Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaakko yhteen vai ei?

Vierailija
28.06.2008 |

siinäpä vasta kysymys....

olen seurustellut puolisen vuotta uuden mieheni kanssa. nyt on tullut puheeksi yhteen muuttaminen. joka toinen päivä olen sitä mieltä, että mikä ettei, miksei voisi kokeilla. joka toinen päivä taas järkeni sanoo että odota. lisäksi äitini toi hyvin selvästi mielipiteensä selville tänään keskustellessamme aiheesta... hänen mielestään olisi hätiköityä. toisaalta kysyin myös mitä voisin menettää ja että miksi ajatus olisi parempi vaikkapa vuoden tuntemisen jälkeen... ikinä ei voi tietää. kuinka nopeasti olette muuttaneet yhteen ja oliko hyvä/huono idea? mielipiteitä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin EI ehdottomasti, vasta myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävirallisesti yhteen heti. Toisin sanoen ei keretty seurustella päivääkään kun mies jäi vaan asumaan minun luo. Yhteinen koti etsittiin sitten muutaman kuukauden päästä. Nyt oma rivarin pätkä ja 2 lasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies muutti meille nopeasti, mutta ei meillä kukaan epäröinytkään.

Jos joka toinen päivä epäröit jo etukäteen, niin älkää muuttako yhteen. Sitten kun tuntuu ettette voi olla asumatta yhdessä, niin muuttakaa sitten.

Vierailija
4/4 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kummallakaan ei ole lapsia, mitä nyt minulla pari kissaa. ja epäröintini tulee ehkä siitä, että olen normaalisti tottunut harkitsemaan kaikkia asioita, jotta varmasti tekisin sen parhaan päätöksen ;)

ap