Vierailija

Nyt kaikki perheelliset, jotka kokevat olevansa sosiaalisia erakoita, tänne tilittämään.
Samoin, jos näet heti keskustelukumppanisi taka-ajatukset ja agendan, jonoon vaan.
Tai vaikka jos sulla on kuusi varvasta, sekin on erikoista.
Ja se, että olet siro naisellinen blondi, joka tykkää härkeistä vitseistä ja kaljasta ja monster truck -tapahtumista.

Koska kolme näistä neljästä arkkityypistä pamahtaa palstalla esiin tämän tästä.
Oma vastaukseni: olen sangen tavallinen, mutta lienee melko epätavallista, että tunnistan ja tunnustan sen.
(Voi myös olla, että olen tavallista vittumaisempi, mutta so what, niin on moni meistä).

Kommentit (18)

Vierailija

En näe ketään seksikkäänä, eikä mielipiteeni muista ihmisistä näin ollen perustu ulkonäköön. Kukaan ei ole mielestäni pantavan näköinen, on hassun ja tavallisen näköisiä ihmisiä.
Osaan piirtää todella hyvin.
Haluaisin asua hirsimökissä kaukana ihmisistä, nähdä vain muutamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen mestari neuvottelemaan auki mahdottomia solmuja, olipa kyseessä sitten ohut hopeaketju, villalanka tai paksu köysi.

Osaan myös pakata käsittämättömän tehokkaasti ja tiiviisti. Sekä kauppakassit että muuttolaatikot ja vieläpä siten, että niissä sadassa muuttolaatikossa on joku looginen tolkku - ovat helppoja purkaa jne jne.

Saan isot määrät tavaraa mahtumaan mitä kompakteimpiin pakkauksiin.

Vierailija

Oon superneuroottinen ja keksin ongelman vaikka siitä, että joku päivällä sanoi "Terve"!

Mietin, että miksei se sanonu hei, olisko mun pitänyt sanoa moi ensin, pitääkö tolle nyt joka kerta morjestaa kun se työpaikan käytävällä tulee vastaan, mitä se oli mieltä mun vastauksesta, luuleeko se, et mulla on ny kusta päässä...

ad infinitum. Tosi kiva yöharraste, varsinkin jos oikeesti on jotain tyhmää sanonut.

Vierailija

Oliks se jotenkin niin että ihmisellä ja banaani kärpäsellä on 98-prosenttisesti samat geenit? Jotan tommosta. Et vaikee paukutella henkseleitä, jos eri lajitki on noin lähellä ihmistä.

Vierailija

Synnynnäinen piirre, joka on lääketieteelliseltä todennäköisyydeltään verrattavissa lottovoiton saantiin. Mielummin toki olisin ottanut lottovoiton ;)

Vierailija

Mussa on sisua. Siis oikeesti. Kun elämä potkii päähän (avioero nyt viimesenä), mä en jää tielle makaamaan vaan käärin hihat ja jatkan elämää.

Vierailija

Ei mikään. 

En ole harhainen enkä kärsi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, joten ymmärrän siis, että seitsemän miljardin elävän ihmisen joukosta en mitenkään erotu.

Vierailija

Mulla on hirveästi vaikeuksia, mutta jostain syystä selviän niistä. Osaan puhua itselleni lentomatkan jos myöhästyn koneesta. Minulla on suomalaisille epätyypillisiä puhetaitoja. Tulen toimeen kaikkien exieni vanhempien (ex appien ja anoppien kanssa). Se on hassua koska muuten olen erityisesti naisten vihaama persoona, mutta anoppien ihanne. Kiltti nainen en kullankaivaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon laihduttanut 70kg :D

Hienoa! Oikeasti! Mieletön suoritus! Minä olen laihtunut 20kg mutta 5kg on nyt tullut takaisin koska kriisien aikana en jaksanut liikkua. Toisaalta muokkasin salilla valioperseen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistan vuosien takaisia pitkiä keskusteluja ulkoa. Tästä hyötyä kun väittelee jostain detaljista.

Sama juttu. Tästä oli hyötyä valtsikassa jossa opiskelu on pääasiassa kirjatenttejä. Selasin sisällysluettelon ja lainasin kirjat joissa oli älykkäimmät alleviivaukset. Silmät harjaantuvat bongaamaan hyvin luetut ja viivatut kirjat . ;D Lukunopeus ja ulkomuisti. Taito kirjoittaa. Kerrankin tunsin olevani jossain hyvä. Ja yhä vieläkin muistan ihmisistä hassuja yksityiskohtia ja niillä voi tehdä vaikutuksen. Olen välillä täysin tuulitunneli ja hauskinta onkin iskeä yllättävillä tavoilla. Sitten toinen miettii onks toi lintu vai kala.

Vierailija

Oon tosi hyvä mököttämään vaikka viikkotolkulla. Lisäksi osaan olla näyttämättä tunteitani ja olemaan tyynen rauhallisen näköinen vaikka vituttaa tai ilostuttaa taivaaseen asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on hirveästi vaikeuksia, mutta jostain syystä selviän niistä. Osaan puhua itselleni lentomatkan jos myöhästyn koneesta. Minulla on suomalaisille epätyypillisiä puhetaitoja. Tulen toimeen kaikkien exieni vanhempien (ex appien ja anoppien kanssa). Se on hassua koska muuten olen erityisesti naisten vihaama persoona, mutta anoppien ihanne. Kiltti nainen en kullankaivaja.

Mikä sai sut alapeukuttamaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat