Millainen ihminen on tuntemasi lastenhoitaja?
Millainen ihminen on tuntemasi lastenhoitaja? Jättäisitkö lapsesi hänelle mielellään hoitoon? Puhun nyt ammattilaisista!
Kommentit (13)
Narsistinen lähes keski-ikäinen nainen, joka on opiskellut ammatin nuoruudessaan ja nauttii valta-asemastaan lapsiin nähden. Osaa kuitenkin olla myös mieliksi. En todellakaan antaisi lapsiani hoidettavaksi.
Tyhmä ja yksinkertainen nuori nainen
hoidan lapsia ammatikseni eikä kumpikaan kuvaus sovi kohdalleni jee!
Ihana ja myötätuntoinen, anoppini. On tosin välillä väsynyt työhönsä, sillä ovat jatkuvasti minimimiehityksellä, aina joku sairaana ja sijaisia ei saa ottaa.
Tunnen kymmenkunta lastenhoitajaa. Suurimmalla osalla heistä - ne joilla on koulutus ammattiin - on hyvä stressinsietokyky, vastuuntuntoa, vuorovaikutusosaamista ja ymmärrystä lapsen kehityksestä ja miten sitä edistää. Antaisin siis melkein kaikille tuntemilleni lastenhoitajille lapseni turvallisin mielin hoitoon.
Tunnen hyviä ja huonoja. Vanhemmat hoitajat yleensä ihan kivoja, nuoremmat, varsinkin sellaiset, jotka ovat itse lapsettomia, ovat vähän huonompia. Tai oikeastaan paljon huonompia.
Vähän sellaisia päällepäsmäreitä.
Päiväkodeissa esiintyy yllättävän paljon muuten työpaikkakiusaamista tai siellä on paljon sellaisia vähän herkkänahkaisia tyyppejä töissä, jotka kokee tulevansa kiusatuiksi.
Joillakin nuorilla lähihoitajilla ei ole minkäänlaista ymmärrystä lapsen kehityksestä tms. vaan valitsevat suosikeikseen ne kaikkein villeimmät pojat, joiden wt-vanhempien hyväksyntää hakevat esittämällä niin coolia lastenhoitajaa. Hiljaiset lapset on inhokkeja, joissa on aina jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja yksinkertainen nuori nainen
Sama, mutta ei enää niin nuori. Rakastaa juoruilua.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan tietää millainen mies ryhtyy lastenhoitajaksi, niitäkin kuulemma on
No pedari ilman muuta.
En tunne muita työkseen lapsia hoitavaa kuin äitini ja ihastukseni siskon ja molemmille antaisin lapseni.
Sanoisin että ovat muuten ihmisiä siinä missä muutkin mutta jaksavat lapsia paremmin kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan olisi lapsirakas?
...tai pakkohan siinä miehessä on olla jotain vikaa, kun kerran on valinnut "naisten ammatin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pedari ilman muuta.
Aika kieroutunut ajatuksen kulku sinulla. Lähinnä ajattelin että millainen mies luonteeltaan. Ei tullut ensimmäisenä pedofiili mieleen, mutta toki sellainenkin voi olla.
Jos joku tuntee miespuolisen lastenhoitajan, kuvailkaa!