Vierailija

Molemmat olemme alkoholistiperheistä. Mieheni asenne oli nuorena todella jyrkkä alkoholisteja kohtaan, he olivat hänestä halveksittavia juoppoja vailla itsekuria.
Arvatkaa onko minulla huijattu olo? Tätä en olisi ikinä uskonut, vaikka siihen vuosia meni.Mieheni ooli lähes absolutisti nelikymppiseksi, nyt vähän vajaa viisikymppisenä kaiken vapaa- aikansa tinttaava juoppo.

Kommentit (5)

Vierailija

Tuttu tarina kaverin perheestä. Teininä ja nuorena aikuisena suhtautuminen oli jyrkkää...nyt elää samaa tuurijuopon elämää kuin äitinsä.

Vierailija

Pihtaatko mieheltäsi seksiä, oletko lihonut, pettänyt, vaaditko liian korkeaa elintasoa, nalkutatko vai mikä muu voisi olla se syy, joka on ajanut miehesi juomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pihtaatko mieheltäsi seksiä, oletko lihonut, pettänyt, vaaditko liian korkeaa elintasoa, nalkutatko vai mikä muu voisi olla se syy, joka on ajanut miehesi juomaan?

Tyypillistä. Alkoholisti hakee aina syytä ryyppäämiselle itsensä ulkopuolelta, vaikka todellinen syypää on aina hän itse. Muu on tekosyytä. Tosin ap:n miehen kohdalla alkoholismi johtunee myös geeneistä.

Vierailija

Ääripäiden ihmiset repsahtavat joskus sinne toiseen äärilaitaan ja se on menoa. On asia mikä tahansa.

Olen nähnyt saman alkoholin osalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Molemmat olemme alkoholistiperheistä. Mieheni asenne oli nuorena todella jyrkkä alkoholisteja kohtaan, he olivat hänestä halveksittavia juoppoja vailla itsekuria.
Arvatkaa onko minulla huijattu olo? Tätä en olisi ikinä uskonut, vaikka siihen vuosia meni.Mieheni ooli lähes absolutisti nelikymppiseksi, nyt vähän vajaa viisikymppisenä kaiken vapaa- aikansa tinttaava juoppo.

Ehkäpä ylimielinen asenne kostautui?
Toisaalta halveksiva asenne toisia kohtaan luulisi kertovan sisäisestä myllerryksestä ja toivottomuudesta, jotka altistavat monia takertumaan pulloon ym.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat