Päivystykseen?
Keuhkoihin sattunut yskiessä 4 päivää, nyt ollut vuorokauden kuumetta 38,3-38,8. Hengittäminen ei ihan normaalia. Yksityiset eivät täällä päin ole auki ennen maanantaita
N36
Kommentit (26)
Itse tiedät olosi parhaiten. Jos tuntuu että et pysty odottamaan aamuun niin mene ihmeessä. Mutta jos tuntuu että pystyt aamuun odottamaan niin mielummin vasta sillon, yöpäivystykseen ei ole kiva mennä istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se päivystykseen soittaminen paljoa auta, kun ei me hoitsutkaan ihmeisiin puhelimen kautta pystytä. Jos potilas sanoo ettei hengittäminen ole normaalia, on aika riskialtista sanoa puhelimessa että voit odottaa aamuun. Voi olla että kyseessä on todellinen alkava hengitysvaikeus tai flunssaan liittyvä vaaraton räkäisyys.
Mun kotikaupungissa hoitsut kykenee tällaisiin ihmeisiin. Päivystykseen ei pääse jos ei soita ensin.
Enpä ole koskaan kuullut että päivystykseen ei pääsisi jos ei soita. Missä päin näin on?
Vierailija kirjoitti:
mitä sitä turhaan kyllä se lanssi sitten hakee kun alkaa hajuja tulemaan naapuriin.
Ei hae. Lanssi ei kuljeta kuolleita.
Minulla oli itselläni samat oireet ja todettiin keuhkokuume. Sinuna lähtisin sairaalaan heti, sillä jos keuhokuume, se ei parane itsestään, vaan pahenee ilman lääkitystä.
Mun kotikaupungissa hoitsut kykenee tällaisiin ihmeisiin. Päivystykseen ei pääse jos ei soita ensin.