pkvl

Niin. Muutama vuosi ylipainoisena riittää. Ihan täyttä kakkaa! Ei niin, että en itse pitäisi itsestäni, ei. Olen suht ok kilojeni kanssa. Mutta ne/te kaikki muut. Nyt tajuan kuinka huonosti ylipainoisia kohdellaan. Ole muuttunut iloisesta, ystävällisestä ja rempseästä naisesta kiukkuiseksi. Ja syy on siinä, millaista kohtelua saan. Muut näkevät kai laiskan ja tyhmän. Ja minä hölmö kuvittelin olevani vielä sama iloinen ihminen muidenkin silmissä. Kun olen taas laiha, tulen aina kohtelemaan kaikkia ylipainoisia hyvin. Tiedän, että ette ole tyhmiä ettekä laiskoja.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon kokenut saman. pari vuotta sitten painoindeksini oli 20, nyt se on 30. Ensi kesänä tulen olemaan taas hoikka ja onnellinen. Itsetunto meni täysin lihomisen myötä, kun en kehtaa sinkkuna enää harrastaa edes seksiä.

Vierailija

Oikeasti se on rankkaa. Minä olen mies ja sukulaisetkin jo huomauttelee painostani. Laitetaan.ensin ruokavalio kuntoon ja jätetään se leipä pois. Tee evääksi vaikka salaattia.

Vierailija

Mulla sama. Itseäni ei häiritse, lapsiani ei häiritse, ystäviäni ei häiritse. Mutta maailmaa häiritsee. Muuten olenkin yrittänyt tehdä kaikki muut onnelliseksi, tehdään itsestäni vielä laiha niin loputkin on onnellisia. Väliäkös itselläni.

alhdjsl

Ei, normaalipaino ei riitä. Aion olla laiha. En ruman laiha, mutta hoikka. Laihduttaminen ei ole vaikeaa, jos kroppa toimii muuten normaalisti. Painon pitäminen alhaalla on vaikeaa. Sen tiedän. Se tietää kieltäytymistä kaikesta hyvästä ruuasta ja liikkuakin pitää paljon. Olen jo 35v, joten aineenvaihduntakin on hidastunut jonkin verran. Sinulle nro 7, odota vaan kun sattuu omalle kohdallesi. Kyllä se elämä teitä teinejäkin vielä opettaa ja märkä rätti vasten kasvoja tulee tutuksi. /ap

Paitsi kun todennäköisesti laihduttaessasi mikään ei muutu. Kaikki kun tulee sisältäpäin.

Itse olen ollut lihava ja laihduttanut kymmeniä kiloja, enkä huomaa ulkopuolisissa ihmisissä mitään käytöseroja itseeni. Idiootit ovat edelleen idiootteja ja ystäväni edelleen ystäviä. 

Kenenkään mielipidettä minusta itsestäni en ole saanut muuttumaan laihdutukseni myötä, eikä se ole koskaan ollut tarkoituskaan.

Laihduta toki, jos itsestäsi siltä tuntuu, mutta tee se mukavasti vain itseäsi ajatellen. Anna piupaut muille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat