Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystavani haluaisi kostaa naiselle,joka " vietteli" hanen miehensa kun ystavani oli viimeisillaan raskaana.Onko ideoita?Kysyi multa mika ois hyva keino(asuvat samassa kaupungissa)mut

Vierailija
13.02.2006 |

en mä kyl mitään keksi...Entä te?Akan etunimen tietää,ei koko nimeä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies uhkaa lähtemisellä ja vaimo vaan vikisee, niin sehän on selvä lupa juosta vieraissa. Kun ei vaimo voi mitään kuitenkaan tehdä. Kuin kiukutella sitten niille naisille. Miksi se niille naisille kiukuttelee jos mies sille on kamala?

Vierailija
22/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen suloisempi kosto kuin laittaa noin lapsellinen mies pihalle. Johan vähenee naistenkin kiinnostus kun mies on kerta vapailla markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 100% vikahan on silloin siinä omassa miehessä kun pettää. Ei tämä syrjähyppynainen ole kyllä miehen puolisolle mitenkään tilivelvollinen. Ei minulla tullut mielenkään kostaa naiselle jonka kanssa mieheni petti, vaan MINUN MIEHENI oli täys sika ja vastaa teostaan minulle.

Vierailija
24/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nainen EI OLE LUVANNUT olla sinulle uskollinen, eikä ole luvannut kenellekään sitoutua sinuun.

Sen sijaan miehesi on nämä lupaukset tehnyt, kuten myös sinä hänelle, ja miehesi on täten yksin vastuussa siitä, pettääkö jonkun ULKOPUOLISEN naisen kanssa vai ei.

Eli siis minä voin pöksiä sinunkin miestäsi vaikka joka perjantai, ja ainoa joka tilanteessa jotakuta _pettää_, on miehesi. Minä olisin tuossa tilanteessa pelkästään vähän moraaliton, mutta minä en pettäisi ketään, eikä täten minulle olisi tarvista kostaa tekoa.

Vierailija
25/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moraalisesti väärin ja MINUN mielestä nainen on yhtä syyllinen tekoon piste.

Vierailija
26/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vois valaa toiseen sellasta rohkeutta ja vahvuutta ja ennenmuuta ITSELUOTTAMUSTA,että pärjää yksinkin,paremmin,jos vaan " uskaltaa" jättää tollasen paskiaisen?On ystäväni mulle sanonu ettei varmaan ikinä voi antaa miehelle anteeks,mut ei vaan pysty jättämään,liikaa kiinni miehessä,pitkä yhteinen historia jne.

Ja itse on niin kiltti ja yltiöuskollinen ettei siitä oo pettämään,mut tietty tolla vois uhitella,niinku joku ehdotti..ap

Vierailija
27/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut useasti varatun miehen kanssa sängyssä (sillä hetkellä tietämättä, että hän oli varattu), ja en kyllä tasan alkaisi kenenkään vaimolta pyytelemään anteeksi. Mies siinä vaimoaan petti, minä en edes vaimosta tiennyt.

Vierailija
28/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tarpeeksi haluava nainen voi viedä ja vietellä? Mies on syyllinen, sanon minä!

Vierailija
29/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen itse ollut useasti varatun miehen kanssa sängyssä (sillä hetkellä tietämättä, että hän oli varattu), ja en kyllä tasan alkaisi kenenkään vaimolta pyytelemään anteeksi. Mies siinä vaimoaan petti, minä en edes vaimosta tiennyt.

Vierailija
30/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä tuntuu pariskunnalla edelleen pyyhkivän, ja lapsikin voi kuulemma hyvin. Kyllä en koe pettäneeni ketään tuossa tilanteessa, mutta mies sen sijaan kävi kyllä porailemassa muitakin kuin minua..

Aivan kuten tässä jo edellisessä viestissä joku sanoikin, niin koska minä en ole luvannut olla uskollinen tuolle miehelle tai hänen puolisolleen, en kyllä ota vastuuta tuosta teosta.

Ja muuten, jos ne miehenne raskausaikana hyppäävät vieraissa, niin käyttäkää nyt edes miehenne kanssa kortsua. Klamydiariskillä ei oikeesti oo leikkimistä, ja tämäkin mies kenestä kerroin oli hanakasti menossa sisään ilman kortsua (pakotin kylläkin laittamaan).

Vierailija
31/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja muuten, jos ne miehenne raskausaikana hyppäävät vieraissa, niin käyttäkää nyt edes miehenne kanssa kortsua. Klamydiariskillä ei oikeesti oo leikkimistä, ja tämäkin mies kenestä kerroin oli hanakasti menossa sisään ilman kortsua (pakotin kylläkin laittamaan).

Vierailija
32/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ihminen ei tiedä toisen olevan varattu, niin missähän kohtaa siinä panoreissun aikana on mahdollista toimia moraalisesti oikein? Pitäisikö vain jättää panematta yleensäkin kenenkään kanssa, jotta neitiä miellyttäisi? :)

Vierailija
33/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-32-

Vierailija
34/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska jos ihminen ei tiedä toisen olevan varattu, niin missähän kohtaa siinä panoreissun aikana on mahdollista toimia moraalisesti oikein? Pitäisikö vain jättää panematta yleensäkin kenenkään kanssa, jotta neitiä miellyttäisi? :)

Vierailija
35/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi vähän ikävyyksiä.

Laittakoon vaikka sen ämmän puhnumeron jonnekin baarin vessanseinään varustettuna tekstillä " pillua halvalla"

Vierailija
36/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö kunnioita toisten mielipiteitä?

Vierailija:

Vierailija
37/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panokuvia salaa, ja sen jälkeen laittanut niitä nettiin. Ja kuinka ollakkaan tämä ap:n kaveri ei vaan tiedä mille sivustolle. Joten siinähän on jonkin aikaa kusisukassa nainen. Mutta samaa mieltä olen, kyllä siinä pitäisi miehelle kostaa, eikä sille naiselle. Jospa ap kaveri jotenkin voisi tehdä jonkun version, että joku työkaveri tms. oli nähnyt ukosta kuvia netissä jonkun vieraan kanssa.

Vierailija
38/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa, että kun tuo kondyloomakin nyt alkoi vaivaamaan, niin pitää ottaa yhteyttä miehenkin rakastajiin. Että on tarttuvaa laatua ja jos olet saanut oireita, niin menehän lääkäriin.

Vierailija:

panokuvia salaa, ja sen jälkeen laittanut niitä nettiin. Ja kuinka ollakkaan tämä ap:n kaveri ei vaan tiedä mille sivustolle. Joten siinähän on jonkin aikaa kusisukassa nainen. Mutta samaa mieltä olen, kyllä siinä pitäisi miehelle kostaa, eikä sille naiselle. Jospa ap kaveri jotenkin voisi tehdä jonkun version, että joku työkaveri tms. oli nähnyt ukosta kuvia netissä jonkun vieraan kanssa.

Vierailija
39/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat asia erikseen, parisuhteessa omistaudun vain yhdelle.

Vierailija
40/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pystynyt tekemään mitään estääkseen oman vaimon pettämistä. Minä haluan nähdä niin dominoivan naisen, joka vie miehen kuin miehen sänkyynsä vaikkei mies halua pettää. Touhuun tarvitaan 2, mutta tilivelvollinen ja vastuussa on vain se oma puoliso, ei vieras henkilö.

On väärin kostaa sille naiselle jonka kanssa oma mies petti, oli tietoinen tai ei puolisosta, raskaudesta jne jne. Oma mies ei petä jos kaikki suhteessa ok! jos puoliso pettää, on jommassa kummassa vika. Useimmiten vika on juuri pettäjässä.