Vierailija

käytättekö sitä joka kahvinkeittoon?

Sain sellaisen joulupukilta (ja ihan itse ostin, että ei tässä muitakaan voi syyttää ;) ja olen nyt sitten parina aamuna keitellyt sillä kahvit ja tajusin että noi perusjututhan ainakin on ihan siis pikakahvia! En siis kauheasti tykännyt kyllä.

No ei toi onneksi iso satsaus ollut kun sain 10 paketin hinnalla sen masiinankin eli joku kuutisenkymppiä tuli yhteensä hinnaksi (siis laite + 10 pkt kahviaineksia). Ehkä sitä voi jatkossa jotain noita erikoisjuttuja hankkia, mut aamukahvit taidan keitellä edelleen mun ikivanhalla Philipsillä ;)

Kommentit (11)

Vierailija

Meillä on ja lähinnä tulee keitettyä erikoiskahveja, mm lattea, cappuccinoa ym. Aamukahvina juon mieluiten ihan perussuodatinkahvia, en tykkää aamua aloittaa erikoiskahvilla. Mulle dolce gusto on lähinnä siis herkutteluhetkiin. Vuosi sitten ostin ja edelleen paljon käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä oli tuollainen, mutta hetken huuman jälkeen todettiin täysin turhaksi. Eikä ne erikoiskahvitkaan mitään hyviä ollut. Ja mahdoton peseminen parin kupillisen takia...

Vierailija

Mä teen sillä kiireaamuina itselleni termosmukiin annoksen. Mulla on Cupsolo ja sillä laitan yhden kapselin jotain kahvia, yhden maitokapselin ja yhden kaakaokapselin. Joskus laitan pari espressoa ja maitokapselin. En muuten sitä oikeastaan käytä, mutta lapset tykkää tehdä sillä kaakaota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tuollainen, mutta hetken huuman jälkeen todettiin täysin turhaksi. Eikä ne erikoiskahvitkaan mitään hyviä ollut. Ja mahdoton peseminen parin kupillisen takia...

Mikä peseminen? Vesisäiliö tyhjäksi, käytetty kapseli pois koneesta ja siinä se ainakin dolce gustolla. Yhden hengen käyttöön vallan hyvä vaihtoehto.

Kätevä laite mutta sen käyttö tulee ajan mittaan kalliiksi. Itse laitetta myydään halvalla siksi, että laitteen omistajat ostavat kallista kahvia ja kaakaota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä teen sillä kiireaamuina itselleni termosmukiin annoksen. Mulla on Cupsolo ja sillä laitan yhden kapselin jotain kahvia, yhden maitokapselin ja yhden kaakaokapselin. Joskus laitan pari espressoa ja maitokapselin. En muuten sitä oikeastaan käytä, mutta lapset tykkää tehdä sillä kaakaota.
Tosiaan, jos vaikka heittäis kaakaokapselin sen taviskahvin kaveriksi, enpäs tajunnutkaan että noin voi yhdistää! ap

Vierailija

Mä olen ajatellut, että tuollainen vois olla kiva töihin.

Mutta muuten oon ymmärtänyt, että tuollainen on hyvä laiskalle, joka ei jaksa paljon tiskailla ja ei ole niin erikoiskahvifriikki, että haittaisi, ettei erikoiskahvit ole ihan priimaa kuten pannulla tai laitteella valmistetut oikeat espressot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat