Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kauheasti että mieheni kyllästyy minuun seksuaalisesti

Vierailija
25.12.2015 |

Ja joudun elämään loppuikäni ilman seksiä tai vain satunnaisella ha huonolla seksillä.

Miten voisin ehkäistä miehen kyllästymistä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista rakastaa ja molemmat huomioivat toisensa, seksi on yleensä upeaa/ihanaa/mukavaa/tyydyttävää. Sanon tämän siis vain omalla näppituntumalla...

Jos mies kyllästyy seksiin kanssasi, hän tuskin muutenkaan on enää "täysillä" mukana suhteessanne. Erilleen kasvaminen on tietenkin ihmissuhteissa mahdollista, mutta ei sitä kannata etukäteen murehtia.

Monet ihmiset arvostavat tuttua ja turvallista seksiä oman puolisonsa kanssa enemmän kuin jännittäviä "hoitoja". Tutussa suhteessa tuntee toisen mieltymykset ja näkee toisesta, ettei hän feikkaa orgasmeja. Ei tarvitse joka kerta opastaa, mistä ja miten kumppanin kannattaa koskettaa. Eikä taudeista tarvitse huolehtia samalla lailla kuin satunnaisseksissä. Ellei kumppani petä salaa tai ole joskus pettänyt...

Kaikilla miehillä ei edes jännityksen vuoksi seiso ensimmäisillä kerroilla uuden naisen kanssa. He luultavasti pääsevät rakastelun makuun paremmin tutun naisen kanssa kuin uusia kumppaneita kokeilemalla. :)

Vierailija
42/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Minun mielestäni ei ainakaan kannata näyttää miehelle omaa epätoivoisuuttaan asian suhteen. Minulla on ollut kaksi pidempää suhdetta joista toisessa olin itse sellainen että tein kaikki mahdolliset temput ja suostuin uskomattomiin asioihin. Tässä suhteessa jossa olin epävarma, "kiimainen" ja suostuvainen lähes mihin vaan, niin mieheltä meni mielenkiinto ihan täysin ja kokonaan.

Tässä toisessa suhteessa jossa olin välillä viikkojakin niin ettei minua innostanut seksi ollenkaan ja olin vähän poissaoleva, mies joutui tekemään suunnilleen sirkustemppuja saadakseen huomioni ja joka kerta suunnilleen viettämään puoli tuntia tuolla alakerrassa että suostuin. Toisaalta mies oli sitten ihan taivaassa kun kerran vuodessa innostuin olemaan aivan villi. 

No kuitenkin. Miehiä en voi verrata toisiinsa ja mikä toimii toisen kanssa ei välttämättä toimi toisen kanssa. Mutta sen voin sanoa, että epäilen että oma itseluottamus on seksikkäin asia mitä naisella voi olla. Ja epätoivo ja pelko paistaa yleensä liian hyvin läpi. Voisin sanoa sinulle vinkkinä, että älä sinä ainakaan tee kamalan usein aloitteita, sillä miehet usein haluavat jollain tasolla jahdata naista. 

Aika väärin taas naisessa kiehtoo enempi se epävarmuus kuin että olisi itsevarma, ehkä sellallaiset sopii teineille jotka haluavat puuman. Miehelle vaa sopii hyvin jos nainen on epätietoinen ja epävarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen välillä itsevarma ja välillä epävarma, mutta joka tapauksessa mies tietää saavansa aina kun haluaa. Ap

Vierailija
44/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko vakavissanne kehotatte panostamaan ruuanlaittoon jotta seksielämäni olisi turvattu? Eikö suihinottotaidon kehittäminen tai halukkuus anaalileikkeihin toimisi yhtä hyvin..? En ole kiinnostunut ruuanlaitosta, jos pakotan itseni olemaan niin omat halut lähtevät. Ap

Sähän pelotat ja ahdistelet miehes tuolla karkuun. Hyi yök. Naisen tulee pääsääntöisesti aina odottaa, että mies haluaa ensin, se riittää miehille alkuhuuman jälkeen siis.

Just. Ja naisen osa on sitten vain odottaa (tyytymättömänä) ja ottaa kiitollisena vastaan mitä saa ja koittaa unohtaa omat halunsa? Ollapa mies... Ap

No mies ei ole panokone. Inhottava ajatusmaailma sulla, sun seksit sitä ja tätä. Seksi on yhteispeliä. Ymmärrän halukkuutta ja on varmasti tuskaa olla puutteessa, mutta ei se mies ole sun tyydyttämisestasi vastuussa.

Ihmeellistä, ettet voi masturboida, haloo, miksi et?

Vierailija
45/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko vakavissanne kehotatte panostamaan ruuanlaittoon jotta seksielämäni olisi turvattu? Eikö suihinottotaidon kehittäminen tai halukkuus anaalileikkeihin toimisi yhtä hyvin..? En ole kiinnostunut ruuanlaitosta, jos pakotan itseni olemaan niin omat halut lähtevät. Ap

Sähän pelotat ja ahdistelet miehes tuolla karkuun. Hyi yök. Naisen tulee pääsääntöisesti aina odottaa, että mies haluaa ensin, se riittää miehille alkuhuuman jälkeen siis.

Just. Ja naisen osa on sitten vain odottaa (tyytymättömänä) ja ottaa kiitollisena vastaan mitä saa ja koittaa unohtaa omat halunsa? Ollapa mies... Ap

No mies ei ole panokone. Inhottava ajatusmaailma sulla, sun seksit sitä ja tätä. Seksi on yhteispeliä. Ymmärrän halukkuutta ja on varmasti tuskaa olla puutteessa, mutta ei se mies ole sun tyydyttämisestasi vastuussa.

Ihmeellistä, ettet voi masturboida, haloo, miksi et?

Voin ja niin teenkin joka päivä, mutta siitä jää läheisyys ja halutuksi tulemisen kokemus puuttumaan sitten. Lisäksi saan paljon voimakkaammat orgasmit miehen tuottamana. Ap

Vierailija
46/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ongelmat. Parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä. Ootko kuullu rakkaudesta?

Vierailija
47/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi vaikuttaa toisen persoonallisuuteen ja tunteisiin. Miehesi voi olla kyllästymättä vaikka olisit supertylsä elämäsi loppuun asti tai sitten kyllästyy vaikka tekisit kaikki temput mitä on olemassa.

Helpointa olisi olla stressaamatta asiasta. Mistä tiedät ettet itse kyllästy? Tutkitusti nainen kyllästyy miestä nopeammin seksiin ja seksuaalinen halukkuus vähenee samaa miestä kohtaan, vastaavaa ei miehillä tapahdu yhtä usein.

Ehkä siitä tiedän, etten itse kyllästy, koska pidän ihan minkälaisesta seksistä tahansa, kunhan on seksiä. Eikä minulla ole ollut muita kumppaneita, joten ei ole vertailukohteita mikä varmaan estää vaihtoajatuksia. Ap

Tuota en ymmrtänyt , mitä tarkoitat vaihtoajatuksilla?

Jos puhuu kaikista asioista ja ei kasvata itsestäänsevyyksiä, pääseee jo pitkälle.

Vierailija
48/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sullakin ongelmat. Parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä. Ootko kuullu rakkaudesta?

Valitsisin ennemmin seksin ilman rakkautta kuin rakkauden ilman seksiä.

Ap

Vierailija
49/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että seksillä on sulle liian iso merkitys. Riippuvuus? Kannattaa jutella terapeutille.

Vierailija
50/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset halut. Ap:n tulisi opetella hallitsemaan omiaan. Mikset kokeilisi selibaattia, aina vaikka päivän kerrallaan tai vaikka 5 päivää, jos miehellesi sopii joka 3. päivä. Mies saa jo hiukan ihmetellä, mistä nyt tuulee? :) Ihan sellaisia lyhyitä jaksoja, joihin hyvin pystyt. Päätät vain, että tänään ei ole seksiä. Vois tehdä ihan ihmeitä sulle. Kokeile!

Vierailija
51/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin ennemmin seksin ilman rakkautta kuin rakkauden ilman seksiä.

Ap

Ai tää provoketju jatkuu edelleen 😒 - tekemisen puutetta vieläkin ap:llä?

Menehän virittelemään itsesi s-fantasioihisi ja jätä hyvää tarkoittavat neuvojat rauhaan. 💄

Jos sattuisitkin olemaan aito (jota on vaikea uskoa), soita seksuaaliterapeutille ja /tai perheneuvolaan heti maanantaina. 💏

Vierailija
52/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa todella paljon se, miksi joku luulee tätä provoksi. Siksikö, että naiselle seksi on tärkeämpää kuin ruuanlaitto? Ja jopa "rakkaus", joka ei tarkoita sinänsä yhtään mitään konkreettista, paitsi jos johtaa automaattisesti erinomaiseen seksielämään. Jos mies haluaisi joka päivä ja nainen ei, kehottaisitteko miestä pidättäytymään runkkaamisestakin ja menemään terapiaan? En usko. Tai jos mies pelkäisi vaimon kyllästyvän häneen. Miten neuvoisitte miestä vastaavassa tilanteessa? Ap

Vierailija
53/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa todella paljon se, miksi joku luulee tätä provoksi. Siksikö, että naiselle seksi on tärkeämpää kuin ruuanlaitto? Ja jopa "rakkaus", joka ei tarkoita sinänsä yhtään mitään konkreettista, paitsi jos johtaa automaattisesti erinomaiseen seksielämään. Jos mies haluaisi joka päivä ja nainen ei, kehottaisitteko miestä pidättäytymään runkkaamisestakin ja menemään terapiaan? En usko. Tai jos mies pelkäisi vaimon kyllästyvän häneen. Miten neuvoisitte miestä vastaavassa tilanteessa? Ap

Kuka tässä nyt on kieltänyt sinua masturboimasta, itse ainakin kehoitin siihen. Ja vaimon halujen välinen selibaatti (=ei tee ehdotuksia, jotka vaimo kuitenkin torjuu. Näin ehkäistään se, ettei miehen painostis ala ottaa vaimoa pattiin ja halut säilyvät. Siis masturboida saa, jos se ei vaikeuta varsinaista seksiä ilman olemista) tekisi sellaiselle miehelle oikein hyvää.

Jos tunnistaa itsessään seksiriippuvuuden, se mies, niin kyllä, kehottaisin häntäkin menemään terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän