Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hieno joulu. Mutta uutta kinkkua kaivataan. Mikä iso kauppa pääkaupunkiseudulla olisi auki huomenna?

Kommentit (13)

Vierailija

Kinkkua ei saa antaa koirille, aivan liian suolaista, eläinlääkärin sanojen mukaan myrkkyä. Päivystävälle eläinlääkärille nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten ihmeessä koirat pääsevät tuommoisen asian kimppuun kuin kinkku? Luulisi, että koiraperheissä osataan varoa ja miettiä säilykset sen mukaan.. isompi huoli kinkusta kuin koirista. Ei täsmää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein niille varastaville paskarakeille jos kuolevat. Itse teloittaisin tuollaiset otukset ongenkoukkumakkaroilla kostoksi.

Toivottavasti tukehdut omaan kinkkuusi, sinä ihmisperse.

Vierailija

Kyllähän huomenna on jo vaikka kuinka moni kauppa auki. Kato netistä vaikka eri pikku s-kauppojen aukiolot. Mun lähisemmonen on ainakin auki. Ja Kampin Lidl taitaa olla myöskin auki. 

Vierailija

Koirat on jo hoidettu. Jouluvieraat jätti vahingossa ulkoeteisessä oven auki, joten turha vetää noita "ois pitäny varautuu" lausekkeita.
Nyt kiinnostaa uusi kinkku.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koirat on jo hoidettu. Jouluvieraat jätti vahingossa ulkoeteisessä oven auki, joten turha vetää noita "ois pitäny varautuu" lausekkeita.
Nyt kiinnostaa uusi kinkku.
Ap.

Ethän sä ole varautunut, jos en huolehdi, että ovi on kiinni.
Turha syytellä muita, sä olet koiranomistaja. Ei kinkkua sulle.

Vierailija

Itä-vantaalta saat vähän maistellun (molemmista päistä otettu muutama siivu) valmiin kinkun, 7.5kg luulla. Kuorrettu sinapilla, munankeltuaisella ja korppujauholla, säilytetty viileässä paiston jälkeen (parveke + jääkaappi) Piti syödä tuota joulunpyhät, mutta syötiinkin anoppilassa kinkkua niin, että korvista tursuaa. En jaksa edes ajatella laittavani tuota paloiksi ja pakkaseen. Huomenna syödään salaattia...

Vierailija

Katselepa, mitä sanotaan aukioloajoista Siwan sivuilla. Muistelen nähneeni mainoksen, joka kertoi Siwojen olen auki "aina" joulunkin aikaan. ABC:n S-market tai Motorestin K-market ovat ainakin auki, mutta onko niissä kinkkua myynnissä, onkin sitten jo toinen juttu. Voi olla, että tarjolla on vain suomalaisen miehen vihannesta eil Hookoon blöötä.

Vierailija

Tässä hyvin tyypillinen ketju aihe vapaalla: Aloittaja kysyy jotain asiallisesti niin kommentit on kaikkea muuta kuin siihen itse aloitukseen. En tiedä onko kotiäitiys pehmentänyt monien aivot kun tuntuu ettei älliä tällä palstalla oikein löydy vai mikä ihme vaivaa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat