Vierailija

Itselleni noin kaksi.

Kommentit (16)

Vierailija

Ei yhtään. Juuri vuoden täyttävä lapsi piti huolen etten pahemmin joulupöydässä ehtinyt keskittyä itse syömiseen, niin ei tullut mässäiltyä. Konvehtiboksin avasin eilen ja yhden kerroksen siitä imuroin, mutta tuskinpa sillä kiloja sai aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Reilu 3 kg. Olen tässä tässä neljä päivää mässäillyt jouluherkkuja ihan ähkyyn asti. Tänään sitten takaisin normisyömisiin.

Vierailija

2-3 kg veikkaisin :D Pöhötyn ja kerään hiilareista heti nestettä kun syön paljon herkkuja. En stressaa kun normaalit elintavat alkavat tänään ja paino lähtee ns. itsestään taas pois.

Vierailija

-12 kiloa lähtenyt ihan muutamassa päivässä. Käytössä tosi tehokas synnäri-dieetti. Suosittelen, olo tuntuu kaikin puolin kevyemmältä.

Vierailija

Ei yhtään, olen kovan työn tehnyt laihtumiseni eteen, joten ei hirveämmin ole tehnyt mieli mässäillä. Vielä kuitenkin työtä tehtävä painon tippumisen eteen, että ei takapakkiakaan huvita ottaa (53------>49kg)

Vierailija

Ei yhtään tullut lisää, mutta tiettyä tiivistymistä on ollut havaittavissa. Tein ekaa kertaa kaikki jouluruuat karpisti ja niitä mitä ei pystynyt karpintamaan, jätin syömättä. Jouluruoka sinällään on jo hyvin karppia; kinkku, karjalanpaisti, kalat, rosolli, juustot.. Lanttu- ja porkkanalaatikot voi tehdä ilman ylimääräistä hiilariakin. Uusi suosikki on aura-punajuuripaistos. Settiä keventämään söin sekasalaattia, hapankaalia ja venäläisiä hapankurkkuja. Pari suklaakonvehtia kahvin kanssa ei maata kaada kun ei suklaatakaan tarvitse överiä vetää.

Vierailija

Parisen kiloa.
Muistakaa naikkoset ja miekkoset, että se on suurimmaksi osaksi nestepöhötystä ja lähtee korkoineen, kun vedätte muutaman päivän lievillä miinuskaloreilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat