Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni teki hyvin itsekkäästi ja jätti minut. Ei enää suostu palaamaan. Olen kuitenkin pyytänyt anteeksi.
Tätä ennen purin kaiken pahan oloni häneen. Hän oli kiltti eikä sanonut vastaan. Kerran hän sitten lopulta suuttui ja häipyi hyvin itsekkäästi.
Syytin häntä kaikesta. Jos oli huono sää, töissä meni huonosti, kaverini voi pahoin tai jonkun lemmikki kuoli, kiukuttelin sen kaiken miehelleni. Mummini suri sodassa kaatuneita veljiään ja laitoin senkin mieheni syyksi vanhempieni eroa ja maailman pakolaiskriisiä myöten.
Vasta kun mieheni häipyi, tajusin ehkä tehneeni väärin. Vai onko vika sittenkin miehessä? Eikö heidän tulisi kestää puolisoidensa huonotuulisuus.

Kommentit (17)

Vierailija

Miksi ihmeessä kukaan palaisi parisuhteeseen, jossa häntä kohdellaan jäteastiana? Kasva ihmisenä ja kehity, jotta sinusta on jotakin iloa ja ala sitten vasta etsiä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sä et avautunut tarpeeksi! Hän tunsi että sulla olisi ollut enemmänkin valitettavaa, mutta jemmasit osan sisääsi. Tunsi itsensä ulkopuoliseksi ja lähti etsimään naista joka avautuisi ihan kaikesta, jota sä et tehnyt! Yritä vielä soittaa perään ja valita ja avaudu niin että veri lentää perseestäsi! Joko palaa tai ei.

Vierailija

Kehen te täydelliset mammat sitten puratte vitutuksen?! Vai pidättekö kaiken hiljaa kärsien sisällänne?! Toinen joka sanoo ja raivoaa miehelleen kun ei ole muitakaan...

Vierailija

Teit väärin. Hyvä että miehesi lähti. Olitko asiasta yhtään mitään? Ylä- ja alamäet tulee kestää, muttei sitä että puoliso systemaattisesti yrittää pyyhkiä jalkansa sinuun.

Toivon oikeasti että onnistuisit katsomaan peiliin ja oppimaan asioista. Sinulla on kieroutunut käsitys elämästä juuri nyt, mutta jos itse oikeasti haluat voit muuttaa itseäsi. Et varmasti ole tyhmä. Provo ehkä, mutta et tyhmä.

Eri asia ellet halua muuttua.

Vierailija

Mun ex taas syytti mua kaikesta mitä ikinä keksikin ja nimenomaan keksi. Syynä oli, että haluasi paneskella naapurin muijaa ja jotenkin halusi tehdä musta siihen syypään. No nyt ovat kihloissa, muttei sekään riittänyt. Nyt haluavat lapsemmekin itselleen, kun olen masentunut kaikesta ja lapsi itkenyt kerran heille, että äiti on surullinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kehen te täydelliset mammat sitten puratte vitutuksen?! Vai pidättekö kaiken hiljaa kärsien sisällänne?! Toinen joka sanoo ja raivoaa miehelleen kun ei ole muitakaan...

Nyt pidän mykkä koulua, koska mieheni ei halua koskaan viettää aikaa kanssani. Se on meillä suurin riidan syy, aina saa anoa että voisitko mitenkään. Seksi kyllä kelpaa päivittäin.

Vierailija

Poikaystäväni on aivan samanlainen, hän syyttää minua kaikesta. Jopa siitä jos hänen sukkansa ovat lattialla. Pitäisiköhän minunkin jättää hänet?

Vierailija

Kai se mies yritti sua jotenkin lohduttaa? Mitä iloa sellaisesta puolisosta on, joka vaan möllöttää kun toinen yrittää purkaa pahaa oloaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen vika!  Jätä se sika!

Ansaitset parempaa!

No mutta ihan turhaa näppimistön liikakäyttöä. P.O. JSSAP

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat