini pieni nainen, 155 cm ja erittäin siro ruumiinrakenteeltaan. Oma isäni 185cm. Kuitenkin, meistä jälkeläisistä näkyy tuon yhdistelmän tulos: veljeni on 169 cm ja minä 168 cm. Olemme molemmat siroja ja omaamme pienet kädet jne. Mutta geenilotto voi napastaa näinkin, että poika saattaa periä paljonkin äitinsä fyysisiä ominaisuuksia. Ikävä myöntää, mutta nämä feminiinisten ominaisuuksien vuoksi veljeni on vaikeampaa löytää kumppania. 

Ehkä se perustuu siihen että vahvempien pitäessä huolta heikommista, populaatio voi pysyä runsaslukuisampana. Amatsoonit eivät ehkä ole tarvinneet niin paljon suojelua? Tästä sitten kumpuaa klassinen, ehkä jonkun mielestä jo vanhanaikainen, miehen ja naisen välinen jännite, jossa mies suojelee naista. Nykyäänkin kyllä mies yleensä haluaa itseään pienemmän naisen ja nainen itseään suuremman miehen. Ehkä se on tosiaan vähän vanhanaikaista.

Vierailija
82/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä kelpaan lievän ylipainon kera! Ja mies kuiteki hoikka/lihaksikas ;) että ei voi yleistää kuka tykkää mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen kanssa tehdään pienikokoisia poikia (ei niin kiva sille pojalle) tai tyttöjä (ilmeisesti hyvä juttu). Pitää sit vaan varmistaa, että tekee tyttöjä.

Vierailija
84/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helvetti. Pitää varmaan sanoa omalle miehelle ja niille jotka tulevat viihteellä iskemään, että ei ne voi tykätä musta ku oon pitkä ja riski nainen.

Vierailija
85/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihanteeni:

http://cache3.asset-cache.net/gc/501134080-gold-medalist-evgenia-medved…

Huh, tuosta tulee vielä kaunis nainen :O

Vierailija
86/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän jokasella oo oma mielipide XD

Vierailija
87/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eräästä jenkkinäyttelijästä, Jeremy Renneristä, ja satuin näkemään jossain paparazzi- kuvassa sen jonkun brunetin kanssa. Nainen oli hoikka, totta kai, mutta ei todellakaan semmoinen kuin ssss haluaa, vaan sillä oli ihan oikeasti reidet ja tissit, eikä edes näyttänyt ollenkaan fitness- reisiltä, vaan sellaisilta naisellisen pehmeiltä, mutta totta kai sulavilta, kun hoikka kerran oli.

Vierailija
88/93 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis vartalosta ja pituudesta päättelin että sen täytyi painaa ainakin 60 kiloa, todennäköisesti jopa noin 65kg, siis se Rennerin nainen.

Vierailija
89/93 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monesti hieman itsestään epävarmat miehet pitävät pienistä ja siroista naisista. Eivät ilmeisesti koe niin suurena uhkana, kun nämä naiset ovat niin pieniä ja sööttejä että eihän niitä voi niin tosissaan ottaa :D

Itselläni on aina ollut vahvaluontoisia, johtaja-tyyppisiä miehiä. En ole pieni tai siro, vaan isotissinen, normaalivartaloinen ja räväkkä luonteeltani.

Niin tai sitten vaan sellaiset miehet joilla on "silmää kaundeudelle" muutenkin ;)

Vierailija
90/93 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Henry jaksa ;-)

Vierailija
91/93 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin haluaa siiderivalasta.

Vierailija
92/93 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo pyöritellä pedillä, kevyt nostaa yms. Edulinen ylläpitää - syö vähemmän kuin satakilonen. Tässä tärkeimmät

Jätä pois sana pedillä, niin kuvaus sopii mopoon. Tässä tulee selväksi, miten sinä naisiin suhtaudut, et pidä heitä edes ihmisinä.

Vierailija
93/93 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yleistämistä tämäkin aloitus. Itse olen XL kokoinen, on tissiä ja persettä. Pitkät hiukset ja erottuva vyötärö. Kyllä oon miehille kelvannu, vaikka en siro ja pienitissinen olekaan. 

Tähän aloitukseen on tullu paljon yläpeukkuja, mutta siihen toiseen, jonka otsikko oli joku "Kurvikkaat ja isotissiset naiset on miesten mieleen" niin tullu paljon alapeukkuja :D

Taitaa suurin osa tämän palstan naisista olla niitä siroja :)

Mutta mun mielestä ihan typeriä yleistämisiä tälläset ketjut. Miehet tykkää vaikka minkälaisista naisista ja jotkut tykkää sekä isommista että sirommista. Kaikilla kun ei ole mitään yhtä ja tiettyä naismakua.

Mä ainakin oon ihan tyytyväinen itseeni just tälläsenä, en ole koskaan halunnut olla pienikokoinen ja siro. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä