Vierailija

Hän soitti minulle noin tunti sitten kyselläkseen kuulumisia. Joulunvietto on mennyt osaltani penkin alle, olen surullinen, itkuinen ja suoraan sanottuna vittuuntunut. Värisevän äänen ym. vuoksi sanoin poikaystävälle, etten haluaisi nyt puhua puhelimessa. Hän totesi vain, ettei sitten häiritse minua enempää ja toivotti hyvät yöt + katkaisi puhelun.

Jostain syystä mulle tuli paha mieli poikaystävän puolesta, varmaan tosin jo valmiiksi surullisen mielialan vuoksi koen sen entistä pahempana. Mitäs hittoa teen? Juttutuulella en muutenkaan ole, mutta silti vaivaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita viesti.

Kai sitä pitää. Mutta mitä ihmettä kirjoitan? En haluaisi esittää kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta en halua myöskään ottaa äskeistä epäonnistunutta puhelua puheeksi. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Laita vaikka "olet tärkeä , hyvää yötä <3"
Tietää, että ei soita enää, koska viesti antaa ymmärtää, että menet nukkumaan. Kertoo välittämisesta ilman teennäisyyksiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietää, että ei soita enää, koska viesti antaa ymmärtää, että menet nukkumaan. Kertoo välittämisesta ilman teennäisyyksiä

Kuulostaa muuten hyvältä, mutta pelottaa että poikaystävälle jäisi paha mieli tai jotain. AP

Vierailija

Näköjään poikaystävä ollut WhatsAppissa viitisen minuuttia sitten, ei ole minulle laittanut mitään viestiä. Arvasin että pahoitti mielensä ja veto herneen nenään kun en halunnut puhelimessa puhua. Ei yleensä ole mikään mielensäpahoittaja mutta nyt ensimmäinen "torjumiseni" taisi ottaa koville. Mitä ihmettä teen? AP

Vierailija

No kuule eiköhän sille jo tullut paha mieli ja siksi lopetti puhelun lyhyeen. Olet tärkeä, hyvää yötä kulta -viesti sinulta pelastaisi paljon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muuten hyvältä, mutta pelottaa että poikaystävälle jäisi paha mieli tai jotain. AP

Paha mieli siitä, että hän on tärkeä? No laita vaikka, että "Anteeksi, tänään on vähän huono päivä. Jutellaan huomenna rakas."

Vierailija

Laita viesti ja selvennä tilanne samoin kuin meille. Miksi olet pahoilla mielin jne... Siis tee hänelle selväksi, ettei
Johtunut hänestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kuule eiköhän sille jo tullut paha mieli ja siksi lopetti puhelun lyhyeen. Olet tärkeä, hyvää yötä kulta -viesti sinulta pelastaisi paljon!

Kai minä sitten laitan sellaisen viestin. Harmi vaan, että värisevän äänen, änkytyksen ym. itkemisen jälkiseurausten vuoksi lopetettu puhelu sai tuollaisen reaktion. Tiedän, että itkemiseni ahdisti poikaystävää (olen kerran hänen edessään itkenyt ja raukkaparka meni aivan sekaisin) joten siksikin halusin lopettaa puhelun. AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat