pienet ja sirot naiset ovat miesten mieleen
Ei haittaa vaikka tissit on pienet jos nainen on siro.
M25
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Helppo pyöritellä pedillä, kevyt nostaa yms. Edulinen ylläpitää - syö vähemmän kuin satakilonen. Tässä tärkeimmät
Minä 80 kg syön kyllä puolta vähemmän kuin 50 kg ystäväni. Olen pitkä joten painan huomattavasti enemmän. Silti syön vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tissien ei pitäis liittyä millään tavalla miehiin ja yhdyntöihin. Ne on maitovarastoja lapselle. Samalla tavalla peräsuoli on paskavarasto. Ei sinne kyrpää kuulu laittaa.
Kyllähän tissit kiinnostaa miestä ihan jo senkin takia, että näkee saako mahdollinen jälkeläinen kunnolla ravintoa.
Ei semmosilla miehennänneillä potraa poikaa ruokittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies sanonut mulle et juuri pituus on naisessa upeaa kauniiden kasvojen lisäksi. Todella moni viehättyy pitkistä. Mut eiköhän jokaiselle ottaja löydy : )
Miehillä on sen verran järkeä että osaavat kehua sitä kohdalla olevaa yksilöä ;)
sanovat että aina etsineet pitkää. Että sellainen omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies sanonut mulle et juuri pituus on naisessa upeaa kauniiden kasvojen lisäksi. Todella moni viehättyy pitkistä. Mut eiköhän jokaiselle ottaja löydy : )
Miehillä on sen verran järkeä että osaavat kehua sitä kohdalla olevaa yksilöä ;)
Totta kai, koko elämänsä ;)
Vierailija kirjoitti:
Pituutta noin 155-165, paino 45-55, siinä siron naisen mitat. AP
Olen ollut aina 164cm/54-55kg, mutta sen jälkeen kun aloin harrastaa liikuntaa aktiivisesti (juoksua, kuntosalia), niin paino on noussut muutaman kilon, ja on noin 58kg. Mutta kroppani on paljon parempi. Ei ole löysä, vaan timmi ja hoikka. Reidet ehkä vähän paksuuntuneet juoksun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo pyöritellä pedillä, kevyt nostaa yms. Edulinen ylläpitää - syö vähemmän kuin satakilonen. Tässä tärkeimmät
Eikö pumpattava Barbara tulisi edullisemmaksi? On myöskin tahdoton ja kevyt. 😊
Siron naisen nilkka on ohuempi kuin jäykistynyt kullini.
Taitoluistelijanaiset lasken siroiksi. Tuntuvat kaikki olevan kovin pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, koko elämänsä ;)
Vaikutat niin katkeralta. Surku.
Olen 163cm ja moni mies kommentoinut, ettei tykkää jos nainen on niin pitkä että vieressä on monta metriä jalkaa.
Jännä juttu että rikkaat ja komeat miehet haluavat yleensä seurustella 175-180cm pitkien mallien kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne.
Pienikokoisissa naisissa on jotain kiehtovaa. Eikä se varmaan sen yllättävämpää ole kuin se, että naiset preferoivat pitkiä ja harteikkaita miehiä. Miehen näkökulmasta sirossa naisessa korostuu naaraalle tyypillinen pieni koko. Ja vastaavasti isossa miehessä korostuu urokselle tyypillinen suuri koko.
Yleistäminen on aina vaarallista makuasioissa... huomaat sen kun joskus aikuistut, myös psyykkisesti.
Itse pidän pitkistä naisista ( yli 170 cm) painoakin saa silloin olla sen reilu 70 kg eikä näy missään, itsestäni lyhempi pitää kumminkin olla :D M28
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne.
Pienikokoisissa naisissa on jotain kiehtovaa. Eikä se varmaan sen yllättävämpää ole kuin se, että naiset preferoivat pitkiä ja harteikkaita miehiä. Miehen näkökulmasta sirossa naisessa korostuu naaraalle tyypillinen pieni koko. Ja vastaavasti isossa miehessä korostuu urokselle tyypillinen suuri koko.
Muuten hyvä, mutta lajeissa, joiden kohdalla kokoero vaikuttaa pariutumiseen, sillä kokoerolla on yleensä jokin tarkoituskin. Ihmisnaiset ovat pienempiä pelkästään siksi, että he ovat aina olleet nokkimisjärjestyksessä viimeisiä. Ehkä isoissa miehissä sitten viehättää röyhkeys ja etuoikeus...
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm ja moni mies kommentoinut, ettei tykkää jos nainen on niin pitkä että vieressä on monta metriä jalkaa.
Jostain kumman syystä en ole moisia kommentteja kuullut :) Päinvastoin, pituus 181 cm
Vierailija kirjoitti:
Tissien ei pitäis liittyä millään tavalla miehiin ja yhdyntöihin. Ne on maitovarastoja lapselle. Samalla tavalla peräsuoli on paskavarasto. Ei sinne kyrpää kuulu laittaa.
Ja pippeli on tehty kusemista varten. Pitäisikö miehen kusta vaginaan lähtiessään.
Miehen ego tunnetusti kestää paremmin hömelöä ja avutonta naista, ja pidemmät ihmiset ovat tutkitusti älykkäämpiä. Ap taitaa olla oikeassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän pitkistä naisista ( yli 170 cm) painoakin saa silloin olla sen reilu 70 kg eikä näy missään, itsestäni lyhempi pitää kumminkin olla :D M28
Näin minäkin olen pitkänä naisena käsittänyt. Aina katsotaan sillä silmällä ja jos baarissa hetken ilman miestä niin ottajia piisaa. Painoakin jopa yli 80 kg (silti hoikka olemus, tuskin kukaan arvaisi painoani). Se yksi missi kun painaa 79 kg on hyvä esimerkki laihasta mutta painavasta. Suurinta osaa miehistä taitaa eniten kiinnostaa pitkä. Todella harva mies ei katso sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että rikkaat ja komeat miehet haluavat yleensä seurustella 175-180cm pitkien mallien kanssa...
Vai olisiko niin, että nämä naiset ovat itsevarmoja ja tyrkyttävät itseänsä rikkaille ja komeille miehille?
Päättelyketjujen tekeminen on aina vähän niin ja näin.
Ja kaikki miehet ovat oikeasti homoja, koska miesten g-piste on peräsuolessa.