pienet ja sirot naiset ovat miesten mieleen
Ei haittaa vaikka tissit on pienet jos nainen on siro.
M25
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että rikkaat ja komeat miehet haluavat yleensä seurustella 175-180cm pitkien mallien kanssa...
Vai olisiko niin, että nämä naiset ovat itsevarmoja ja tyrkyttävät itseänsä rikkaille ja komeille miehille?
Päättelyketjujen tekeminen on aina vähän niin ja näin.
Eli rikkaat ja komeat miehet ovat yleensä ujoja tossukoita, jotka helpoituksen huokauksen kera nappaavat mukaansa ensimmäisen tyrkyn, ettei joutuisi iskemään itselleen mieluisempaa? Oho, pitänee hyödyntää tätä tietoa.
Kuulkaas, kyllähän se on nyt niin että miehet tykkää eniten keskimittaisesta ja kurvikkaasta. Itse olen 166/62 tiimalasivartalolla ja isoilla rinnoilla, ja miehiä pyörii ympärillä niin että saa ihan häätää pois. Aina vähän väliä joku on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm ja moni mies kommentoinut, ettei tykkää jos nainen on niin pitkä että vieressä on monta metriä jalkaa.
No en kyllä usko hetkeäkään.. joku halunnut saada epätoivoissaan.
Taitaa olla keksitty tarina. Ap:n kuvaus oli vielä vähän uskottava, mutta tuo mamma silmääkään räpäyttämättä väittää miesten rakastavan persjalkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissien ei pitäis liittyä millään tavalla miehiin ja yhdyntöihin. Ne on maitovarastoja lapselle. Samalla tavalla peräsuoli on paskavarasto. Ei sinne kyrpää kuulu laittaa.
Jos ne olisivat pelkkiä maitovarastoja, naisilla ei olisi näkyviä rintoja raskauksien ulkopuolella. Vain ihmis- ja bonobonaarailla on tissit muutoinkin kuin imettäessä, joten kyllä niillä muutakin funktiota on kuin vain imettäminen.
Ja kaikki miehet ovat oikeasti homoja, koska miesten g-piste on peräsuolessa.
Miehillä ei ole g-pistettä, mutta eturauhasta voi toki sörkkiä peräsuolen kautta. Miten tämä liittyy homouteen? Eturauhasen funktio on jokin aivan muu kuin seksuaalisen nautinnon tuottaminen. Naisten tisseillä taas ei ole muuta funktiota raskauksien ulkopuolella kuin kumppanin viehättäminen, joten vertauksesi on vähintäänkin kömpelö.
Olen usein ihmetellyt, että mihin sirojen, pienten ja heikompien naisten suosio perustuu evoluution näkökulmasta. Tai siis jos oletetaan, että jälkeläisille halutaan hyvät geenit. Suurempikokoinen nainen synnyttää todennäköisesti suurempikokosempia jälkeläisiä. Esimerkiksi, jos olisin mies, joka haluaa vahvoja poikia, jotka pärjäävät taistelussa muita vastaan, eikö parhainta olisi etsiä nainen, joka itsekin on vahva, pitkä ja isokokoinen?
Ei minulla ole mitään tätä miesten taipumusta vastaan, päinvastoin, onhan oma äitini pieni nainen, 155 cm ja erittäin siro ruumiinrakenteeltaan. Oma isäni 185cm. Kuitenkin, meistä jälkeläisistä näkyy tuon yhdistelmän tulos: veljeni on 169 cm ja minä 168 cm. Olemme molemmat siroja ja omaamme pienet kädet jne. Mutta geenilotto voi napastaa näinkin, että poika saattaa periä paljonkin äitinsä fyysisiä ominaisuuksia. Ikävä myöntää, mutta nämä feminiinisten ominaisuuksien vuoksi veljeni on vaikeampaa löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Helppo pyöritellä pedillä, kevyt nostaa yms. Edulinen ylläpitää - syö vähemmän kuin satakilonen. Tässä tärkeimmät
Mä olen 163/45 kg ja syön enemmän ja epäterveellisemmin kuin ylipainoiset kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies sanonut mulle et juuri pituus on naisessa upeaa kauniiden kasvojen lisäksi. Todella moni viehättyy pitkistä. Mut eiköhän jokaiselle ottaja löydy : )
Miehillä on sen verran järkeä että osaavat kehua sitä kohdalla olevaa yksilöä ;)
sanovat että aina etsineet pitkää. Että sellainen omaan makuun.
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne.
Pienikokoisissa naisissa on jotain kiehtovaa. Eikä se varmaan sen yllättävämpää ole kuin se, että naiset preferoivat pitkiä ja harteikkaita miehiä. Miehen näkökulmasta sirossa naisessa korostuu naaraalle tyypillinen pieni koko. Ja vastaavasti isossa miehessä korostuu urokselle tyypillinen suuri koko.
Muuten hyvä, mutta lajeissa, joiden kohdalla kokoero vaikuttaa pariutumiseen, sillä kokoerolla on yleensä jokin tarkoituskin. Ihmisnaiset ovat pienempiä pelkästään siksi, että he ovat aina olleet nokkimisjärjestyksessä viimeisiä. Ehkä isoissa miehissä sitten viehättää röyhkeys ja etuoikeus...
Wut
Naisilla ei ole edes elimiä, jotka tuottaisivat testosteronia niin paljon kuin miehet. Onko nekin surkastuneet, koska miehet ovat alistaneet naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että rikkaat ja komeat miehet haluavat yleensä seurustella 175-180cm pitkien mallien kanssa...
Vai olisiko niin, että nämä naiset ovat itsevarmoja ja tyrkyttävät itseänsä rikkaille ja komeille miehille?
Päättelyketjujen tekeminen on aina vähän niin ja näin.
Tyrkyttää? Mielenkiintoinen asenne, ei ole koskaan tarvinnut tyrkyttää itseään yhtään kenellekään :)
Siro nainen on korkeintaan 160cm ja painaa n 50 kg. Sirolla naisella ei ole pahemmin rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt, että mihin sirojen, pienten ja heikompien naisten suosio perustuu evoluution näkökulmasta. Tai siis jos oletetaan, että jälkeläisille halutaan hyvät geenit. Suurempikokoinen nainen synnyttää todennäköisesti suurempikokosempia jälkeläisiä. Esimerkiksi, jos olisin mies, joka haluaa vahvoja poikia, jotka pärjäävät taistelussa muita vastaan, eikö parhainta olisi etsiä nainen, joka itsekin on vahva, pitkä ja isokokoinen?
Ei minulla ole mitään tätä miesten taipumusta vastaan, päinvastoin, onhan oma äitini pieni nainen, 155 cm ja erittäin siro ruumiinrakenteeltaan. Oma isäni 185cm. Kuitenkin, meistä jälkeläisistä näkyy tuon yhdistelmän tulos: veljeni on 169 cm ja minä 168 cm. Olemme molemmat siroja ja omaamme pienet kädet jne. Mutta geenilotto voi napastaa näinkin, että poika saattaa periä paljonkin äitinsä fyysisiä ominaisuuksia. Ikävä myöntää, mutta nämä feminiinisten ominaisuuksien vuoksi veljeni on vaikeampaa löytää kumppania.
Ehkä pieni naaras kuluttaa vähemmän energiaa nälänhädän aikoina ;)
Itseasiassa harvemmin pienen naisen geenit kai? ovat poikiin siirtyneet. Oma mummoni oli alle 150 cm ja synnytti 8 lasta joista 6 poikia. Kaikki pojat pitkiä ja rotevia kuten pappani.
Eli aloittaja pitää lapsimaisista naisista? :) Sori, oli pakko provota...
Mutta. Katsopa mitä tahansa luontodokumenttia, niin lähestulkoon kaikilla eläinlajeilla naaras on isokokoisempi sekä myös pulleampi kuin uros. Täyteläisemmät muodot ja täysikokoisuus = lisääntymiskelpoinen.
Ja ihminen on myös eläin.
Ei mitään vikaa siinä, että todella monet miehet pitävät hennoista ja balleriinamaisista tytöistä, mutta sanoisin että tämä on muutamien viime vuosisatojen saatossa ihmisten keskuudessa valta-aseman saanut naisihanteen trendi. Ei mikään luonnollinen fakta.
Onneksi kaikenlaisille naisille löytyy ottajia!
Ps. En ole mikään valas, alle 20-vuotiaana menin helposti noihin "balleriinamittoihin", nyt olen normaalivartaloinen normaalipituinen 28-vuotias nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies sanonut mulle et juuri pituus on naisessa upeaa kauniiden kasvojen lisäksi. Todella moni viehättyy pitkistä. Mut eiköhän jokaiselle ottaja löydy : )
Miehillä on sen verran järkeä että osaavat kehua sitä kohdalla olevaa yksilöä ;)
sanovat että aina etsineet pitkää. Että sellainen omaan makuun.
Totta kai, koko elämänsä ;)
Vaikutat niin katkeralta. Surku.
Katkeralta? Miten niin? Eikös se ole hienoa että monenlaiset naiset kelpaavat ja saavat miehet hullaantumaan.
Just juttelin yhden vanhemman naisen kanssa. Hän kertoi, miten kuppikoko on kasvanut AA:sta D:hen, mutta aina sinkkuna hän on saanut kuulla rintojensa olevan juuri sellaiset, joista mies on aina haaveillut.
Naurettiin yhdessä, eikä tosiaankaan katkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla ja komeilla miehillä on kyllä monen pituisia puolisoita. :D Esim näitä pieniä ja siroja. Sekä keskipituisia. Hollywoodkin on täynnä pätkiä. Pituus on valttia lähinnä vain malli- ja missitouhuissa.
Pienen ja siron naisen ihailu perustuu miesten haluun olla se voimakkaampi ja suurempi. Ei siinä mitään, jokainen valitsee naisensa makunsa mukaan. Kuitenkin suosituin naistyyppi vaikuttaa olevan keskimittainen ja normaalipainoinen. Plussaa saa kurveista.
Hyvällä itsetunnolla varustettu mies voi valita jopa itseään pidemmän naisen ja sekös ns.machoja huvittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Pienen ja siron naisen ihailu perustuu miesten haluun olla se voimakkaampi ja suurempi. Ei siinä mitään, jokainen valitsee naisensa makunsa mukaan. Kuitenkin suosituin naistyyppi vaikuttaa olevan keskimittainen ja normaalipainoinen. Plussaa saa kurveista.
Hyvällä itsetunnolla varustettu mies voi valita jopa itseään pidemmän naisen ja sekös ns.machoja huvittaa :)
Tämä vaatii kyllä myös sen, että löytyy hyvällä itsetunnolla varustettu nainen.
Nainen ei ihan herkästi ota itseään lyhyempää miestä.
Harmi sinänsä miesten puolesta kun suomalainen nainen harvemmin on pieni ja siro. Lyhyt ja persjalkainen ennemminkin.
Olen huomannut samaa!! T. eräs suht siro ja pieni itsekin, eikä koskaan ole ollut pulaa miehistä, vaikken tosiaan mikään malli olekaan
No voi hups. Minä en siis ole miesten mieleen!
Tiedättekö mitä, ei vois vähempää kiinnostaa kenen sovinisti kaljamahan mieleen olen ja kenen ei! EVVK!
No en kyllä usko hetkeäkään.. joku halunnut saada epätoivoissaan.