Vierailija

Mitä ei enää sen jälkeen pääse tekemään?

Kommentit (10)

Vierailija

Ei tule erityisesti mitään mieleen, elämä jatkuu myös lasten jälkeen. Ehkä joku vuoden reissu on helpompi järjestää ennen lapsia, mutta moni kyllä matkustelee pitkiäkin reissuja lasten kanssa ihan onnistuneesti.

Mutta jos juopottelu ja baarielämä kiinnostaa edelleen, niin sitten kannattaa kyllä käyttää ehkäisyä.

Vierailija

Matkustelu! On meinaa ihan erilaista lapsen kanssa.
Jos haluaa oikeasti kokea ja nähdä maailmaa niin onnistuu se paremmin ilman lapsia.
Lasten kanssa käymme nykyään löhes vain rantalomilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin luulin että elämä loppuu lapsien jälkeen. Ei näin kuitenkaan käy. Matkustelu, salitreeni sekä leffoissa ja klubeillakin käyminen voi jatkua lasten jälkeen. Kuitenkin suosittelen matkustelemaan ilman lapsia, kuin myös bilettämään, nauttimaan nuoruudesta ja huolettomuudesta. Eihän se huolettomuus enää samanlaista ole kun on lapsia. Ja tietenkin jos yksinhuoltajaksi päätyy niin sitten elämä onkin jo rajoitetumpaa.  

Vierailija

Sanoisin, että rauhallinen, kahdenkeskinen parisuhde-elämä miehen kanssa. Jos on lapsenvahteja käytettävissä, sellaista saa vietettyä lasten synnyttyäkin. Mutta esim. meillä ei ole ja minulle on kullanarvoista muistella, että tuon miehen kanssa olen joskus saanut olla rauhassa ihan vaan kahdestaan, kiireettömästi.

Vierailija

No jos baareissa kiinnostaa notkua, niin sitä kannattaa harrastaa enne lapsia. Onnistuu toki sen jälkeenkin, mutta ainakin kahdestaan on hankalampi päästä iltaelämään.

Matkustelu onnistuu kyllä melko lailla niin kuin ennenkin. Meidän perhe reissaa, ja rantalomia emme harrasta.

Vierailija

Minäkin sanoisin että matkustelu! Nauttia myöhäisistä aamuista, kun sängyssä voi makoilla vaikka kymmeneen. Harrastaa, lukea, tehdä extempore suunnitelmia.

Voi käydä kuten meille, että ei tulekaan vain yhtä lasta kerralla, että ekat vuodet on kyllä aika kiinni siinä lapsiperhearjessa ja mikään reppureissaaminen vauvojen kanssa ei ole kyllä ihan ekana mielessä. ;D

Vierailija

Matkustelu, nukkuminen ja seksi!
En lähtisi taaperon kanssa esim. lomalle jossa pitää kävellä paljon, vaikeassa maastossa, esim.thaimaahan kiertelemään saaria, ei siellä voi pitää rattaita mukana.
Nukkuminen on myös nykyään luxusta, kun saan esim.lauantai aamuna herätä vasta klo 8.00 olen enemmän kun tyytyväinen!
Vielä parempi jos lapsi ei ole herättänyt yöllä kertaakaan, vauva ajan valvomiset ei meinaa ole vielä kolme vuotiaanaakaan loppunut täysin vaan välillä herätään painajaiseen, välillä itkee eikä suostu nukkumaan yksin, haluaa viereen ja nukahtaa sitten poikittain sänkyymme joten itsellä on hirveän epämukava asento ja sitten sattuu niskaan seuraavana päivänä.
Seksiäkin oisi kiva harrastaa silloin kun tekee mieli eikä aina puoliksi väkisin kun lapsi on nukkumassa kun on jo itse aivan poikki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat