Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni lähti tänään ystävänsä lapsen varpajaisiin, ikuisuuksia sitten sovittu juttu ja aivan ok. Itse ajattelin olla kotona ja viettää laatuaikaa itseni kanssa, makoilla sohvalla ja katsoa elokuvan. Nyt sitten mies laittaa viestiä baarista kuinka hänellä on hauskaa ja mukavaa ja kaikki on niin ihanaa. Mua vain ärsyttää. En osaa rentoutua yhtään ja tuntuu siltä että jään taas paitsi jostakin legendaarisesta reissusta. Miten pääsisin tästä tunteesta eroon? :D en keksi enää mitään. Fear of missing out vaan jyllää ja ärsyyntyminen kasvaa.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mattimeik69 kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Jotain läskijuttua ja tuo homous kannattaisi myös tuoda heti framille. Kyllä se siitä lähtee.

mitä helvettiä.

Homo-provoissa on tärkeää se homouden ylikorostaminen. Ei sitä saa jättää roikkumaan tuonne nimimerkin taakse. Ja läskiprovothan uppoaa aina täällä kuin isä äitiin, eli jotain ylipainoon viittaavaa kannattaa myös nitoa siihen tarinaan.

Si vis pacem, para bellum

mattimeik69 kirjoitti:
Jotain läskijuttua ja tuo homous kannattaisi myös tuoda heti framille. Kyllä se siitä lähtee.

mitä helvettiä.

Homo-provoissa on tärkeää se homouden ylikorostaminen. Ei sitä saa jättää roikkumaan tuonne nimimerkin taakse. Ja läskiprovothan uppoaa aina täällä kuin isä äitiin, eli jotain ylipainoon viittaavaa kannattaa myös nitoa siihen tarinaan.

Musta on erikoista että sen ainoan ei-provon kun joskus teen niin sitä heti luullaan provoksi. Oon ihan 23-vuotias nuori nainen, varmaan läskikin mutta en kyllä homo. En jaksaisi näin pienestä provoilla enkä ymmärrä miksi tää olis ees millään tavalla hedelmällinen aihe provoksi :D tilanne on se, että minä en osaa pikkumaisuudeltani ja lapsellisuudeltani rauhoittua tässä ollenkaan ja haluaisin tietää, miten muut tämän asian käsittelee. Pus sullekin!

mattimeik69 kirjoitti:
mattimeik69 kirjoitti:

mitä helvettiä.

Musta on erikoista että sen ainoan ei-provon kun joskus teen niin sitä heti luullaan provoksi. Oon ihan 23-vuotias nuori nainen, varmaan läskikin mutta en kyllä homo. En jaksaisi näin pienestä provoilla enkä ymmärrä miksi tää olis ees millään tavalla hedelmällinen aihe provoksi :D tilanne on se, että minä en osaa pikkumaisuudeltani ja lapsellisuudeltani rauhoittua tässä ollenkaan ja haluaisin tietää, miten muut tämän asian käsittelee. Pus sullekin!

Noh, ymmärtänet hämmennykseni, sillä "Matti" -nimisiä naisia ei ole 23 vuotta sitten ristitty juuri lainkaan.

Si vis pacem, para bellum

Kyllähän noita tunteita yleensä teini-iässä tulee, jos ei pääse kaupungille rallattelemaan ja tietää, että siellä joku kaveri on samaan aikaan. Nimimerkistä ja hymiöistä päätellen taidatte olla aika nuoria, joten nuo tunteet menee kyllä ohi.

Vierailija

Joo. Avausviestistä heti huokui tunne, että nyt on nuorisosta kyse, kuten olikin. Ei siinä baari vessassa Arabian suurimpaan kulhoon puhumisesa ole mitään legendaarista.

t. Biin teer, siin tät. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat