Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Mietteliäs

Onko kellään tietoa/vinkkejä Aamulehden sananlasku kuva-arvoitukseen.Tarvisin apua kohtiin 1, 3, 6 33, 48-50 ja 54&55?

Sivut

Kommentit (178)

Pähkäilijä

HEI Mietteliäs! Minäkin kaipaan vinkkejä, vaihdetaanko? Vinkkejä siis, ei vastauksia vielä.

Ratkaisematta mausteet 1, 10 ja 20. Sanonnat1, 3,28,35, 40, 33, 48, 50 ja 52. Mihin haluat ensimmäisen vinkin? 6, 49 vai 54? 55 mulla vähän epävarma.

Vierailija

Pilaatte koko arvoituksen idean, jos jaatte vinkkejä täällä. Koko homman ajatus on se, että arvoitukset ratkaistaan itse ja että mahdollisimman harva tietää oikean ratkaisun, jolloin on suurin todennäköisyys voittaa palkinto. Oikeat ratkaisut kerrotaan tottakai vastausajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietteliäs

Vierailija kirjoitti:
HEI Mietteliäs! Minäkin kaipaan vinkkejä, vaihdetaanko? Vinkkejä siis, ei vastauksia vielä.

Ratkaisematta mausteet 1, 10 ja 20. Sanonnat1, 3,28,35, 40, 33, 48, 50 ja 52. Mihin haluat ensimmäisen vinkin? 6, 49 vai 54? 55 mulla vähän epävarma.

Moi! Vaihdetaan vaan! Kaipaisin ensin vinkkiä 54? Ja sanon nyt vaikka 33 vinkki että ensin ihminen on toista mieltä ja sitten hetken päästä onkin toista mieltä niin sanotaan että...

Vierailija

Tällä vinkkien antamisellahan koko juttu ihan älytön. Mun mielestä pitää ihan ite ratkaista, jos ei osaa niin elämä on. Palkinto täysin sivuseikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä vinkkien antamisellahan koko juttu ihan älytön. Mun mielestä pitää ihan ite ratkaista, jos ei osaa niin elämä on. Palkinto täysin sivuseikka.

No niinpä. Kun äly loppuu, kusetus alkaa.

Eevi

Mitä te sitten täällä palstoilla pyöritte kun osaatte itsekin kaiken? Taidatte vaan itsekin "vahingossa" löytää vastauksia omiin arvotuksiinne ja luulette itse ratkaiseenne ne :D

Pähkäilijä

Mietteliäs, kiitti 33 vinkistä. Nyt on omin avuin muitakin ratkottu. Sulle vinkki numeroon 54, siinä on naiset sarjakuvasta H---- ja Heikki.....

Mulle ei aukee millään 1,2, 40, 48. Entäs sulle?

Vierailija

38 jos oikein tulkitsee ei ole apinoilla mitään tekemistä. Alkaa sillä luvun genetiivillä, joka kuvassa. 3 on edelleen hukassa samoin se pinokkio.

Mietteliäs

Pähkäilijä, itselläni ei myöskään ole mainitsemiasi kuvia, en pääsee myöskään niistä jyvälle :/ oisko sulla vielä vinkkiä 55 ja 59?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat