Vierailija

Asunnossani on siis tuollainen ilmastointi (?) jota säädetään liesituulettimesta. Tuo korvausilmaventtiili (?) on sellainen, joka on tuossa ikkunan yläpuolella karmissa. Asunnossa on ilmeisesti alipaine, tai ainakin minulle on niin sanottu. Eli ilmeisesti korvausilmaa ei tule tarpeeksi? Olen yrittänyt tutkia tuota venttiiliä, mutta ei sitä voi mitenkään liikuttaa tai tehdä sille mitään?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerrostalo? Ongelmana on siis tunkkaisuus? Onko sulla se lieskari koko ajan vetämässä? Joskus noissa venttiileissä on jonkunlaiset suodattimet jotka voivat mennä ajan mittaan tukkoon katupölystä yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo? Ongelmana on siis tunkkaisuus? Onko sulla se lieskari koko ajan vetämässä? Joskus noissa venttiileissä on jonkunlaiset suodattimet jotka voivat mennä ajan mittaan tukkoon katupölystä yms.
Joo kerrostalo ja maan tasalla oleva asunto. On tuo koko ajan päällä, ohjeessa lukee, että 1 on poissaoloasento, 2-3 normaalikäyttö, joten olen pitänyt kakkosella. Asunnossa on kauhea paine koko ajan, ovi humisee, ikkunat humisee, ja pistorasiasta tulee tosi paljon ilmaa.

Vierailija

Itse en pidä kakkosella sillä laite pitää niin kamalaa ääntä. Ykkösellä aina. Ikkunan päällä olevat räppänät ovat auki. Sellaiset vivut reunoissa. Sulle ei iomeisesti tule hallitusti korvausilmaa jos vetää pistirasioista yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko, että alipainetta on liikaa?

siis kysyin vain kaveriltani että mistä tuo voi johtua, että ovet yms suhisee koko ajan, niin sanoi että luultavasti alipaineesta.

Vierailija

Juu älä ota mitään painetta. Ihan rennosti vaan oot ei ne sähkörasiat mitään suhise. Kun oot rauhoittunut ottaisin yhteyttä lääkäriin ja tutkisin missä vika on. Yleensähän vika on päässä, mutta voi olla myös suolistoperäinen vaiva joka aiheuttaa ongelmia. Onko ollut myös ilmavaivoja vai mistä tunkkaisuus johtuu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu älä ota mitään painetta. Ihan rennosti vaan oot ei ne sähkörasiat mitään suhise. Kun oot rauhoittunut ottaisin yhteyttä lääkäriin ja tutkisin missä vika on. Yleensähän vika on päässä, mutta voi olla myös suolistoperäinen vaiva joka aiheuttaa ongelmia. Onko ollut myös ilmavaivoja vai mistä tunkkaisuus johtuu?

heh heh.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat