Vierailija

Itsellä on tapana kirjoittaa nettiin vain sellaisista aiheista, joista ei tutuille kehtaa puhua, ja provoksihan niitä luultiin joka kerta. Lopetin sitten asioista kirjoittamisen jokunen vuosi sitten. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joidenkin mielestä on niin asiallista huutaa joka ketjuun provoa. Menisivät pois, jos ei kiinnosta.

Ja se kun takerrutaan epäolennaisiin pikkuseikkoihin ja sen perusteella sitten on muka todisteet, että varma provo. Juttu kun on usein niin, että ketään ei viitsi kertoa liian tarkkoja yksityiskohtia ja tunnistamisen välttämiseksi muunnellaan asian kannalta epäolennaisia seikkoja. Sitten joku takertuu tälläiseen pikkuasiaan ja vääntää ja kääntää siitä niin, että koko ketju on pilalla.

Rasittavia ihmisiä.

Asioista kun voi mielestäni keskustella vaikka ei tietäisikään 100 % varmuudella mikä on totta ja mikä ei.

Vierailija

Vähän nuorempana nettiin kirjoitteluani usein pidettiin provoiluna. Nyt muutama vuosi vanhempana ja yliopisto-opiskelua takana, olen oppinut kirjoittamaan ja ylipäätään ajattelemaan asioista laajemmin, maltillisesti, asiallisesti, hienotunteisesti ja syvällisemmin. Ulosantini on siis parantunut. En enää ole niin hyökkäävä ja kaikkitietävä, sekä reagoi joka asiaan niin tunteella. Tai ota asioita niin henkilökohtaisesti. Ja tämä on tuntunut hyvältä.

Vierailija

Olen myös huomannut, että lähestulkoon jokaisessa ketjussa on oltava kiintiöprovohuutelija. Tuntenevat itsensä fiksuiksi, kun ovat äkänneet (usein olemattoman) epäjohdonmukaisuuden tarinan kulussa. :) Itse olen kuin ihmeen kaupalla toistaiseksi välttynyt provoepäilijöiltä, vaikka avaudun tänne elämäni kummallisimmista käänteistä, juuri niistä, joista en puhu kuin korkeintaan siskolleni ja parhaalle ystävälleni.

Ps. Minä olen se, joka uskon teitä ja yritän neuvoa ja tsempata parhaani mukaan. Itsetuntoni ei onneksi kärsi, vaikka olisinkin toisinaan naiivisti haksahtanut keksittyihin juttuihin. :D Kuten tässä ketjussa on aiemmin todettu, todellisuus on välillä taruakin ihmeellisempää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat