Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kauheasti että mieheni kyllästyy minuun seksuaalisesti

Vierailija
25.12.2015 |

Ja joudun elämään loppuikäni ilman seksiä tai vain satunnaisella ha huonolla seksillä.

Miten voisin ehkäistä miehen kyllästymistä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihminen, joka kokee herkästi riittämättömyyttä myös muilla elämän osa-alueilla?

Entä mitä mies sanoo, jos puhutte siitä, mitä mieltä hän on seksielämästänne?

Niin en kovin herkästi koe muissa asioissa, vaikken suoriutuisikaan hyvin. Olen miettinyt että jos olisin ollut useamman kanssa kuten naiset nykyään yleensä, en olisi näin epävarma tässä asiassa. Ei mies myönnä kyllästyneensä, mutta käytöksestään välillä päättelen että on kyllästynyt. Ap

Mikä käytöksessä kertoo kyllästymisestä?

Entä miksi siis sinä et esimerkiksi kyllästyisi ensin? Oletteko kuitenkin jutelleet aiheesta, molemmat ovat kertoneet, mistä pitävät ja mitä toivoisivat?

Ei se halua seksiä enää joka päivä kuten aluksi monta kuukautta. Itse en vain usko haluavani vaihtaa seksiä miehen kanssa pelkkään runkkaamiseen, kuten jo sanoin, enkä osaa ajatella miehen vaihtamista toiseen mieheen vaihtoehtona koska en ennenkään ole muiden kanssa pannut. Ap

Harva normaali mies haluaa joka päivä seksiä. Varsinkin jos teini-ikä on taakse jäänyttä aikaa.

Vierailija
22/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa. Mua ei kiinnosta ruuanlaitto yhtään. Ja mies ei todellakaan halua enää joka päivä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniprovo? 😀 😈

Vierailija
24/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokaa. Mua ei kiinnosta ruuanlaitto yhtään. Ja mies ei todellakaan halua enää joka päivä. Ap

Minkä ikäisiä olette ja kauanko yhdessä? Onko teillä lapsia? Mies varmaan halua naisen, joka osaa lapsillekin tehdä ruokaa.

Vierailija
25/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniprovo? 😀 😈

Millä perusteella? Olen lähempänä 40 kuin 30. Ap

Vierailija
26/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ja kauanko yhdessä? Onko teillä lapsia? Mies varmaan halua naisen, joka osaa lapsillekin tehdä ruokaa.

30-40 välissä ja on lapsia. Liittyykö kiinnostus ruuanlaittoon ihan oikeasti siihen, miten voin estää miehen kyllästymisen seksiin kanssani?!! On lapsia. Ap

Vierailija
27/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumarin mukaan on olemassa useita ruokia, jotka toimivat afrodisiakkeina eli nostattavat lemmenviettiä.

Mikäli mielit vietellä kultasi keittiössä, kannattaa Sumarin mielestä ostaa meren hedelmiä: simpukoita, ostereita, katkarapuja ja langustiineja.

– Ne ovat luonnon afrodisiakkeja jo ulkonäöltään ja tuoksultaan, ja ne voi sekä syödä että syöttää toiselle sormin, sanoo Sumari.

Hänen mukaansa kannattaa pitää myös mielessä, että kaikki hyvä ja sesongin mukainen ruoka virittää mieltä hyvään oloon. Tämä helpottaa myös kumppanin hellimistä. Alkukesän herkuista afrodisiakkeina toimivat esimerkiksi parsa ja mansikka.

– Mansikat ja myös uudet perunat kohottavat tunnelmaa. Siitä onkin lyhyt matka vuoteen iloihin, kunhan ei syö liikaa, sanoo Sumari.

Vierailija
28/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniprovo? 😀 😈

Millä perusteella? Olen lähempänä 40 kuin 30. Ap

Ihan tekstin tason ja sisällön perusteella. Ok voit toki olla tai esittää olevasi 30-40, mutta mä kyllä luulen että sulla on vaan tekemisen puutetta tai muuten vaan joulumielellä ja lähettelet tällaisia tarinoita 🎅! Kivaa iltaa! 💞!

Vierailija
29/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko vakavissanne kehotatte panostamaan ruuanlaittoon jotta seksielämäni olisi turvattu? Eikö suihinottotaidon kehittäminen tai halukkuus anaalileikkeihin toimisi yhtä hyvin..? En ole kiinnostunut ruuanlaitosta, jos pakotan itseni olemaan niin omat halut lähtevät. Ap

Vierailija
30/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihminen, joka kokee herkästi riittämättömyyttä myös muilla elämän osa-alueilla?

Niin en kovin herkästi koe muissa asioissa, vaikken suoriutuisikaan hyvin. Olen miettinyt että jos olisin ollut useamman kanssa kuten naiset nykyään yleensä, en olisi näin epävarma tässä asiassa. Ei mies myönnä kyllästyneensä, mutta käytöksestään välillä päättelen että on kyllästynyt. Ap

Mikä käytöksessä kertoo kyllästymisestä?

Entä miksi siis sinä et esimerkiksi kyllästyisi ensin? Oletteko kuitenkin jutelleet aiheesta, molemmat ovat kertoneet, mistä pitävät ja mitä toivoisivat?

Ei se halua seksiä enää joka päivä kuten aluksi monta kuukautta. Itse en vain usko haluavani vaihtaa seksiä miehen kanssa pelkkään runkkaamiseen, kuten jo sanoin, enkä osaa ajatella miehen vaihtamista toiseen mieheen vaihtoehtona koska en ennenkään ole muiden kanssa pannut. Ap

Harva normaali mies haluaa joka päivä seksiä. Varsinkin jos teini-ikä on taakse jäänyttä aikaa.

Olen vasta 60 vuotias ja itse haluan seksiä joka päivä ja kaikki tuntemani miehet myös . Ne on nämä nuoret kollit kun pelaavat konsolilla niin että seksi ei kiinnosta. Jos ei mies tahdo joka päivä olet varmaan vanha ja ruma.

Terve mies tahtoo seksiä joka päivä mutta ei ehkä sinun kanssa.

Vierailija
31/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida paljoakaan tietää rakkaudesta

Vierailija
32/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa. Niin sen asian pitäisi selvitä parhaiten, ei kyselemällä jostain palstalta. Kerro että et halua että mies kyllästyy sinuun sängyssä tai muuallakaan ja kysy mitä voisit tehdä kiinnostuksen lisäämiseksi. Tai itse varmaan tunnet miehesi parhaiten.

Vierailija
33/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi sä pidät sellaisestakin seksistä.

Vierailija
34/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta eikä mies näytä vielä olevan kyllästynyt. Eikä olla harrastettu mitään ihmeellisiä akrobaattitemppuja tms. Silti seksi on tasaisen ja turvallisen hyvää ja rentoa. Mitään hampaat irvessä yrittämistä ei tarvita nähtävästi. Jos mies kyllästyy, hän varmaankin kyllästyisi joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, vaikka seisoisit päälläsi.

No kuinka usein saat? Onko harventunut alusta? Sitä paitsi miehet ovat erilaisia. Ap

Meillä on nyt kolme lasta, joten se vähän rajoittaa seksielämää. Mutta silloin, jos ollaan kahdestaan, kyllä aika monta kertaa viikossa harrastetaan. Ensimmäiset seurusteluvuodet sujuivat aika kiihkeissä merkeissä, harvemmin nyt enää montaa kertaa päivässä harrastetaan kuten silloin. Miehet ja naisetkin ovat hyvin erilaisia, se mikä toimii meillä, ei toimi ehkä muilla.

Vierailija
35/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko vakavissanne kehotatte panostamaan ruuanlaittoon jotta seksielämäni olisi turvattu? Eikö suihinottotaidon kehittäminen tai halukkuus anaalileikkeihin toimisi yhtä hyvin..? En ole kiinnostunut ruuanlaitosta, jos pakotan itseni olemaan niin omat halut lähtevät. Ap

Sähän pelotat ja ahdistelet miehes tuolla karkuun. Hyi yök. Naisen tulee pääsääntöisesti aina odottaa, että mies haluaa ensin, se riittää miehille alkuhuuman jälkeen siis.

Vierailija
36/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadtaus ap.lle: jos sitä pelkäät, se todennäköisesti tapahtuu.

Vierailija
37/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän pelotat ja ahdistelet miehes tuolla karkuun. Hyi yök. Naisen tulee pääsääntöisesti aina odottaa, että mies haluaa ensin, se riittää miehille alkuhuuman jälkeen siis.

Just. Ja naisen osa on sitten vain odottaa (tyytymättömänä) ja ottaa kiitollisena vastaan mitä saa ja koittaa unohtaa omat halunsa? Ollapa mies... Ap

Vierailija
38/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä jo tekaistu tarinasi ja mene hakemaan jytyä herttasarjoista ja kauniistajatohkeista siis rohkeista 😝!

Vierailija
39/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Minun mielestäni ei ainakaan kannata näyttää miehelle omaa epätoivoisuuttaan asian suhteen. Minulla on ollut kaksi pidempää suhdetta joista toisessa olin itse sellainen että tein kaikki mahdolliset temput ja suostuin uskomattomiin asioihin. Tässä suhteessa jossa olin epävarma, "kiimainen" ja suostuvainen lähes mihin vaan, niin mieheltä meni mielenkiinto ihan täysin ja kokonaan.

Tässä toisessa suhteessa jossa olin välillä viikkojakin niin ettei minua innostanut seksi ollenkaan ja olin vähän poissaoleva, mies joutui tekemään suunnilleen sirkustemppuja saadakseen huomioni ja joka kerta suunnilleen viettämään puoli tuntia tuolla alakerrassa että suostuin. Toisaalta mies oli sitten ihan taivaassa kun kerran vuodessa innostuin olemaan aivan villi. 

No kuitenkin. Miehiä en voi verrata toisiinsa ja mikä toimii toisen kanssa ei välttämättä toimi toisen kanssa. Mutta sen voin sanoa, että epäilen että oma itseluottamus on seksikkäin asia mitä naisella voi olla. Ja epätoivo ja pelko paistaa yleensä liian hyvin läpi. Voisin sanoa sinulle vinkkinä, että älä sinä ainakaan tee kamalan usein aloitteita, sillä miehet usein haluavat jollain tasolla jahdata naista. 

Vierailija
40/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä jo tekaistu tarinasi ja mene hakemaan jytyä herttasarjoista ja kauniistajatohkeista siis rohkeista 😝!

Mikä tässä mielestäsi on tekaistua?

Niin ja kuinka usein on liian usein aloite? Vai olisiko järkevintä esittää, etten Minä halua sitä enää yhtään? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi