Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty syömään muiden laittamaa ruokaa

Vierailija
26.12.2015 |

Tai leipomuksia. Hävettää olla tällainen. Olen sentään aikuinen ihminen. Yökkään väkisinkin jos laitan jonkun toisen tekemää ruokaa suuhuni. Olen maistavinani niissä outoja sivumakuja. Aivan karmea ajatus, että joku muu on koskenut niihin aineksiin ja ollut pahimmassa tapauksessa epähygieeninen. Onko muilla samaa ongelmaa? Oletteko pystyneet jotenkin pääsemään yli moisesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ei pöllö sentään, vaan ÖÖÖÖÖÖÖ... Puhelin muuntaa sanoja!!

Hyvä että korjasit, koko viestin sävy on ihan toinen riippuen siitä alkaako se aggressiivisesti pöllö vai pohtivasti öööö 😂

Vierailija
22/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi lapsistani on samanlainen. Hän ei tosin pysty syömään edes itse tekemiään ruokia, jos on valmiiksi avatut pakkaukset (siis jauhot, sokerit, suola yms.). Myöskään koulussa kotitaloustunneilla tekemiään ruokia hän ei edes maista. Leivonnaiset kiikuttaa kotiin muiden syötäväksi ja kotitalousläksynä tekemänsä ruuat syöttää muille. Vain kaupan eineksiä hän pystyy syömään ja leipää, jos hänellä on oma leipäpussi, josta kukaan muu ei saa ottaa. Voipaketti on myös oma, samoin leikkeleet ja juustot. Ravintolassa hän ei tietenkään pysty syömään. Tänä syksynä on alkanut kouluruokaa syödä ainakin jonkin verran, koska hän luottaa vahvasti koulun keittiöhenkilökuntaan. Tyttö saa tähän ongelmaansa terapiaa.

Mikä hänellä siis on syynä tähän? Bakteerikammo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa sinua, hae apua. Jonkinlaisesta syömishäiriöstähän (kaamea sana) voi olla kyse.

Vierailija
24/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus valmista kasvisruokaa, mutta jonkun pitää suositella.

Vierailija
25/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön, jos joku tarjoaa, myös kylässä ja puolituttujen luna, aikaisemmin aika useinkin kun tein pihanlaittokeikkoja ja taloissa tarjottiin kahvit/ ruoka.

oma ruuanlaittoni on sit tasoa että vieraille tarjoan kaupan eineksiä jotka avaan vieraiden nähden ja laitan  mikroon/ paistinpannulle.  Keksit suoraan pakkauksista jne